Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Seks vond ik voor de kinderen wel belangrijk, maar nu moet ik er niet meer aan denken. S avonds ben ik echt aanrakingsmoe. Plus dat ik seks nog steeds associeer met zwangerschap (moeten testen, ook al is dat in ons geval nu onzin).

    Voor mijn man ligt dan anders en dat is best lastig. Vind het ook rot voor hem. Dus communiceren we veel en nemen we echt eens in de zoveel tijd echt tijd voor elkaar, zodat ik hem ook mijn aandacht kan geven. Ik ben best gefocust op mijn kinderen (ook een keuze natuurlijk). Gelukkig begrijpt mijn man dit ook, en besef ik dat het nou eenmaal zo is, en ik speciaal voor hem “tijd” maak. Ik wil niet seksen omdat het dan maar moet.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. BrechjeDK

    BrechjeDK Lid

    24 sep 2020
    31
    72
    18
    Vrouw
    Nog iets (grappigs/taboe?) waar ik als tiener echt geen idee over had... misschien heeft de jeugd nu al meer beelden gezien, maar voor ik mijn man leerde kennen had ik nog nooit een ejaculatie gezien. Ik wist echt niet hoe dat er uit zou zien, buiten wat vage info die ik had van mijn vriendinnen. Ook hoe ik moest aftrekken enzo, dat heb ik moeten leren. Stom he. De eerste keer dat ik het deed had mijn man een mega-explosie :eek: echt heel veel en hard, het ging alle kanten op :oops: De dag nadien zocht ik dekking maar kwam er hooguit een klein straaltje uit. Toen ik hem vroeg wat er gebeurde zei hij dat hij de eerste keer een week had gespaard voor mij. :confused: Dat zijn zo van die dingen die ik nooit tegen iemand heb gezegd maar die me toch zijn bijgebleven. Over ejaculaties en dergelijke spreken we nooit, da's toch ook een beetje een taboe denk ik. Ik hoor zelfs van vriendinnen dat ze dat vies vinden (heb ik persoonlijk geen last van).
     
    Lara123, Huismuisie, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.025
    15.566
    113
    Vrouw
    Mannen vinden idd niet altijd hetzelfde mooi als wijzelf e. Ik denk dat ze ook meer naar het geheel kijken

    Ik was piepjong toen ik mijn man leerde kennen. De evolutie van mijn lichaam van 14 / 15 jarige tot nu moeder van 3 is natuurlijk enorm geweest en hij heeft het allemaal meegemaakt.
    Ik zeg dat af en toe, als hij staat te loeren. Das wat anders of 20 jaar terug e.
    Ferme bie zegt hij dan en een knipoog.
    Dus prima :D:roflmao:
     
  4. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Maar dat is fijn samen die fase doorgaan.
    Ik had zoiets toen ik mijn laatste partner leerde kennen, wat zou hij denken.
    Striemen die niet van zijn kinderen komen enz
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  5. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Throwback naar jaren terug... De eerste keer toen ik met mijn man op hotel ging bleven we 's ochtends altijd lekker lang dollen in bed. Dolverliefd. Ik had gehoord van een vriendin dat mannen het leuk vonden als je de spanning opbouwde en dat je dan elke keer als hij ging klaarkomen even moest stoppen en dan weer verdergaan en zo kon het opbouwen. Nou, dat heb ik geweten. Toen ik toch wel stilaan honger kreeg en het afwerkte ging het helemaal over zijn hoofd tot op het muurbord van het bed!!! Gelukkig van hout en makkeijk af te vegen, had het echt een muur met behangpapier geweest hadden we wat uit te leggen aan de receptie :D Maar ja, inderdaad, van sommige dingen sta je als beginner inderdaad te kijken...
     
    Huismuisie, Striae, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.025
    15.566
    113
    Vrouw
    Ja ik heb er natuurlijk nooit echt over nagedacht van wat zou hij denken. Maar meer van wat vind hij er NU nog van.
    Hij is nogal eerlijk en zegt ook nogal wat hij denkt maar over mijn lichaam hoor ik niet veel.
    Das allemaal vré in orde als ik hem moet geloven.
    Maar bijvoorbeeld mijn haar of sommige kledingstukken zal hij zijn mening zeker over delen (of ik er wat mee doe is wat anders):D
     
    Orchid24 en one of kind vinden dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.025
    15.566
    113
    Vrouw
    :D
    Ik had wat snel gelezen en dacht unk wat schrijft die nu :D:roflmao:
     
    Novi vindt dit leuk.
  8. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    klopt hij vind me mooi zoals ik ben. Maar ik kan niet van t moment genieten als het in t volle licht is :roflmao:
     
  9. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Hihihi tja dat is voor mij ook wat uit mijn verleden hoor.
    Maar ex man zei telkens, wie zou jou nu willen etc.
    Partner wat ik bedoelde bekeek mijn hele lichaam en ik vond het maar vreemd
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  10. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Mooi topic dit ook weer @Orchid24!

    En aan alle dames voor de openheid; dank voor het vertrouwen dit uit te spreken hier!
     
    Tijgertje88, Muisje2016, steenbokje en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Is voortijdige ejaculatie al genoemd als taboe? Mijn man heeft er geen last van, maar een goede vriendin is gescheiden en nu volop aan het hunten op Tinder. Ze had laatst een date met een man van vooraan in de dertig die nog nooit seks had gehad (ook nog een taboe!). Uiteindelijk is ze uit pure nieuwsgierigheid in bed beland. Hij kwam al klaar toen ze nog maar gewoon zijn piemel vastgreep. DAT lijkt me ook behoorlijk erg als je dat als man overkomt tijdens je eerste keer. Misschien genoeg om er een trauma aan over te houden. :(
     
    one of kind vindt dit leuk.
  12. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113

    Ahh daar zou ik dan echt medelijden mee hebben haha. Meer beetje bemoederend van “kom maar, ik ga het je wel eens leren”
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. LeentjeWolkje

    LeentjeWolkje Actief lid

    22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Ik denk dat dat nog wel best flink zal tegenvallen. Als je echt al klaarkomt bij de minste aanraking is er volgens mij flink wat therapie nodig bij een expert. Ik denk ook dat als je dat een eerste keer overkomt, je de tweede keer zo bang bent dat het weer gebeurt, dat het inderdaad ook opnieuw gebeurt. Daar raak je niet zo snel uit.
     
    duikster vindt dit leuk.
  14. Lievertjelief

    24 jul 2020
    95
    151
    33
    Vrouw
    Ook fan van bedoel je? Mijn interesse is nu wel geprikkeld... eerst maar even bevallen denk ik dan? Kwestie van wat plaats te maken :rolleyes:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.517
    3.203
    113
    Vrouw
    O dat lijkt me als man zijnde wel erg ja. Net als erectieproblemen.

    Edit: voor de vrouw natuurlijk ook.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    dat is moeilijk denk ik ja..
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    in de winter scheerde ik me ook altijd minder, al die moeite geen zin in :roflmao: Maar nu ik naar ziekenhuis ga doe ik het wel continu bijhouden :rolleyes:
     
  18. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Mijn ex-man had dit na 2 a 3 keer stoten
     
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    lijkt me echt moeilijk.. ook om iets aan te kunnen doen is lastig geloof ik..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    #80 Gootje1988, 24 sep 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2020
    Hier totaal geen schaamte ook niet naar ouders of schoonouders.
    Keertje was ik telaat met telefoon opnemen toen zei mijn vader " waren jullie weer bezig? "
    Tijdens ongesteldheid moet ik wel erg veel zin hebben wil ik dat doen en dan alleen onder de douche maar liever niet dan wel.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina