Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ze wilde idd niet. Maar gaat vervolgens wel zelf door. Misschien dacht die vent dat ze daarom wel wilde

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik weet niet wat jouw definitie is van een verkrachting, maar ze had heel duidelijk vantevoren al nee gezegd. In mijn ogen is dit dus wel een verkrachting.
    Ik lees hier telkens “dan had ze duidelijker moeten zijn”, “dan breng je jezelf niet in die situatie”, etc. Maar als je net een relatie hebt en je al wel het gezellig vindt om elkaar een beetje te verkennen, maar nog niet klaar bent voor meer, dan moet je er toch op kunnen vertrouwen dat je partner daarnaar luistert. Ze had letterlijk voor de vrijpartij gezegd dat ze er nog niet klaar voor was om all the way te gaan, hij had daarmee ingestemd en deed het toch.

GossipGirlxoxo, Lara123, Zuul en 16 anderen vinden dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    En daarom heb je een mond. Dan kun je het vragen en is het duidelijk.

Zuul en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Oke

5. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Wat erg dat victem blaming nog steeds zo erg aanwezig is. Nee is en blijft nee. Verder gaan zonder toestemming is dan altijd verkrachting!
    Vind je het gek dat veel vrouwen na een aanranding of verkrachting denken dat ze het zelf schuld zijn. Ze worden dat gewoon aangepraat! In bed, of waar dan ook gebeurt alles met toestemming en over een aangeven grens gaan is gewoon de schuld van diegene die de grens over gaat.NOOIT diegene waarvan de grens wordt genegeerd! Nee is nee! Ook als je daarvoor wel andere dingen hebt gedaan. Ook als je eerst wel wilde maar het toch niet. Ook als je in een relatie bent ect. Als de een niet iets wil doen en de ander wel is dat gewoon respectloos om het toch te doen en gewoon aanranding of verkrachting!!!!! Altijd!!!!!

Mississippi, GossipGirlxoxo, Mar76 en 27 anderen vinden dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tuurlijk... :rolleyes:
    Hij mocht toch al overal aanzitten, alleen niet met zn piemel. We weten inmiddels toch wel dat het voor mannen (en voor veel vrouwen) best lastig is om eenmaal flink opgewonden te stoppen met waar ze mee bezig zijn. Ja als je een puber bent en alles ontdekt... dan zet je rustig stap voor stap... eerst zoenen, dan een beetje voelen... en bij elk stapje verder vragen, mag dat... dus als je merkt dat iemand in de heat of the moment wat druk zet met zn pielemuis op jouw voorbibs dan zeg je toch stop... of dat wil ik nog niet... gaat hij dan alsnog door dan verdient hij een trap in zn ballen en flikker je hem je je huis uit of vertrekt zelf. T zal em leren...

7. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

We zijn blijkbaar de enige die zo denken.
    Ik ben het volledig met je eens.

Huismuisie vindt dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    Ik weet niet wat voor mensen jij kent en toegegeven, ik heb niet met heel veel mannen het bed gedeeld, maar niet kunnen stoppen vind ik niet normaal en herken ik gelukkig helemaal niet. Juist als volwassene lijkt het me normaal dat je wat meer zelfbeheersing kunt opbrengen dan dat.

Mississippi, Zuul, Kolibrie en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dus als het pubers waren geweest, dan zat hij wel fout, maar omdat het volwassenen zijn, dan ga je gewoon meteen door?
    Ik blijf het onjuist vinden, de grens was van tevoren aangegeven en hij ging daar overheen, natuurlijk is dat in deze situatie begrijpelijker dan wanneer ze volledig aangekleed naast elkaar op straat lopen, maar het blijft grensoverschrijdend.

Zuul, spruitje80, Bellybell en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je kan mensen ook een complex aanpraten... we zouden de volgende generatie maar eens moeten leren communiceren want de huidige generatie is helemaal kapot. Als iemand nee zegt is het nee, ga je door met iets tegen iemands wil is dat fout.
    Maar wat is er mis met nog eens nee zeggen wanneer de ander toch iets te ver dreigt te gaan de woorden nee nog eens te herhalen? Iemand er nog even aan herinneren?

Forumnaam, tatie en Bailey07 vinden dit leuk.
  11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind niet dat jij in die situatie schuld hebt. Ik snap dat je nu andere keuzes maakt, maar iemand niet zomaar op straat zetten is toch niet iets wat je jezelf kunt verwijten? Het klinkt als verkrachting met voorbedachte rade, dat is gewoon crimineel, niet een kwestie van: iets duidelijker mijn grenzen aangeven.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    Wat is er dan mis met even vragen? Zij had het al aangegeven.

Zuul, Paardenbloem, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als iemand tijdens het geheel duidelijk aangeeft verder te willen gaan (voordat hij penetreert) dan is het prima om gewoon nog eens nee te zeggen. Hij mag ook best aangeven toch heel graag verder te gaan, maar niet direct naar binnen zonder toestemming, dat is het verschil!

spruitje80, SAARC en suus1983 vinden dit leuk.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook weinig mannen in mn bed gehad. Op een na (die nooit in mn bed had mogen liggen) had ik die grens helemaal niet. Ik wilde dan best sex hebben als ik er naakt naast ging liggen.

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb met mijn eerste vriendje meerdere keren gevreeën zonder penetratie, maar ik begrijp dat je dat geheel logisch vindt. Maar met mijn man ben ik ook eerder blijven slapen dan dat we seks hadden. Dat was juist zo fijn.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    En zij niet. En dat hij het toch deed is gewoon fout. Geen excuses voor.

Queen, Paardenbloem, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Nou, ik kan me voorstellen dat als je aangeeft iets niet te willen en de ander het toch doet, je schrikt en even niet een twee drie snapt wat je overkomt. Je bevriest.
    Maar echt, zij had al gezegd het niet te willen. Dan is het daarmee toch al klaar? Hij zit fout, punt.

Mar76, Zuul, spruitje80 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Weet ik veel, ik was er niet bij. Ik zeg ook nergens dat het netjes van hem is om door te gaan of de normaalste zaak van de wereld. Ik zeg alleen dat ik snap dat in de heat of the moment de grens wat kan vervagen en dat als de ander iets te ver gaat. Dan zeg je toch als vrouw gewoon stop...

19. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Leuk al die opmerkingen van “in the heat of the moment”, maar ik hoop dat de vrouwen die dat goed praten hun eigen zoons leren om te stoppen als ze dat zelf willen of als een ander dat wil.

Nee is nee, doordrukken is niet oké.

Mar76, Brunette, Elsss en 22 anderen vinden dit leuk.
  20. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Maar dan is het dus de “schuld” van de vrouw? Zij heeft nee gezegd, hij doet het toch dus híj́ had het dan toch gewoon moeten vragen. Het was niet haar behoefte maar die van hem.

Bellybell, Orchid24, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina