Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Nee......maar andersom, als we wél helemaal los kunnen gaan en niet op geluid hoeven letten, is het wel éxtra lekker.

2. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Er vroeg hier iemand gisteren nog naar openbare of vreemde plaatsen waar je het ooit hebt gedaan. Helemaal in het begin van onze relatie gingen we wel eens naar de wellness. In het grote zwembad ging ik dan gewoon aan de kant hangen, en onder water schoof ik mijn badpak opzij en hij deed hetzelfde met z'n slip. Dan mocht ie er zo een paar seconden in. Badpak weer terug op z'n plaats en klaar. Meer dan die paar seconden er in durfden we niet. En dat was ook nog eens onder het bordje dat je geen sex mocht hebben in het zwembad :rolleyes: Soms gaan we er wel eens terug en kijk ik naar koppeltjes die ook aan de kant hangen ;)

Lies1611, Magnolia29, AliceBlue en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. VrouwtjeTheelepelje

15 okt 2020
    52
    67
    18
    Vrouw
    Geen idee of het ook telt als "openbaar" maar dat goede seks niet altijd lang hoeft te duren weet ik wel. Ik heb het ooit gedaan op de bruiloft van een vriendin. Nog niet zo lang samen, te veel gedronken en zo geil als wat door de hele avond naar mijn man te kijken in zijn kostuum (ik vond hem gewoon super sexy met zijn das). We hebben het toen rechtstaand op het toilet gedaan, met al onze kleren nog aan en een of andere polonaise op de achtergrond. Rok omhoog, slip opzij en bij hem de rits naar beneden. Gaan met die banaan :roflmao: Duurde al bij al nog geen tien seconden maar aan die avond denk ik nog vaaaaak terug. :D

Striae, Lies1611 en Novi vinden dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja en niet om meteen een discussie op te starten over het wel of niet laten logeren, maar ik merk wel dat als de kinderen er niet zijn, ik me makkelijker laat gaan of zo. Dat is dan wel een beetje wat ik bedoel mbt dat mijn man meer is dan alleen de vader van m’n kinderen en dat hij ook m’n maatje, minnaar en beste vriend is. Dat dat dus voor ons betekent dat we het heerlijk vinden om even samen weg te zijn zonder kinderen om ons heen, al dan niet dat zij in bed liggen en wij beneden zijn. Veel mensen zeggen dat ze dat niet snappen en dat zij dat niet nodig vinden want dat ze nu een gezin zijn en die tijd dus over is. Voor ons geldt dat dus niet zo. Wat anderen vinden en waar zij zich prettig bij voelen is hun cup of tea, maar ik merk dat als we écht alleen zijn, ik me toch beter kan geven (en laten nemen :p;)) als we echt alleen zijn. Onze kinderen logeren dan ook eens per maand bij m’n moeder of zusje of we gaan een nachtje in een hotel. En niet alleen maar om lekker vrijuit te kunnen rampetampen hoor, ook voor andere dingen en gesprekken etc. Voor ons werkt dat ;)
    Ik merk dat ik er niet helemaal achter kan staan hoe ik dit verwoord maar ik hoop dat de strekking je duidelijk is?

Lola1982, Gewooniemand, LMSB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ja. Ik heb het ook met mijn ex gedaan op de wc van de zaal waar ik het gala had na mijn eindexamen. Memorabele avond inderdaad :D

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Ja bij vrienden van ons, toen we bij hun op visite kwamen

7. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ik geniet ook vele malen meer als ik het idee dat ik me kan laten gaan..
    Als ik een van de kinderen naar de wc hoor gaan ofzo, dan hou ik me meteen in.. is toch minder prettig..
    Ik maak altijd wel geluid, niet dat ik nou de hele straat bij elkaar schreeuw ofzo.. maar als ik helemaal geluidloos moet zijn dan kan ik me minder laten gaan en geniet ik dus ook minder...

8. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ook weleens gedaan idd, op feestje van mijn schoonmoeder...

Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Yup, 16 jaar lang... :D:|

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Geluid let ik wel op. Maar gelukkig grenzen de kinderslaapkamers niet aan onze kamer alleen de badkamer en de deur gaat op slot. Dat vind ik iets fijner, ook geen onverwachts bezoek op de slaapkamer.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik maak echt heel weinig geluid tijdens de seks :oops: ook nooit gedaan.
    Alleen als ik gedronken heb gaat die rem eraf. Ik weet niet wat dat is maar het voelt voor mij ongemakkelijk of gemaakt om geluid te maken. Terwijl ik het wel lekker vind.
    Ook wel rot voor mn vriend bedenk ik me nu, die moet maar gokken hoe of wat :roflmao: hoewel ik vaak achteraf wel zeg dat ik t lekker vond ofzo.

Maarja, ik heb een beetje een naar verleden qua seksueel misbruik. Heb een beetje het vermoeden dat daar wat dingen vandaan komen.

12. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    893
    1.757
    93
    Hahaha geen moeite mee, moet er juist om lachen als het dan weer “vies” is, verschonen dan gewoon opnieuw :roflmao:

:oops: Mijn vriend kan ook heel lekker koken, dus helaas, dat afgetrainde lichaam is niet heel afgetraind

Qua openbare plekken, laatste tijd weinig, in het verleden wel heel wat plekken van het naaktstrand tot het bed van m’n opa en oma. We zijn weleens tijdens het hardlopen in de duinen op een ruiterpad aan het flikflooien geweest, en toen ik op mijn knietjes zat kwam er een ruiter te paard aan. :oops: Ik denk dat ik nog nooit zo snel gerend heb :roflmao: (achteraf grapten we dat het vast een blindegeleidepaard was, dus dat de ruiter niks gezien kon hebben :roflmao:)

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dit is denk ik een persoonlijk dingetje :|, maar seks in de duinen/op het strand lijkt me echt zo vreselijk! Ik heb echt een hekel aan zand op m'n lichaam :o: Voeten is nog tot daar aan toe, want ik ben wel gek op de zee. Maar voor de rest? Brrrrr!! Ik ben dus ook degene die de hele dag de handdoek zandvrij maakt :roflmao:

Ansel, Gewooniemand en Ysabella vinden dit leuk.
  14. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ons beddengoed wordt niet vies eigenlijk.
    Ik gebruik meteen een doekje om op te liggen/zitten. De hydrofiele doeken gebruiken we daar nu voor :D nog steeds handig dus

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    893
    1.757
    93
    Dat doe ik ook :roflmao: maar op het strand ga ik op een handdoek liggen op een rustig plekje en kom ik er verder niet vanaf ;) ik hou niet van de zee. Ik ga ook niet op het zand liggen, maar gewoon op de handdoek, dus niet echt last van zand. En in de duinen gaan we niet op de grond liggen :roflmao::roflmao: en in het openbaar is het natuurlijk gewoon een vluggertje

Dat doen wij ook altijd . Maar als er toch wat ergens wat “knoeit” waardoor het bed niet meer fris voelt, dan verschonen we gewoon opnieuw

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hahahaha veeg me op :roflmao::roflmao::roflmao:

Mbt het frisse bed. Het liefst doe ik het in bed of op de bank op een strandlaken om alles fris te houden. Zodat ik volledig ontspan en niet tijdens de seks denk aan mijn wasmand de volgende dag. Maar een handdoek onder de billen is vood mijn man een mega mood killer helaas :rolleyes::D

Forumnaam vindt dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ook als je geen geluid maakt, merkt hij het wel hoor ❤️

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Titel van het kunstwerk: "A magical evening"

Bijgevoegde bestanden:

GossipGirlxoxo, Zuul, femkes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Haha, ik ga het vd week maar eens navragen :)

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik bedenk me nu nog iets. Hoe beginnen jullie vrijpartijen meestal?
    Bij mijn exen ging het zoenen vaak gewoon over in een bepaalde manier van zoenen en dan wist ik wel hoe de vork in de steel zat zegmaar.
    Maar laatst vroeg ik eens aan mijn vriend of ik hem kon verleiden tot wat meer dan alleen zoenen en dat had ook een verrassend leuk effect :roflmao:

Dus nu ben ik wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat

Deel Deze Pagina