Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Nee dat helpt echt niet, als ik zin heb en hij ook dan wil ik toch wel eerst goed knuffelen en handwerk dan geniet ik meer. Soms gaat het wel goed hoor, maar ik weet dat hij ook baalt als hij snel klaar komt en heel soms dan duurt het klaarkomen juist zo lang dat ik het niet trek:roflmao:. Dus wel een verschil.

O ja en wij hebben een slot op onze kamerdeur en geen last van aangrenzende kinderkamers. Dat vind ik wel heerlijk, ach soms moet ik mezelf even een schop onder de kont geven en gaat het ook goed qua relatie en seks. Maar ik vind dat seks voor allebei leuk/fijn moet zijn. Een vrouw is gauw nat te krijgen maar die van hem krijg ik niet zo stijf als ik seks wil. (ik hou niet van mondwerk)

Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Snap ik! En het hoort er toch ook wel bij vind ik.. of hij nou snel klaarkomt of niet maar jij mag ook wat aandacht :p

Gewooniemand vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ook als je een onbesneden piemel gewoon wast na het toiletbezoek is hij weer lekker fris :D

Het probleem is dat de meeste mensen gewoon viespeuken zijn. :|

Lill, Zuul, SAARC en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Droogt zijn penis dan niet helemaal uit?haha gekke vraag misschien, maar na 10x wassen op een dag zou mijn huid het erg zwaar hebben.

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    En anders kunnen we nog altijd dit doen dames. Als dat niet helpt. :roflmao: :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Lill, Zuul, Iertje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je wast je handen toch ook? En verder is dit alleen met water. Er zijn heel wat landen waar het normaal is met ie bibs boven een bidet te gaan hangen ipv toiletpapier te gebruiken.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Ik snap haar vraag wel. Heb zelf een heel droge huid en smeer mijn handen dan ook zeker 10x per dag in.

8. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ja, voor mijn handen gebruik ik meerdere keren per dag handcrème.

suus1983 vindt dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar van spoelen met water droog je niet uit. Dat komt eigenlijk altijd door de zeep. Of als je al een hele droge huid hebt.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Weet je wat ik nou raar vind?
    Er zijn tal van moppen en grapjes over de geur van een vagina... Maar geen enkele over de penis.
    Nu heb ik geen ervaring met andere vagina's dan die van mezelf, maar er zijn echt penissen die vele malen sterker geuren. Zowel gewassen als ongewassen.
    Waarom hoor je daar nooit iets over?

Ik denk dat dat een van de grootste "verrassingen" was toen ik als jongvolwassene op ontdekkingstocht ging. :|

Lill en Striae vinden dit leuk.
  11. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Water droogt mijn huid juist erg uit

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Van water droogt je huid zeker wel uit hoor.

13. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Hier gaat het met ups en downs. Ik heb niet heel vaak zin, met een wijntje er in gaat het wel makkelijker. Man heeft eigenlijk altijd zin. Meestal doen we het 2x per week. Als we bezig zijn komt de zin toch wel meestal! Vind het heel fijn om hem te verwennen met hand/mond. Hij vind mij verwennen ook fijn hoor haha.

Voor een vluggertje maakt het mij niet zoveel uit. Maar normaal zijn we wel fris onder de douche gwst voor het feestje.

Orchid24 vindt dit leuk.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier eigenlijk ook. Lekker in bad, wijntje erbij, kaarsjes aan, openhaard aan. Ooh ik heb echt een romantische man :oops:

Verder douchen we anders sowieso wel voor we gaan slapen. Lekker fris je bed in :thumup:

Orchid24 vindt dit leuk.
  15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh ja hier dus alleen last met bepaalde zeep. Merkte het heel erg aan het begin van de corona crisis. Toen hadden ze op werk een ander soort zeep dan nu en dat droogde heel erg uit.
    We hebben nu wel een soort alcoholgel met aloe vera. Daar krijg je echt baby zachte handjes van :) Maar die zou ik niet op je poes of piemel smeren :roflmao:

Zuul, femkes en meis1987 vinden dit leuk.
  16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Heerlijk.toch zon romantische man:thumup: mijn man is meer romantisch dan ik:roflmao: verder zijn wij ook avond mensen qua douchen dus komt mooi zo uit idd!

Huismuisie vindt dit leuk.
  17. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.305
    113
    noord holland
    Mijn man is om medische redenen besneden, hij is verder gewoon een Hollandse man dus het heeft voor hem niets mee te maken met geloof ofzo. Helemaal zelf besloten ;).
    Hij heeft nergens last van, is niet overdreven gevoelig, ook niet ongevoelig, de seks hoeft niet lang te duren voor hem, maar kan wel als ie wil :p. En met handwerk hebben we totaal geen problemen :). Echt totaal geen problemen dus.
    Ik vind het er ook altijd heel fijn en schoon uitzien. Inderdaad het is heel zacht zoals iemand hierboven omschreef :roflmao:.
    Ik heb 'hem' ook nog onbesneden gekend :D. En eigenlijk vind ik deze versie veel mooier, zachter en schoner :). Maar goed, de reden heeft hij helemaal zelf besloten, hij had veel te veel last vantevoren.

Madeliefje06 en Orchid24 vinden dit leuk.
  18. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik was mezelf down under ook na ieder wc bezoek (stukje cultuur) en met mijn supergevoelige en droge huid (lees; tientallen allergieen) daar nooit last gehad van uitdroging oid.

Met plassen wordt het toch ook nat? Dat wordt dan met water weggespoeld.

Ik krijg juist een nare gevoel van het niet kunnen wassen daar. Heb daarom altijd vochtige toiletdoekjes in mn tas voor als we buiten deur zijn.

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Hebben die doekjes ook een geur?
    Mijn ervaring is dat ik het juist alleen met water moet wassen daar. Ik heb een poosje van die Lactacyd gebruikt. Nou gek van de Dam. Elke keer jeuk en infecties. Ik dacht dat het zou helpen en misschien doet het dat ook bij anderen maar voor mij alleen water dus.

20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Volgensmij word iets anders dan water ook wel beetje afgeraden. Je kan wel iets gebruiken, maar volgensmij liever niet

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina