Ik bedoel meer hoe hij erin staat met betrekking tot jouw vraag: namelijk of het hypocriet is om seks te hebben, puur om een kindje te maken.
Nog even over dat intiem en over dat je man misschien niet graag heeft dat je hierover praat: je zit hier toch anoniem? Dus misschien juist wel fijn om erover te praten zonder dat je herkenbaar bent Heeft je man een hoog libido eigenlijk? En zijn jullie in therapie geweest hiervoor/hierover? Niet dat het moet natuurlijk maar ik vroeg het me af.
Oh ja hoor! Wij willen graag plezier met 4, zij wilde meer ruilen. Dus hij was totaal op mij gefocust en zij op mijn man. Wat gezoend en ** gedaan en toen klapte ik dicht omdat ik niet naar mijn eigen man toe kon voor mijn gevoel. Plus zij was niet bi, ja alleen met een pilletje op. Terwijl daarvoor gezegd werd dat ze wel bi was..
In situaties waarbij een van de partners geen libido meer heeft of seks kan hebben zou ik zeker proberen te zoeken naar manieren om dit toch mogelijk te maken. Er zijn immers 2 personen in een relatie. En die lichamelijke behoefte is er bij de ander wel. En die blijft ook. Jij bent als partner de enige die daarin tegemoet kan komen. Dus wellicht met glijmiddel of andere hulpmiddelen wel af en toe mogelijk maken. Niet alleen nu om zwanger te worden. Maar ook in de toekomst. Van verkrachting is absoluut geen sprake. Er is immers volledig toestemming en je zit in een goede relatie waarbij overleg is geweest. Van drang of dwang is geen sprake.
Ik heb al 3 jaar geen sex gehad,2 jaar niet met ex en ook niet met nieuwe vriend en voel me zooo schuldig maar ik ben ziek
@JoyceSt Dit is absoluut geen aanval, ik vraag het mij oprecht af, als het ongepast is dan spijt me dat en je hoeft uiteraard niet op mijn vraag te antwoorden. Maar als seks door jouw ziekte niet/weinig mogelijk is, kun je dan wel een kindje dragen, bevallen en er voor zorgen? Mijn ervaring is dat dat namelijk vele malen zwaarder is dan een fijn potje intimiteit. Nogmaals.. geen aanval, oprechte interesse. Misschien ook niet helemaal op zijn plek in het seks topic maar so be it
Ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was de verkeerde woorden te kiezen maar vroeg het me ook al af
Dat klinkt niet echt als een fijne date! Jammer dat ze niet eerlijk erover is geweest. Anders hadden jullie misschien niet eens afgesproken. Bi is bij ons wel een pre. We kunnen wel 1 op 1 ruilen maar wil ook tussendoor contact met de vrouw. Een hetero vrouw erbij doen wij niet.
Dat lijkt mij ook de insteek van de hele date. Sowieso vind ik het raar dat je bi wordt met een pilletje
Op zich was het verder erg gezellig! Bi is hier ook wel een pre (al heb ik er zelf nog geen ervaring mee, maar erg nieuwsgierig). Ruilen voor nu nog niet, wie weet na wat ervaring misschien wel
Wat ik me wel afvraag bij stellen die weinig seks hebben, helpen jullie je man/vriend dan niet **? Ik woon niet samen en als ik ongesteld ben hebben wij geen seks. Ik vind dat niet prettig en mijn baarmoeder is dan gevoelig, ik heb vaak krampen en steken. Maar ik geniet er wel van als hij geniet door mij. wat ik dus bedoel te zeggen, je hoeft toch niet altijd penetratie te hebben om de ander toch een plezier te doen?
Ik hou echt niet van hem ** te bevredigen dus dat gebeurt zelden tot nooit, soms als verjaardagscadeau
Het is ook niet mijn hobby. Soms krijg ik ook een lamme kaak. Maar hoe vaker je het doet hoe minder moeite het kost. Maar juist omdat hij er van geniet vind ik het helemaal niet erg. Hij is van mij en ik hou er van om hem te plezieren. Het lijkt me wel zonde als een sexleven plat ligt terwijl er zoveel meer mogelijkheden zijn om elkaar tegemoet te komen. Misschien zeg ik het volgende heel verkeerd, maar bedoel het helemaal niet slecht. Maar in een relatie is het geven en nemen. Als ik helemaal niks wil, en hij wel dan word niemand gelukkig. Het hoeft niet alles of niets te zijn.
Je zegt het helemaal niet verkeerd... of ik vat het niet verkeerd op. Maar dat stukje wil ik liever niet 'geven', ik 'geef' hem dan de toelating om een filmpje te kijken en zichzelf te helpen en dat werkt voor ons goed. Hij doet het bij mij ook niet graag trouwens. Dus ik 'kreeg' de pro van hem die ik hier had zien passeren
Jullie doen helemaal niet **? Ik hoor/lees regelmatig dat de een het wel 'moet' en de ander weigert.. dat snap ik oprecht niet