Ja, maar niet zo erg typisch voor een schimmel als die ene keer jaren terug dat ik ook een keer een schimmelinfectie heb gehad na 3 ab kuren. Ik dacht ook echt eerst dat de blaasontsteking niet weg was, ik heb toen (omdat urine schoon was) volgens mij zo’n test gedaan met een wattenstaafje om te kijken of ik misschien een vaginale bacteriele infectie had (ook omdat ik zwanger was en ze dat wilden uitsluiten) en toen bleek dat er wel een schimmel zat, ook al voelde dat dus anders dan normaal. Is al bijna 6 jaar geleden en was een pittige zwangerschap (met HG), dus ik weet het niet meer precies, maar bedacht me ineens dat ik met zo’n wattenstaaf heb staan hannesen, is niet supermakkelijk met dikke buik . Dat is misschien nog een idee, om te vragen of er een kweek gedaan kan worden van je vagina, om te kijken of er toch een infectie zit?
Super herkenbaar. Na 2 heftige trajecten waren wij er beide zwangerschappen helemaal klaar mee. Echt nee nee nee. Go away. Na de zwangerschappen is alles goed gekomen. De band tussen ons is na het krijgen van kinderen echt verbeterd. En het scheelt dat ik niet meer aan de hormonale AC ben..
Ja dat weet ik niet. Ik heb het weleens gevraagd en mijn man weet het zelf ook niet Wel dat ie het kan, maar hóé
Ja, dat is op één hand te tellen. Ik heb overigens wel met veel, heel veel, jongens gezoend vroeger. Ik hield zelfs een lijstje bij
Nog een dingetje. Ik heb het liefst seks in het donker. Niet omdat ik niet graag naar mijn vriend kijk, maar omdat ik me super zelfbewust ben (tot op een bepaald punt) wanneer hij mij kan zien. Zijn er meer die dit herkennen?
Heel erg gehad. Bij de laatste partner is dat erg veranderd. Vond maar eng hoe hij mij van top tot teen bekeek. Maar heeft me wel vrijer gemaakt.
ja. Na 2 bevallingen met knip en hechtingen heb ik een beetje een verzakking. En daardoor ziet het er beneden niet meer helemaal uit hoe het hoort. Ik schaam me er voor en als het licht is zie je het natuurlijk meer dan in het donker.
Ik weet ze ook allemaal nog. Het zijn er niet superveel (maar ook niet superweinig ). Maar ik ben wel van eentje de naam vergeten , mijn enige one-night-stand.
Mijn man is mijn eerste en enige bedpartner. En om in te haken op wat iemand hier een poosje geleden zei: ik was 23 toen ik voor het eerst seks had met hem. Daarvoor inderdaad geen serieuze relatie waarin het aan bod kwam. Ik vond het toen wel een dingetje hoor, 23 jaar en nog maagd. Voelde toen alsof ik de enige was. Ik moest ook even een drempel over om het aan hem te vertellen. Hij reageerde heel lief, dat ie het speciaal vond dat ik met hem wel seks wilde. Jaren later was er trouwens eens een programma op de radio over "de eerste keer" waarin mensen vertelden over taferelen met waxinelichtjes en rozenblaadjes. Ik zei toen plagerig tegen hem dat hij voor mijn eerste keer helemaal geen waxinelichtjes en rozenblaadjes had gehaald. Toen zei hij: dat heb ik expres niet gedaan want het was jouw eerste keer en ik wilde niet dat je druk zou voelen om op dat moment persé seks te moeten hebben omdat ik er iets speciaals van had gemaakt. Ik vond dat zó lief! Ik kan er bijna nog emotioneel van worden als ik er aan denk (iets met hormonen).
Dat heb ik ook. Alleen penetratie dan ben ik zo droog dat hij hem er niet eens in krijgt, beetje voorspel is toch echt wel nodig en heel eerlijk vind ik dat soms zelfs fijner dan de seks zelf
Dat heb ik ook, ik word er dan erg onzeker van en gespannen. Dan weet ik ook zeker dat de seks niet gaat lukken.
Wel aanraken op zich.. Kwa strelen langs me heupen en billen en bij me borsten maar daar down under hahaha gebeurt niet vaak maar heb wel dat als we langer zoenen met elkaar dat we ook wel in de stemming komen
Geen moeite mee. Hij heeft ook niet meer dezelfde lichaamsvorm als 20 jr geleden. En ja, ook bij mij tekenen de jaren en gebeurtenissen op mijn lijf. Maar we vinden elkaar hartstikke mooi met onze onvolmaakte lijven.