Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.128
    113
    Ja precies! We hadden al vaker weer momenten van knuffelen hoor, maar nu praten we dus meer over hoe we erin staan sinds mijn post hier en voelt het alsof de drempel hierbij ook weer lager is. We komen er wel :)

Lill, Orchid24 en Bailey07 vinden dit leuk.
  2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.128
    113
    Ah lastig hoor! Ik snap dat je soms ook gewoon wilt knuffelen of zoenen zonder dat het meteen seks van komt. Waarom voelt je man zich zo aangevallen dan denk je? Misschien toch een soort gevoel van afwijzing?

3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja dat laatste icm ik doe het niet goed, terwijl dat totaal niet is wat ik aan geef, hij gaat na twee zoenen direct op z'n doel af zeg maar. Het gekke is dat het echte werk wel heel fijn is, maar wat er aan vooraf gaat laat een beetje de wensen over waardoor het allemaal heel lang duurt :oops:

4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Dit is zo herkenbaar.....
    Dat vind ik wel een nadeel van een lat relatie. We zien elkaar maar een paar keer per maand. En ik heb een hoger libido dan hem. Dus als het er een keer niet van komt kan er zo maar 4 weken tussen zitten. Ik raakte daar best gefrustreerd van. Ik heb gewoon meer behoefte aan seks dan hij. Maar daardoor voelde ik me op een gegeven moment echt zo'n seks beluste dame:oops:.
    We hebben er gelukkig goed over kunnen praten....
    Maar dat verschil in behoefte blijft toch jammer.

one of kind vindt dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lastig! Praat je er op dat moment over of heb je het er ook weleens op een ander moment over gehad?

Mijn man praat vaak beter over zijn gevoel in het openbaar, wij lunchen veel en vaak is dat het ideale moment. Thuis pakt ie al gauw een telefoon erbij of wat anders ter afleiding als hij het lastig vind. In het openbaar kan dat niet echt maar dat maakt het voor hem op een of andere manier veel makkelijker. Misschien ontdekken waar en wanneer hij zich het meest open opstelt? Misschien allemaal al geprobeerd hoor.. het lijkt me in ieder geval heel erg lastig

6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Het maakt niet uit op welk moment of waar. Hij voelt zich sowieso al heel snel aangevallen als ik iets tegen hem zeg (of nja aangevallen, een slachtoffer meer eigenlijk) en of dat nou gelijk is, later, thuis of elders. Dit is ook niet iets wat sinds kort speelt hoor maar al heel erg lang eigenlijk :oops:
    Toen ik heel erg depressief was hebben we zelfs gesprekken met een seksuoloog gehad maar hij vond dat die vrouw naar mijn mond praatte dus wilde hij niet meer :oops:

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.225
    6.897
    113
    Vrouw
    Is het een mogelijkheid om zelf 'het vaste riedeltje' te doorbreken?
    Ik herken het wel hoor. Was met mijn ex ook. Zoenen - uitkleden - hij deed handwerk soms mondwerk - dan ik bij hem - nou dan ging het erin, zelf vaak dezelfde standjes in dezelfde volgorde en dan was t klaar.
    De seks was wel heel lekker, dat wel. Maar er was weinig variatie.
    Weet niet of dat bij jullie ook zo is? Wellicht kun je die variatie er dan zelf in brengen door de regie een keer over te nemen?

Wel heel rot dat hij er niet voor open staat en zich zo opstelt :(

8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dat is wel heel vervelend zeg.. Beetje meer inlevingsvermogen van zijn kant kan geen kwaad:|
    Ik herken het wel, wij kunnen ook bijna nooit knuffelen zonder dat er meer volgt. Ik heb er alleen niet echt last van, maar een beetje voorspelbaar is het wel dan ja..:rolleyes:

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.225
    6.897
    113
    Vrouw
    Ja kan ik me wel iets bij indenken. Erover kunnen praten is wel fijn in ieder geval.
    Hier is het vooral zo dat ik na mijn laatste relatie een beetje losbandig ben geweest en ondanks voorbehoedsmiddelen dus zwanger ben geraakt en sindsdien als een soort non heb geleefd :roflmao:
    Heb het met mijn vriend dus rustig opgebouwd maar nu het eenmaal gebeurd is er bij mij een soort knopje om ofzo. Vind hem gewoon heel erg aantrekkelijk en fijn om op die manier ook verbonden te zijn. Dat gevoel wil ik dan vaker :roflmao: niet dat ik dat buiten de seks niet voel, maar het voegt wel iets toe.
    Misschien ook wel juist omdat we elkaar nog ontdekken, en hel allemaal spannend en puberaal is :roflmao:

cosdy vindt dit leuk.
  10. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja nou dat eigenlijk. Het is wel lekker maar qua variatie mis ik gewoon veel.
    Altijd hetzelfde standje (ook als ik de leiding neem) handwerk, mondwerk het gebeurt altijd in dezelfde volgorde wat ik ook doe.

Juist daarom vind ik het zo jammer dat hij niet open staat voor het praten. Hij weet bijvoorbeeld echt niet wat ik lekker/leuk/spannend vind en niet omdat ik dat niet aangegeven heb hoor maar zodra ik dat aangeef krijg ik de ikdoehetnietgoed kaart:rolleyes:

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.225
    6.897
    113
    Vrouw
    Pfff dat lijkt me heel erg lastig.
    Wou dat ik een tip voor je had :(

12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff wat een flapdrol... wel echt zonde dat hij zo weinig open staat voor suggesties. Is hij op andere vlakken ook zo koppig?

13. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja! Zodra ik ook maar iets zeg of hem ergens op aanspreek doet hij dat. Echt heel frustrerend! Praten doet hij heel moeilijk, kapt gesprekken al snel af met een oké, zo'n dooddoener!

Laatst hadden we het over onze jongste (probleemkindje zeg maar die veel structuur nodig heeft) en toen zei ik alleen maar dat hij en ik echt op een lijn moeten zitten en kreeg ik de ik weet dat ik geen goede vader ben opmerking. (oké ff off topic) maar dat geeft een duidelijk beeld van hoe hij omgaat met dingen. En zo is hij dus op seks gebied ook. Hij kan dan niet denken van goh er is niks mis met de seks maar wellicht doet variatie wat meer in ons seksleven dan nu (ook voor hem natuurlijk, niet alleen voor mij)

14. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Mag ik vragen wat dan het standaard riedeltje is? Is het misschien een idee dat jij het initiatief neemt? (Even een aanname dat ik denk dat hij normaal gesproken het voortouw neemt)

Denk dat als het standaard een keer doorbroken wordt jullie er allebei meteen meer zin in krijgen. En wat voor mij ook helpt is het soms gewoon doen. Ook al heb je geen zin, ben je onzeker of wat dan ook. Het helpt echt.

Het klinkt nu vooral alsof hij de enige is die hier een "schuld" in heeft maar jullie kunnen beiden het verschil maken natuurlijk. :)

15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heel erg lastig zeg.. vind wel heel wat dat hij meeging naar een seksuoloog.. alleen zo jammer voor beide dat hij er dan toch niet echt voor openstaat en afhaakt..

16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik lees nu pas de andere reacties. Pfff lastig zeg. Ik zou gewoon zelf een keer wat anders proberen. Ga klaarliggen voor doggy ofzo :roflmao: misschien snapt ie de hint. Of klim er zelf bovenop. Of wat dan ook. Iets wat je dus normaal niet doet.

17. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou dat is het punt, ook als ik het voortouw neemt blijft hij bij zijn ding.

Een paar zoenen, gelijk richting kruis met z'n hand, en vervolgens "het" werk.

Ik heb al eens dingen er bij gehaald (mocht geloof ik niet genoemd worden wat ik bedoel :roflmao:
    ) maar dat vind hij raar, alsof ik dan niet opgewonden wordt van hem maar wel daarvan :rolleyes: Ik boven op en vervolgens gaat dat 5 min goed om weer terug te gaan naar het strandje wat hij altijd doet. Andere strandjes gaan ook 2/3 min oké vervolgens weer hetzelfde.

Dus wat ik ook doe het komt altijd weer terug op hetzelfde. En als ik daar dan over wil praten nja.. Dan krijg je dus wat in voorgaande berichten al gezegd is.

18. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    En andere dingen proberen...? Moet je voor openstaan hoor maar wij doorbreken de sleur door af en toe gewoon buiten de deur seks te hebben of iets extra's de slaapkamer in te nemen. Hoeft niet gelijk iets extreems te zijn, al is het maar een blinddoek bijvoorbeeld?

19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja dat was meer een moetje hoor hahaha maar hij had het ook niet kunnen doen idd!

20. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou buiten de deur dat is evht een nogo voor hem. Dat lukt hem niet, bang dat andere het merken of zien what ever. En speeltjes vind hij ook "raar" hij denkt dan dat ik niet op gewonden wordt van hem ofzo.

Hij doet wel eens, bij heule hoge uitzondering een stropdas gebruiken om m'n handen vast te maken, maar dat is echt een uitzondering :roflmao:

We kijken wel eens een filmpje samen maar goed uiteindelijk draait het dan toch weer om hetzelfde "riedeltje"

En verder is het echt fijn hoor! Bedoel wat er gebeurt is niet slecht ofzo.

Maar het wordt/is zo echt zo'n sleur :oops:

Deel Deze Pagina