Wat bij mij hielp met de vingers te kunnen komen,is toen we glimiddel gebruikten bij het masseren.Toen lukte het en niet pijnlijk. En ook het masseren heel fijn
Hier had ik ook altijd last van tot dat ik met de mesjes van boldking ging scheren.. Werkt perfect, echt een aanrader voor alle dames die last hebben van scheeruitslag!
Ik durf het echt niet te zeggen maar sinds ik deze mesjes gebruik heb ik geen scheer uitslag meer.. Ik had de normale variant, maar je hebt ook voor gevoelige huid en zeer gevoelige huid. Bekijk bijlage 665786
Hier kwamen we ook in een sleur terecht. Toen heb ik voorgesteld om eens te experimenteren en dingen toe te voegen. Nu is het allemaal weer zoals van ouds en we gebruiken het echt niet altijd. Maar de spanning is er veel meer, omdat je ook achter andere dingen komt die heel prettig zijn. Ik schaamde me altijd heel erg voor mijn vagina, maar nu met mijn werk zoveel verschillenden gezien en ze zien er allemaal anders uit
Nou ik ook vaak dacht altijd dat die van mij gek was en man zei altijd nee hoor. Maar nu heb ik dat echt wel geaccepteerd
Ik heb ook altijd gigantisch last van ingegroeide haartjes en bultjes. Het duurt gerust een week voordat de irritatie weg is na een scheerbeurt. Babyolie, scrubben, epileren, ik heb het allemaal geprobeerd maar het werkt niet. IPL denk ik ook niet, omdat mijn haarkleur te licht is. En laten staan vind ik ook niet mooi, want de haartjes zijn best wel stug dus het voelt niet zacht aan. Ik zou dus heel graag een wondermiddel willen hebben Werken die mesjes echt zo goed? Er staat dat die voor de meest gevoelige huid het verst van de huid af staan. Wordt het dan wel glad, zonder stoppels? Want met normale scheermesjes krijg ik het nooit glad. De laatste stoppels gaan alleen weg als ik tegen de haarrichting in scheer (ook al weet ik dat je dat eigenlijk niet moet doen...)
Zal eens Google raadplegen.... ben wel benieuwd wat er anders aan is dan. Bij mij is het zo erg dat het, tenminste voor mijn gevoel, in mijn bikini zichtbaar is. Ga dus ook eigenlijk niet zwemmen daarom....
Ik heb op dit forum ooit eens de tip gelezen om conditioner erop te doen voor het scheren. Ik doe het nog steeds. Heb weleens wat bultjes maar heel veel minder.