Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier precies hetzelfde maar goed ik ben ook niet zo gericht op seks dus daar zal het verschil wel zitten.

Neuzeke vindt dit leuk.
  2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Grappig dat je dat zo schrijft. Door de beperking van onze kinderen hebben man en ik erg weinig tijd voor elkaar en als we dat wel hebben, gaan we wandelen en een hapje eten :roflmao:.

Maar serieus, door de situatie staat ons seksleven ook op een vrij laag pitje, maar we hebben allebei zoiets van: dat wordt wel weer meer als we meer tijd hebben. Ik denk dat dat het belangrijkst is in een relatie, dat je er allebei hetzelfde in staat.

Bellybell, Neuzeke en Anouk2005 vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Vind je man dat nog wel leuk? Ik heb oolk weleens (als geintje) voorgesteld dat man mag doen wat hij wil als ik pijn heb zolang ik maar "niets" hoef te doen. Zeg maar zeester zijn. Maar volgens hem is dat net zo niet geil als het doen met een opblaaspop. Van dat idee krijgt hij hem niet omhoog.

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik snap de verwarring wel.
    Misschien kun je dan uitleggen wat je wel bedoelde? Ik moet ook een paar keer lezen om er dan achter te komen wat jij wel of niet gelooft en dan snap ik het nog steeds niet. Maar goed: dat kan weer aan mij liggen en tussen ‘geloven en snappen’ ligt een grijs gebied. Als iemand zegt dat diegene het niet kan geloven, dan kan diegene het nog wel snappen of begrijpen. Ik herinner me een ‘discussie’ waarin jij aangaf je te kunnen inleven dat je het begreep ook al dacht ik van niet. Achteraf na een nachtje slapen begreep ik wat je bedoelde. Point: niet geloven kan nog wel voorstellen/snappen/begrijpen zijn ;):)

suus1983 vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit inderdaad. Als je er allebei hetzelfde in staat is het ook goed zoals het is. Onze oudste kinderen zijn pubers van 15 en 17 jaar en die gaan op de meest bizarre tijdens naar boven, Staan weet ik het hoe lang in de douche en dan komt er ook nog weleens een puber binnenvallen met de vraag of ik die ene spijkerbroek wel heb gewassen ;)
    Het werkt niet echt libido verhogend om het maar zo uit te drukken,
    Ik slaap er ook niks minder om;)

suus1983 en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  6. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik heb ook een vraag: hebben jullie concrete seksuele fantasieën? De mannen waar ik seks mee heb gehad, hadden meestal echt heel concrete dingen waar zo over fantaseerden. Ikzelf heb dat eigenlijk niet. Ik heb die vraag wel vaak gekregen, wat mijn fantasie is. Ik voel me dan een beetje fantasieloos, maar ik weet dan eigenlijk niks te benoemen. Terwijl ik wel veel dingen leuk vind hoor! Maar als ik denk over seks gaat dat meer over sfeer, gevoel, opwinding. Niet zozeer over concrete handelingen, plekken of zoiets. Is dat herkenbaar? Een verschil tussen man en vrouw, of is dat voor jullie anders?

7. Novi

Novi Niet meer actief

Ik herken het wel. Voor mij is goede seks ook niet afhankelijk van hoe lang het duurde, aantal orgasmes, welke handelingen en standjes we gedaan hebben. De beste seks is voor mij ongeremdheid, passie en er volledig in opgaan. En het gevoel hebben dat dit wederzijds is. Een keertje seks op een andere plek ofzo vind ik leuk, maar uiteindelijk onthoud ik vooral het gevoel dat ik bij de seks had en bepaalt dit of het goede of mindere seks was.

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Mijn man was behoorlijk vroegrijp, die heeft al orgasmes zolang hij zich kan herinneren. Al zeker voor z’n achtste. Viel hem op een gegeven moment gewoon op dat er ‘spul’ meekwam, haha.

Haha ik ga er echt niet als zeester bijliggen. :roflmao: Alleen niet meer aansturen op een orgasme zeg maar. Ik richt me dan op hem en hij mag lekker los. Werkt uitstekend want hij weet dat ik m’n gerief wel heb gehad. :roflmao:

Fantasieën: geen onvervulde meer haha. Maar we blijven van variatie houden. Hoewel rechttoe rechtaan ook gewoon lekkah is.

9. GossipGirlxoxo

Ben nu wel benieuwd!!! Zijn er meer dames die geen seks willen in bed als er net fris beddengoed op ligt??? :roflmao::roflmao::roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Wat zullen julie beide een afgetraint lichaam hebben :eek::eek::eek:

Lies1611 vindt dit leuk.
  11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.754
    113
    Vrouw
    Ikkeeeee
    Volgens mij werkt dat bij manlief net omgekeerd.

ikke24, GossipGirlxoxo en Gewooniemand vinden dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ik heb het woord geloven helemaal niet gebruikt. Ook heb ik nergens gezegd dat ik het niet snap of niet kan begrijpen. Ik zeg dat: (quote) "ik kan me daar alleen echt niks bij voorstellen" (ik = ego, mijn persoon, mijzelf).
    Daarmee zeg ik niet dat wat Zomerbloem zegt te doen niet waar is. Dat verzinnen jullie er zelf bij. Mijn reactie op berichtjes zoals dagelijks seks op allemaal spannende plekken is "ja hoor, hoe dan?" daarmee bedoel ik (ik = niet Zomerbloem) me dat niet kan voorstellen omdat ik (= mijn persoon) daar geen ruimte voor zie in mijn leven op dit moment.

Strandbal, Zuul, Olympia en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Lievertjelief

24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Tijd om even jullie "toolbox" te openen dames ;)

Hebben jullie "geheime" truuks die jullie toepassen als jullie het zaakje willen afronden? Dingen die jullie doen en waarvan jullie weten, als ik dat doe dan duurt het niet lang meer bij hem?

Ik heb dat bijvoorbeeld bij de tepels van mijn man. Als ik die aanraak en er een beetje mee speel, komt ie in no time. Hebben jullie ook zo'n truukjes?

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.868
    113
    Ja ik zo zonde! Vind schoon beddengoed zo fijn.

GossipGirlxoxo en Neuzeke vinden dit leuk.
  15. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Pas het zelden toe, eigenlijk alleen als hij wat moeite heeft met een tweede of derde ronde (voor zichzelf) en er gewoon nog eentje extra lust...maar een ‘verhaaltje voor het slapen gaan’ in z’n oor vertellen terwijl ik m’n hand over z’n ogen hou vindt ‘ie érg leuk. :rolleyes:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Inderdaad wat met de tepels, zelf klaarkomen tijdens de seks doet ook wonderen hier :roflmao: of tijdens doggy zijn ballen vastpakken. Dus met een hand zeg maar tussen je eigen benen door.

17. GossipGirlxoxo

Ja toen ik nog thuis bij mijn ouders woonde. Ons huis grensde aan een stadsbos met in een deel van het bos een camping. Situatieschets huis, achtertuin, stukje gedeeld landje met een paar buren, hek, camping en dan het bos. Vanuit mijn slaapkamer raam had ik uitzicht op het tentenveld van de camping. Publiek dat daar op af kwam waren vooral alternatieve jongeren uit heel europa die naar Amsterdam kwamen voor de wiet en drugs. Vaak genoeg uit mijn raam seksende toeristen op het veldje gezien of tijdens het uitlaten van de hond laat in de avond seksende toeristen in de bosjes.

18. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Dan juist wel! Hoe smaken kunnen verschillen daarin :roflmao::|

19. VrouwtjeTheelepelje

15 okt 2020
    52
    67
    18
    Vrouw
    Tijdens missionaris 1 knie optrekken en de andere knie neer laten liggen op bed, en dan de vaginaspieren opspannen. Dat geeft meer wrijving en een snel resultaat :D

Omgekeerd kan ook, ik rem mannen af door in missionaris mijn voeten rond hun bips te klemmen zodat ze niet zo snel meer kunnen bewegen.

20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dit!!! Grootste ergernis :|:o:

Deel Deze Pagina