Ik ben strakker geworden. Maar mijn bekkenbodem spieren zijn ook aan elkaar geknoopt weer en veel litteken weefsel inwendig na nr1 dus dat rekt niet zo lekker
Ik ben 2 keer bevallen in 11maand tijd en de rek is nooit volledig hersteld. Maar ik denk dat als de rek niet zolang na elkaar onder druk staat, het gewoon hersteld. Ik heb wel wat restschade . Maar echo hoor je niet meer
Sorry misschien heb ik echt onder een steen geleefd. Maar sinds wanneer mag op dit forum over seks gesproken worden?
Ik merk dat ik met mijn man "preutser" ben dan vorige "pubervriendjes". Toen was alles vrijheid, blijheid, altijd, overal.. Nu altijd "saai" alleen in bed en geen gekke capriolen . Voor ons beide prima trouwens hoor!
Over wel of geen verschil na een bevalling: Mijn vriend zegt van niet, maar ik heb hele strakke bekkenbodemspieren Om klaar te komen moet ik mijn bekkenbodemspieren aanspannen, ik denk dat het daarom komt.
@Beheer mag dit topic? Niet geweten dat het misschien niet zou mogen dus dan sorry daarvoor. Als het niet mag, wat is daar dan de reden van?
In het verleden merkte ik weleens dat als er in bepaalde topics over sex of seksuele handelingen werd gesproken dat het beheer daar dan wat van zei en die teksten weg haalde omdat ze dat niet op het forum vonden passen. Terwijl ik dan altijd dacht hoe worden baby's gemaakt dan? Door sex! Dus dat hoort toch juist op dit forum
Voor het eerst heb ik niet meer het gevoel dat er alleen maar brave vrouwen op het forum mogen zitten. Voorheen mocht je idd niet praten over seks, maar nu dat mensen een beetje los komen hoor je veel verhalen. Sommige mooi, sommige verdrietig. Maar allemaal open en kwetsbaar. Echt een mooie verbetering dat zulke topics nu wel mogen. We kunnen zoveel leren van elkaars kwetsbaarheid. Wat fijn dat velen jullie verhaal willen delen, ook al is dat soms lastig. hoe dan ook, ik heb geen tijd meer, ik lig op dit moment in bed en hoor dat mijn man net klaar is met douchen I’m out
Ik zou het ook wel heel raar vinden.. Oke een heel gedetailleerd verslag van handelingen hoeft niet.. maar dat word hier niet gedaan. Het lijkt mij goed als er juist minder schaamte bij vrouwen gebracht kan worden dankzij zo'n forum!
Nou hier is het, het een of het ander of moet zo mega nat zijn. Fijn hoor littekens. G spot bestaat hoor. Als man hem vind woow. Heb dan ook gekke buien van bijna janken tot lachen zo bizar. Verder gaat hij lekkert
En natuurlijk mooi en lekker als het na zoveel jaar mag lukken. Lijkt me bevrijdend omdat het zo fijn kan zijn.
Ja dat denk ik ook ja. Mijn man zegt dat hij het kon voelen bij zijn ex toen zij kinderen had gebaard. Op de natuurlijke manier. Het voelde daarna anders. Niet slecht: maar anders. Bij mij zegt hij dat het gewoon nog zo voelt als altijd. Maar dat kan ook niet anders want bij mij is er nooit een baby doorgegaan.
Mijn libido is beduidend lager dan die van mijn man, ik moet vaak zin maken. Hij vind het heel belangrijk, ik iets minder. Het is wel altijd fijn. Als ik hier de ervaringen van anderen lees hebben wij het zo slecht nog niet (behalve libido verschil). We hebben in ieder geval beide geen moeite met tot een hoogtepunt komen
Ik zat me net ook af te vragen wat beheer hiertegen wil of gaat doen. Volgens mij zitten ze het al een poosje te bekijken en te bedenken: ‘hmmmm, wat doen we hiermee? Houden we ons vast aan het oude (dus niet over seks praten) of laten we dit lekker doorgaan?’ Ik kan me voorstellen dat ze twijfelen want dit is eigenlijk een heel mooi topic en totaal niet banaal oid. Als ik tussen de regels doorlees zijn er best wat leden die dit als een soortement opluchting beschouwen door het hier lekker neer te typen. Er zullen ook wel leden zijn die denken: moet dit nou? Maar het gros vindt het wel geinig voor mijn gevoel. Ik vind het ook wel een frisse wind of zoiets. Je kan best veel aan zulke topics hebben. Niet dat we er nou 35 moeten openen met ‘waar doe jij het het liefste?’ Of: ‘hoe kom jij het beste klaar?’ Maar dit is toch leuk? En leerzaam ook!