Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Beste beheer,

Ik snap dat jullie de regels naleven en het is goed dat er iemand is die daar regie inhoudt.
    Ik vraag me alleen af of het in deze belangrijker is om de regels ba te leven of dat iemand zijn pijnlijke verhaal kwijt kan.
    Het kost iemand veel moeite om zoiets op een forum te zetten en hopelijk hebben deze leden wat aan de steun van andere leden.

Tijger4, zigzag, MB2 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #202 Miekoe, 25 sep 2020
    Laatst bewerkt: 25 sep 2020
    Sorry! Ik dacht dat je dit zelf gedaan had... mocht je er over willen praten, pb maar...

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Jammer... ik weet hoe belangrijk het is om over zoiets te praten om tot bepaalde inzichten te komen... deze plek, waar niemand elkaar in principe kent, was een prachtige plek geweest..

Bloem2310 en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Het is lastig. Natuurlijk is het fijn als iemand een plek heeft gevonden om het kwijt te kunnen, maar wij hebben (helaas) echt rekening te houden met Google. En die hanteren een heel streng beleid. Wij proberen daar een middenweg in te vinden. Dus niet gelijk dit hele topic verwijderen, maar juist zoeken naar tot waar kan het.

Ysabella, Iertje81, Linda86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Ik heb jaren geleden aan mijn man eens gevraagd of hij een verschil voelde voor/na de bevalling, en hij zei van wel. Het zat toch wat losser. Na een tijdje merkte hij het niet meer, maar dat kan inderdaad ook gewoon zijn - zoals iemand hier al schreef - omdat hij er aan gewoon is geraakt. Niet dat het hem stoorde hoor, maar er is denk ik wel een verschil, tenzij je echt strak bent genaaid na een ruptuur. Wat wel een invloed heeft is hoe vochtig ik ben, als het echt heel erg is (gebeurt soms) dan duurt het bij hem langer omdat hij dan ook minder voelt. :(

Hoe het er vanonder uitziet heeft voor hem geen enkel belang. Ik heb zelf ook dingen die wat naar buiten steken maar dat boeit hem 0,0. Vroeger heb ik wel eens een correctie daarvan overwogen maar eigenlijk is het al te gek dat je aan je lichaam gaat laten snijden als iets er gewoon normaal uitziet.

Ik geloof dat er in Denemarken nu een programma is waarin kinderen ECHTE mannen/vrouwenlichamen te zien krijgen. Dat vind ik zelf wel een prachtig idee.

femkes en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Volgens mij heeft zeker de helft van de vrouwen van die flabberende dingen :roflmao: ik heb echt ontzettend veel vrouwen naakt gezien (sauna mensen, sauna) en ik zie er echt zó veel met dit!

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een man, eenmaal opgewonden, kijkt en zegt 'oh nee, dat wil ik niet'. Of van tevoren vraagt of je hangende schaamlippen hebt.

Ik vind ballen daarentegen echt vies. Ik kan er ook niet naar kijken zonder te lachen :roflmao:

spruitje80, Lill, Paardenbloem en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Volgensmij heeft bijna elke vrouw dat inderdaad! En ja ballen zijn ook niet echt mooi :roflmao:

suus1983 vindt dit leuk.
  8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Voor degene die, zoals ik, moeite hebben en een drempel ervaren. Zijn jullie bereid jullie tips/trics te delen? Mag ook in pb door de hinder van Google die @Beheer ondervind. Ik ben wel nieuwsgierig of wij nog dingen kunnen doen in schrijfwijze/omschrijving etc om dit evt te vermijden beheer?

one of kind vindt dit leuk.
  9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Sauna mensen, sauna :roflmao:

Lies1611, Zuul, Orchid24 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ja met een topic dat 'seks' heet weet je maar nooit waar mensen met hun gedachten naartoe gaan :p

Iertje81, Zuul en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja echt bizar. Wist echt niet dat dit in best veel huishoudens speelt.
    Nou inderdaad, zou me dan niet veilig en prettig voelen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Vieder85

Vieder85 Niet meer actief

Wat wil je weten?

13. Vieder85

Wat ik trouwens echt ranzig vind is lang schaamhaar bij de man. Kaal hoedt echt niet, maar max n centimeter is fijn...
    Laat mijn vent nou bijna dreads hebben down under en daar niks aan willen doen...
    Geen hand en mondweek dus

En dan na de daad zijn beharing op mij terug vinden. Ieuwww

spruitje80, flowertje36, Zuul en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ah zie dat ik inderdaad niet helder ben geweest. Ik heb dus moeite met handwerk. Vind dat soort aanrakingen (door een misbruik verleden) niet fijn - ook niet door mezelf. Daardoor is voorspel best lastig en zijn man en ik eigenlijk inspiratieloos. Vanmiddag hadden we nav dit topic een goed gesprek en zeiden we dus; hoe dan wel? Juist om te proberen de olifant te temmen... want op dit moment wordt ie alleen maar groter :( en de drempel dus ook daarmee. Vandaar dat ik me afvroeg wat jullie tips en trucs zijn om toch in de stemming te komen. Dat kan zijn van massages tot speeltjes (wat gebruik je bijv, wat zijn aanraders?). Misschien kom ik zo nog op ideeen ;)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja hoor

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En probeer er maar uit te komen.
    Je wordt niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk beklemd gehouden

17. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    #217 Zuul, 25 sep 2020
    Hahahaha ik gok dat, al had je er 100.000 gezien omdat je met zoveel vrouwen het bed had gedeeld, niemand daar iets van had gevonden:roflmao: Althans, dag mag ik hopen.

Ik heb er ook veeeeeeeeel gezien in mijn carrière als verpleegkundige:p

Gewooniemand, femkes, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    #218 siets, 25 sep 2020
    En als hij je zou strelen met iets anders dan zijn hand, bijv een veertje, zou dat anders zijn voor je?

19. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Oei dat is een lastige. Ik vind het echt heel erg dat je dat hebt meegemaakt en dat je daar nu nog zo'n last van hebt!

Wat misschien kan helpen is gewoon je man jou laten masseren. Hoeft niet perse down under te zijn. Gewoon je rug, billen en je benen. Dan elke dag een stukje verder, zeg jij stop dan stopt hij en gaat bijvoorbeeld verder bij je voeten. Zoiets? Anders misschien een seksuoloog inschakelen?

Bonuspunt: je krijgt elke dag een massage:thumup:

20. Vieder85

#220 Vieder85, 25 sep 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2020
    Ten eerste ontzettend goed dat je het erover gehad hebt met je vent. Daar al dikke kredits voor!
    Ben zelf ook niet goed in handwerk vind ik zelf. Sowieso niet om het te doen. Ik voel niet wat hij voelt en elke man vindt iets anders lekker.

Wat mij enorm (en mn vent) opwind, is het verwennen van mn tepels. Likken, zuigen, zoenen, knijpen, beetje trekken. Eenmaal opgewonden kunnen de mijnen echt veel hebben. Het verbaasd mezelf nog wel eens.

Lara123 en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina