Nou dan kan ik zeggen dat we dat wel doen ik vind het persoonlijk wel gek als je wel verwachten dat je partner je daar lebbert, je hem of haar dan niet meer wil zoenen. Ik ben op dat vlak niet vies ban mezelf. maargoed, m’n kinderen kussen daarna (zoals savonds bijvoorbeeld zou kunnen gebeuren qua moment) doe ik dat niet. Dat voelt een beetje fout.
Wij hebben 'm ook, zijn nu ongeveer op de helft. Zo leuk om samen uit te pakken Wel jammer dat je sommige cadeautjes eerst moet opladen, werd er helemaal enthousiast van
De laatste keer seks heeft nogal een consequentie gehad Neen, mijn man blijft er voorlopig maar even van af!
Slinger ik de boel weer wat aan met een stelling? Mijn man zei tijdens de vakantie dat voor hem een hoogtepunt in mij veel beter aanvoelt dan eentje dat hij aan zichzelf geeft. Ik had daar nog nooit bij stilgestaan maar het voelt bij mij eigenlijk ook best anders aan. Bij mezelf vind ik het nogal "mechanisch" of "doelgericht", als hij het doet geniet ik er meer van en voelt het ook lekkerder. Hebben jullie dat ook?
Hmm nee maakt eigenlijk niet uit, als ik het zelf doe ben ik juist iets geconcentreerder en voel ik het beter!
Bij mij precies hetzelfde. In mijn eentje kan ik vrij snel klaarkomen maar dan voelt het inderdaad wat meer als een "trucje". Als ik tijdens de seks met mijn man klaarkom (ook door vingeren trouwens, van penetratie kom ik niet klaar) voelt dat heel anders, intenser ook.