Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Jee wat flauw
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Zoals ik al eerder in dit topic schreef:

    Topics over seks zijn hier best toegestaan. Het is tenslotte een forum over zwanger worden en baby's. ;)

    Google hanteert alleen een heel streng beleid op dit gebied. Seks hoort (in de meeste gevallen) bij een zwangerschap, maar bij deze berichten ging het om de zaken die 'niets met zwanger worden te maken hebben'.
     
  3. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ah, ik was me er niet van bewust dat dit een regel was.
    Op zich logisch, het is tenslotte zp.

    Maar toch jammer. Er is niemand die er last van heeft toch?
     
  4. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Ik las een aantal weken geleden een interview met een seksuologe die als tip gaf aan stellen die al wat langer bij elkaar zijn om aan elkaar te vragen voor te doen hoe je zelf graag aangeraakt wil worden. Volgens haar denken veel koppels dat te weten, maar klopt dat niet. Het idee is dus echt letterlijk een "cursus" te geven aan elkaar over hoe snel/traag of met wat voor druk je op welk plekje wil aangeraakt worden om opgewonden te worden (en meer ;)). Zonder taboes. Gewoon alle kaarten op tafel.

    We hebben dit gisterenavond eens geprobeerd en dat was heel confronterend, lastig, beschamend, maar ook opwindend en een openbaring tegelijk. Mijn man is heel gesloten wat communicatie over wat hij wil betreft, dus het ging in het begin ook vaak richting "ach maakt mij niet uit wat je doet, doe maar". Maar het is dus echt de bedoeling om hem het bij zichzelf te laten doen, uitleg te geven over hoe snel en hoeveel druk etc... en dan je hand op de zijne te leggen en "mee te doen" en zo bij te leren. En omgekeerd ook, met zijn hand op de mijne en dan bij mij de fijne plekjes zoeken en leren welke kracht, tempo en bewegingen er nodig zijn.

    Ik vond het in het begon ook wat raar want ik weet best wel hoe ik mijn man kan verwennen na al die jaren, maar dat bleek toch niet helemaal zo te zijn want ik denk dat we beiden heel veel hebben opgestoken van elkaar. De paar glazen wijn zullen ook wel hebben meegeholpen denk ik :) maar het was een leuk experiment. Ik geef het maar even mee...
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Niets bij mij :roflmao:

    Ik dacht ook echt dat het compleet anders zou zijn, ook omdat ik nog een grote kinderwens had, maar er is niets veranderd.
     
    one of kind vindt dit leuk.
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Een vibo is echt heerlijk om erbij te gebruiken. ( zonder kan natuurlijk ook)

    Wij zijn sowieso wel een stel met een hoog libido en doen van even een vluggertje ook wel 50 shades of grey.
     
  7. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Fijn om te horen
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Nog nooit geprobeerd
     
  9. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Naar aanleiding van jouw bericht dit gisteravond eens gedaan. Was helemaal niet awkward, léúk juist! Dus dank je wel voor de suggestie!! M’n man gaf aan het echt leerzaam te vinden om te voelen hoe ik mezelf help en andersom stond ik verbaasd hoe ‘hardhandig’ hij zichzelf aanpakt. Bedoel; we kijken ook weleens naar elkaar als we solo gaan, maar voelen is toch anders. Echt gaaf! Zeker nog een uur liggen napraten over intensiteit van org*smes en de opbouw er naartoe en hoe dat dan voelt en hoe het ook per keer kan verschillen om uiteenlopende redenen etc. Ook verschillen tussen mannen en vrouwen. Tópavondje gehad.
     
    one of kind, Lies1611 en femkes vinden dit leuk.
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Lijkt me idd best een keer leuk en leerzaam om te doen, maar geloof dat we dan allebei eerst over een stukje schaamte heen zouden moeten.
    Maar misschien schat ik dit verkeerd in.
    We sturen elkaar inmiddels wel bij in dingen en wensen, maar echt een keer voelen hoe hij het doet lijkt me leerzaam.
    Nu nog even bedenken hoe ik zoiets ter sprake ga brengen :roflmao:
    Maarja, wij vallen dan ook niet in de categorie 'stellen die langer bij elkaar zijn'
     
  11. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    sperma.jpg
     
    puzzelstukje, Bloem2310, Zoe123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Oei het kijken naar elkaar is al moeilijk dan.
    Denk dat ik in zo'n positie eerst moet leren dat ik het niet echt fout doe, maar er verbeter punten zijn.
    Dit is nog steeds iets uit mijn verleden.
    Misschien toch hier iets aan zou het weer eens zover komen.
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  13. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Goed voor jullie... ik had het er echt wel wat lastig mee hoor, en mijn man ook. Het zelf doen in aanwezigheid van een ander is al een eerste moeilijkheid (voor ons toch, iedereen is daar waarschijnlijk anders in). En dan ook nog eens de instructies erbij... niet zo evident allemaal, maar zoals je zelf hebt gemerkt vaak wel een eye-opener!
     
    femkes en RE080219 vinden dit leuk.
  14. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Wij hebben het ook een keertje gedaan omdat ik het best een leuk idee vond, en ja, je moet echt over een hééééle hoge schaamteberg heen klimmen.

    Wij zijn echt met spiegeltje en lampje aan de weer gegaan, en goed op voorhand doorgesproken dat het niet de bedoeling was om de ander het gevoel te geven dat hij het niet goed deed, maar dat het gewoon technisch was. Schooltelevisie voor seks, zeg maar. En zo is het dan ook gegaan, ik heb het allemaal voorgedaan en alles benoemd, aangeduid, hand vastgepakt en ritme en druk aangegeven. En omgekeerd ook, hij wist eigenlijk best veel van zijn eigen piemel, over hoe het werkte, wat hij voelde als ik bepaalde bewegingen maakte en dergelijke... er is geen seks van gekomen maar het was een super interessant avondje waar we nog een paar avonden later over doorgepraat hebben. En ik heb tegen mijn verwachtingen in toch ook veel opgestoken.
     
    femkes, Lill en one of kind vinden dit leuk.
  15. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Mag ik even nog wat in de groep gooien?

    Voelt de seks bij jullie ook anders aan afhankelijk van waar je in je cyclus zit?

    Wij hebben het gisteren nog eens gedaan, midden in mijn cyclus, en dan merk ik toch dat mijn vagina wat wijder is en de sluizen sneller open gaan. :rolleyes: Soms dermate dat mijn man er moeite mee heeft om klaar te komen. Doen we het een weekje vroeger of later, dan is het beneden wat krapper en minder vochtig en lukt het hem ook sneller. Herkent iemand dat?
     
    pippa26 en femkes vinden dit leuk.
  16. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Ja ontzettend. Voor mij is tijdens de ovulatie het fijnste.
     
    pippa26 vindt dit leuk.
  17. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Hier ook wel inderdaad, ovulatie is heel prettig.
     
  18. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Hier ook meer zin dan.
    En meer opgewonden
     
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Bij mij maakt het niet heel erg veel verschil. Ik merk wel verschil in mn eigen opwinding waar ik in mn cyclus zit. Als ik rond mn ovulatie heb ik sneller zin zegmaar.
     
  20. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Mijn man heeft extra zin rond de ovulatie, dan barsten mijn borsten uit mijn bh nml :roflmao:
     
    Gewooniemand, Lill, pippa26 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina