Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nee, dan is het logischer dat het misschien daar aan ligt inderdaad. Maar alsnog kan het uitplassen misschien helpen?

2. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Dat vind ik dus een beetje een gekke opmerking... dus je weet altijd op voorhand wanneer je seks gaat hebben? Ik dus niet... maar ik plas sowieso altijd voor het naar bed gaan, en na de seks nog eens (anders gaat het allemaal plakken tussen m'n benen).

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nou nee, dus dat betekent dan dat als ik niet binnen afzienbare tijd vantevoren heb geplast, ik het voorspel moet onderbreken daarvoor, in ieder geval als ik optimaal wil kunnen genieten. Voor een vluggertje is dat niet direct nodig. Als ik net thee heb gedronken, kan het ook zijn dat ik halverwege moet plassen, dat is wel lastig, want om te kunnen plassen moet de opwinding eerst voldoende zakken. Conclusie: lastig lijf heb ik :p

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.278
    113
    Ik mag hopen dat je toch wel weet wanneer je seks gaat hebben? Daar ben je bij toch? :p

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    ik ben dus niet de enige. Bij mij gaat het heel erg schuren als ik het met condoom doe. En ik voel bijna niks.
    Ik ben dus aan de pil. En met mijn libido zit het denk ik wel goed.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. DutchPrincess

DutchPrincess Niet meer actief

Oeh wat de pil betreft heb je mazzel. Mijn libido is ergens op Mars als ik aan de pil ben.

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik heb een spiraal, maar daarvoor de pil gehad. Nooit iets mis geweest met mijn libido gelukkig.

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Mijn man doet dat ook. Anders vindt ie er geen reet aan zegt hij zelf. Hij heeft een hekel aan mannen die alleen maar voor hun eigen genot gaan en de vrouw ‘niet plezieren’ zeg maar.
    Nadeel is wel dat als we een quicky hebben, hij het weleens inhoudt omdat het anders te snel gaat. En soms lukt het daarna niet meer. Gelukkig ben ik een snelle komer ;)
    Maar zonder gein: als het hem dan niet meer lukt vindt hij dat wel heel erg voor mij. Terwijl ik al duizend keer heb gezegd dat ik dat echt niet erg vind. Plus, het garandeert de volgende dag weer seks :p

9. Oke, het is erg privé maar ik ga het toch maar delen. Wie weet herkent iemand het. Ik ben bekend met blaasontstekingen en schimmelinfecties.

Ik heb nu al 7 weken geen echte gemeenschap gehad. Het doet pijn, kan naar binnen (niet verkrampt) maar het brand ontzettend. Urine is gecontroleerd en is schoon. Ik heb een vaginale kuur gedaan van zeven dagen - niks verbetering - gewoon normale afscheiding. 1x klaargekomen veel buikpijn. Ik draag katoenen ondergoed.

Als ik met een spiegeltje kijk zie ik niks geks aan de buitenkant.

Vandaag de dokter maar weer gebeld. Toch maar weer urine inleveren en verder kijken.

Herkenbaar voor iemand?

10. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    #510 Striae, 6 okt 2020
    Laatst bewerkt: 6 okt 2020
    Mijn man en ik hebben al weken geen seks gehad. Na veel geplande onspontane seks om zwanger te worden waren we er beide even helemaal klaar mee. Nu ben ik inmiddels bijna 15weken zwanger, en hebben we het nog maar 2x gedaan sinds we weten dat ik zwanger ben. Nu ging de laatste keer ook erg bagger omdat mijn buikspieren niet mee wilde werken en ik dus niet actief mee kon doen. Ik vond het verschrikkelijk en voelde me net een pop en bij mijn man lijkt sindsdien het libido helemaal verdwenen. We zoenen en knuffelen wel veel, maar ik denk dat er weinig seks meer gaat komen deze zwangerschap.

11. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dat is vreemd en vooral ook heel vervelend
    Hopelijk vind je snel een oplossing

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    @einad komt me niet bekend voor, maar nog eens bij de dokter aan de bel trekken lijkt me een goed plan.

@Striae zolang jullie daar allebei oke mee zijn is dat toch prima? Kan me er wel iets bij indenken als je buik in de weg gaat zitten en je lijf niet meer meewerkt.

Had ik al gezegd dat ik dit een leukntopic vind? :roflmao: en dat ik het mooi vind dat mensen hier zo open zijn

13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap de laatste periode een heel hardnekkige schimmelinfectie gehad (ik ben tijdens zwangerschap daar extra gevoelig voor en had antibiotica gehad). Maar in ieder geval voelde die schimmel ook als een blaasontsteking, doordat de schimmel ook mijn urineleider in zat. Ik heb toen geen seks gehad, was niet een fijne zwangerschap, dus was niet echt aan de orde, dus ik weet niet hoe dat had gevoeld. Canesten deed nauwelijks wat, maar die daktarin bolletjes werkten wel. Het kwam er op neer dat ik de laatste maand van de zwangerschap elke 3 dagen zo’n bolletje gebruikte (ipv als kuur), want anders bleef de schimmel terugkomen. Na de bevalling was het weg en nooit meer teruggekomen.
    Heel verhaal, maar misschien dat er herkenbaarheid is qua gevoel?

De normale afscheiding duidt wel eerder op wat anders natuurlijk en ik denk dat ikzelf misschien een verwijs zou vragen naar een gynaecoloog als de huisarts niet weet wat het is.

DutchPrincess vindt dit leuk.
  14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Maar er zijn toch genoeg manieren waarbij je je buikspieren niet echt nodig hebt? Zelfs met een 40 weken buik heb je nog opties ;)

Huismuisie vindt dit leuk.
  15. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Natuurlijk zijn er opties om alsnog seks te hebben. We hebben beide niet het idee dat we dat willen. Voor ons is dit prima

16. Bedankt voor jullie reacties!
    Ik ga er in elk geval verder naar laten kijken.
    @MamavanLieverd had je wel andere afscheiding tijdens de laatste periode van je zwangerschap?

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik wou tijdens de zwangerschappen helemaal geen seks. Ik vond het heel ongemakkelijk. Vooral toen ze bewogen. Ben je lekker bezig, voel je de baby tekeer gaan. Dat was echt een moodkiller voor mij.

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.689
    18.770
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor.
    Beelde ik mij een kind in, die stompen kreeg.
    Laat maar zo.

Zara75, Gewooniemand en Strandbal vinden dit leuk.
  19. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dat heb ik ook heel erg. Manlief gelukkig ook.

Neuzeke en Strandbal vinden dit leuk.
  20. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.265
    113
    Centrum België
    Mijn collega heeft al jaren constant last van blaasontstekingen. Gedurende die periode de ene AB kuur na de anderen, maar niets hielp. Sinds kort heeft ze echter de oorzaak: haar urinebuis is niet mooi recht, maar heeft een klein knikje thv het schaambeen. Daardoor blijft er steeds een heel klein beetje urine in de buis en daardoor komt de ontsteking.
    Ze volgt nu kine en moet elke keer ze naar het toilet gaat, extra kracht zetten om ervoor te zorgen dat haar urinebuis leeg is....

Deel Deze Pagina