Ho ho.. Ik zei niet 2/3 x dikker Ik ben zelf heel strak door te strakke bekkenbodemspieren dus zo'n ding erin gaat niet in 1 keer maar ik hou wel van de pijn die het veroorzaakt. Lengte wat erin gaat is ook hetzelfde natuurlijk want je vagina wordt niet ineens langer.
Vreselijk vervelend en frustrerend lijkt me dat. Nee niets voor mij. Ik word al chagerijnig als ie hier iets anders doet of er net naast zit op het moment dat ik kom. Nee ga doooooorrrrrrrrrr.
Nee okee. Ik had er even niet bij nagedacht dat je je kleding dan aan hebt. Alhoewel ik daar ook niet vrolijk van word met kleding aan. Word een natte bende dan
Ik heb daar laatst wel over gelezen. Dat is seks niet zo zeer gericht op orgasme maar meer op de onderlinge verbinding toch?
Hier ook niets voor mij.. het lukte een keer niet. Ik echt gefrustreerd en kwaad weggegaan.. achteraf heel veel spijt van gehad en schaamde me dood. (Nog steeds) dat gedrag was niet normaal..
Ja het zal je verbazen wat er bij sommige mensen in kan. In zowel de voor als achterkant. Ik kon het eerst gewoon niet geloven totdat ik het zag haha
Ja ik heb ook wel eens wat gezien.. maar of dat nu prettig is. Ik hou van anders maar dit gaat mij te ver hoor
Ik had een bericht verkeerd geïnterpreteerd. Dus een hulpmiddel welke 2x zo groot en 2x zo dik was als een gemiddelde van een persoon. Maar dat bedoelde ze niet
Hahaha nee wel een hulpmiddel die heel lang is en wat dikker dan gemiddeld. Maar niet zo'n mega ding hoor
Haha goed bezig Nou schrik ik niet snel ergens van, in de swingerswereld komen we genoeg tegen. Maar een tijd terug waren we in een shop in België met volwassen speeltjes en daar stond een rubberen vuist met stukje arm eraan met naam; xxl fist voor optimale beleving. Mijn man heeft er een foto van gemaakt met zijn vuist ernaast, dat ding was anderhalf keer zo groot en dik