Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ja dat zelfbewuste herken ik wel, heel vervelend. Dan ga ik me bijvoorbeeld bedenken hoe ik kijk, of mn adem wel goed is, of en hoe ik geluid maak etc:rolleyes:. Vaak gaat dat wel vanzelf over namate ik meer "ahum" in de stemming raak zeg maar:p

Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

9 van de 10 keer zie ik niet hoe hij naar mij kijkt:cool::oops:

Ik had dat in het begin ook.. we zijn begonnen met een schemerlampje. Dan zie je wel de contouren maar niet plekjes(eventueel). Nu boeit het me een heel stuk minder. Wel heb ik ivm mijn buik (heel veel littekens) altijd een shirtje aan.. zonder shirt gebeurt het niet.

3. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ik herken dat zelfbewust zijn wel heel erg, hoeft van mij niet heel donker te zijn maar het geeft toch wat meer een geborgen gevoel ofzo

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    maar ben jij nog samen met de vader van je kinderen?
    Ik niet, en volgens mij ben ik zelf degene die er juist een issue van maakt. Maar mijn voorkant vind ik wel leuk uitzien, ik heb goede borsten, alleen de achterkant niet omdat ik platte billen heb. Dat soort dingen maken mij wel onzeker, in het donker heb ik er minder last van omdat je minder ziet.
    Eigenlijk onzin, want mannen kijken er heel anders naar, ik ben nu een half jaar met m’n lover, blijkbaar vind hij het allemaal goed genoeg.

5. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Haha hier ben ik ook 'schuldig' aan. Zoenen was prima, maar ik kan mijn bedpartners op 1 hand tellen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Ik lees dit wel vaker, dat er dames zijn die enkel in het donker seks hebben, of enkel met een topje of shirtje aan. Eerlijk - zonder afbreuk te willen doen aan wat deze dames voelen - ik snap dat niet. Jullie zijn dus nooit bloot samen? Nooit eens samen gaan zwemmen en in hetzelfde hokje omkleden? Of bij elkaar in de badkamer tijdens het douchen? Ik heb echt verre van een perfect lichaam, hangborsten, hangbuik, dikke billen, appelsienhuid... maar nog NOOIT heeft mijn man hierover een opmerking gemaakt. Hij ziet me ook gewoon al sinds we samenwonen elke ochtend bloot in de douche stappen... dus veel valt er eerlijk gezegd niet meer te verbergen. Ik vind het persoonlijk erg vreemd dat je eigen man bepaalde onderdelen van je lichaam niet mag zien omdat je je er voor schaamt. Je zit in een RELATIE toch? Als er nu 1 omgangsvorm is waar je jezelf moet kunnen zijn en tonen zoals je bent, is het toch in een relatie?

Kolibrie, Marti, Asil en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    maar niet iedereen is al 10-20 jaar samen met iemand. Wanneer je pas met iemand bent kan dat best ongemakkelijk zijn. Vooral als je kinderen hebt gekregen, dan is je lichaam vaak niet zoals het ooit was.

8. DutchPrincess

DutchPrincess Niet meer actief

Ugh dat deed ik dus ook met mijn nichtje en dan wilden we een aparte letter hebben zoals een X of zo. Maar als het al verder ging dan kussen was ik pleitte:rolleyes:

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Dus na 10-20 jaar kun je je pas zonder schaamte tonen? Ik begrijp dat je je in het begin van een relatie nog wat beschaamd voelt, maar als je je eigen lichaam jaren lang blijft verstoppen voor je eigen man... ik ben echt niet trots op mijn lichaam maar zo zou ik echt niet met iemand kunnen samenleven.

Kolibrie vindt dit leuk.
  10. DutchPrincess

Hier hetzelfde! Ik leek wel knetter vroeger want het waren nog vreemden ook,bah! Maar ik dronk ook teveel en heb daar overigens mn prijs voor moeten betalen

Lill en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. DutchPrincess

Oh voor mijn eigen man heb ik me nooit geschaamd en ik heb medicijnen geslikt waar ik echt moddervet van ben geweest. En dan noemde ie me dikzak. :cry:

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Je neemt het te letterlijk. Ik bedoel ermee dat niet iedereen een vaste relatie of huwelijk heeft.

13. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Klopt, ik ben nog altijd samen met de vader van mijn kinderen. Wij hebben ook geen tl-licht aan hoor:roflmao:. Maar schemer, sfeerverlichting.

Ik denk dat ik met een nieuwe partner ook wel wat onzeker zou zijn.

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat naar zeg :(

@LeentjeWolkje Ik schaam me niet voor mijn lijf bij mijn man, maar ik herken dat stukje zelfbewustzijn wel heel erg maar we zien elkaar vaak genoeg naakt. Ik zet me daar dus wel overheen, maar ben gewoon echt heel erg bewust van mezelf. In het donker is dan soms fijner, als ik er die dag gewoon nog bewuster van ben dan normaal. Dat verschilt bij mij toch ook weleens. Ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen of mannen zijn die liever met kleding aan of in het donker willen maar het is wel erg jammer dat dat nodig voelt.. lijkt me heel moeilijk

DutchPrincess vindt dit leuk.
  15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Kun je dan sowieso intiem zijn met iemand als hij zo reageert? Ik vind dit zo vreselijk, zeker als je dus al medicijnen moet gebruiken en waarschijnlijk al kwetsbaar bent, dan zou ik compleet dichtklappen bij zo'n opmerking en ik denk niet dat ik me bij hem nog zou kunnen openstellen.

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.226
    6.897
    113
    Vrouw
    Ik ben niet bang dat ie me niet mooi vind ofzo. Want ik weet wel dat dat geen ding is. Het is denk ik meer dat ik me dan heel bewust ben van hoe ik eruit zie.

Dit herken ik inderdaad ook wel. Uiteindelijk verdwijnt dat naar de achtergrond, maar in het eerste stukje heb ik dat ook.
    Ik zou ook niet zo'n vrouw zijn die uitgebreid in lingerie op dr vent ligt te wachten in bed.

Ik doe niets liever dan met hem samen douchen. Nou ja oke.. er zijn dingen die ik liever doe. Maar het is wel 1 van de dingen die ik heel graag met hem doe en deel. Maar zodra het naar bed verplaatst doe ik het liefst de lamp uit.
    Wil niet zeggen dat het een voorwaarde is om het te kunnen hoor, maar ik heb wel de neiging mn lijf wat te verstoppen.
    Niet om hoe hij me ziet, maar om hoe ik mezelf zie.
    Daarnaast speelt tussen ons ook nog dat we elkaar al kennen sinds we 16 zijn, en dat idd sinds de eerdere keer dat we een relatie hadden en nu zo'n 10 jaar zit. En een kind.
    Dus mijn lijf is ook niet meer wat het toen was ;)

Gewooniemand en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    En zegt je man daar nooit iets van? Dat hij het niet leuk vindt, of niet snapt. Dat het voor hem niet hoeft. Dat hij je toch wel mooi vindt. Enz.

femkes vindt dit leuk.
  18. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Hij zegt het altijd, elke keer weer. Maar ik kan me er niet toe zetten. Hij is niet de vader van mijn kind dus hij heeft de verandering niet mee gemaakt.
    Ik blijf ook in de waan dat hij het nooit gezien heeft:roflmao: Maar hij vind het veel belangrijker dat ik me goed en zelf verzekerd voel dan dat hij mijn buik wel ziet

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ja, natuurlijk. Ik snap het best hoor. Doordat ik 50 kilo ben afgevallen is mijn buik één stuk loshangend vel, plus mooie striae erop van de zwangerschappen :rolleyes:
    Maar ik heb me eigenlijk nooit geschaamd daarvoor. Het hoort bij mij, net als mijn benen die superdun zijn en waar ik wél heel blij mee ben.
    Maar ik begrijp je best hoor. Ik bedoelde ook niet dat ik het gek vind of zo, maar meer hoe de reactie van je man erop is. Dus het was eigenlijk meer een oprechte vraag :)

20. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Hier ook loshangend vel. Heel veel stiae, littekens van een operatie. Nog meer littekentjes. Ik walg er van:cry:

Deel Deze Pagina