Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Voelt voor mij een beetje alsof je een "perfecte" versie van jezelf wil laten zien voor je man. Misschien is dat helemaal niet zo hoor, maar zo komt het op mij over. Ik ben meer van, je bent goed zoals je bent.

dreumesje, kattenmama en Mammavantwee vinden dit leuk.
  2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Gelderland, haha.
    Maar de kans dat de maat er dan nog is, is ook niet zo groot, vaak hebben ze weinig exemplaren in afwijkende maten op voorraad (hoewel dat soms juist de maten zijn die overblijven).
    Toch bedankt voor de tip. :)

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar goed zoals je bent is toch waar jij je goed bij voelt. Ik scheer me niet altijd maar eigenlijk altijd als ik naar mn vriend ga.
    Dan doe ik ook een extra leuk jurkje aan en wat meer make-up dan normaal.

En hij visa versa. Gewoon je best doen voor elkaar.
    En ik snap dat dat ook op andere manieren en andere vlakken kan.

Bloem2310, Striae, GossipGirlxoxo en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ja! En ik schrik dan soms wel... Ik kan heerlijke open gesprekken hebben met mijn beste vriendin daarover... Maar euh mijn seksleven is zo anders dan dat van haar :D:roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik scheer me ook altijd hoor.. manlief doet dat zelf ook..
    ik voel me zelf “vies” als ik het niet doe.. vind haar gewoon echt niet prettig..
    Ik vind het een kleine moeite, doe het onder de douche..
    krijg het alleen niet altijd superglad, dus zou best willen laten waxen, maar lijkt me te pijnlijk.. ben daarin dan toch een watje...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, dit zijn geen gesprekken die ik met mijn manfriends voer hoor ;)

Maar nee eigenlijk praat ik nooit over ons seksleven. Gaat niemand wat aan.
    Maar in zn algemeenheid praat ik er uiteraard wel gewoon over.

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Philips Lumea :)

8. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik praat vaak over seks hoor. Gewoon ook met mijn man..
    Maar ook als we met vrienden bij elkaar zitten komt het onderwerp vaak op tafel. Niet specifiek over ons persoonlijke seksleven, maar over seks in het algemeen..
    En soms komt daar dan een anekdote over voorbij.. vaak de grappige, en dan kunnen we er erg veel lol over hebben.

9. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ow wauw! Is dat wat?
    Maar moet ik dat zien als dat je er eerst weken mee aan de gang moet? De haren vallen er niet spontaan van uit geloof ik zo? Dus je laat het groeien, behandeld het een paar weken en dan daarna scheren als de haren in ruststand zijn?
    Geen idee hoe zoiets werkt namelijk, maar even gegoogled en lijkt me geweldig!

10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja als je hem gebruikt werkt het fantastisch. Eerst moet je om de twee weken en na die startperiode elke 6 weken. Maar de haartje blijven eigenlijk wel veel langer weg.

je krijgt er een heerlijk zacht huidje van. En geen stoppeltjes meer onder je bikini uit :) ook voor je benen en oksels ideaal.

Hij werkt wel het beste op donkere haartje op een lichte huid.

11. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Ja ik praat er wel over met vriendinnen. En het komt ook vaak ter sprake als hier vrienden over de vloer zijn. Wat dat betreft zijn er in onze vriendengroep weinig geheimen :p

Ik zie het meer als jezelf verzorgen voor jezelf én je partner. Wij doen dat hier net zo. Het komt echt heel zelden voor dat we ons niet om de dag scheren. Tenzij er echt een hele drukke werkweek is en we na een lange werkdag allang blij zijn onszelf te hebben opgefrist onder de douche ;) Maar dan is er ook weinig intimiteit ;)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Toch jammer want als ik het eerder had geweten dan had ik even voor je kunnen kijken of het naar je toesturen.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik scheer me wel, maar niet elke dag. Mijn oksels om de dag meestal. Dat groeit snel. En beneden denk ik 1x in de week? Bij mij groeit dat niet zo snel. Als ik dat elke dag doe heb ik geen huid over, en na een week heb ik pas kleine stoppeltjes.
    en mijn benen scheer ik weinig. Ik heb lichte, dunne haartjes. Je ziet het bijna niet dus ik vergeet het eigenlijk altijd. En als ik scheer dan zit na afloop nog haartjes, ze zijn zo licht en dun dat het scheermes niet alles meepakt en in de douche zie je het niet, pas achteraf.
    Ik doe het omdat ik zelf prettig vind.

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik vind mezelf ook goed zoals ik ben. Maar ik vind mezelf ook pas ‘goed’ als ik elke dag geschoren ben. Overal. Dat vind ik gewoon prettig. Als ik het vergeet te scheren of het laat staan, is het niet zoals ik ben, dus doe ik daar wat aan om me weer mezelf te voelen.

Huismuisie en Jori88 vinden dit leuk.
  15. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.382
    21.759
    113
    Zelfde hier.
    Een uitzondering zou ik bv het spreken met een seksuologe vinden, mocht dat ooit nodig zijn. Maar anders dan dat blijft privé gewoon privé.

Huismuisie vindt dit leuk.
  16. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Jeetje, na een week pas?
    Ik had het pas in de ochtend geschoren,' s avonds seks gehad en aan het eind van de avond voelde ik al dat het niet meer zo fijn glad was.
    Volgende ochtend voluit stoppels, bultjes en jeuk:cry:

@Huismuisie is er wel een kans dat het werkt, die Philips lumea?
    Ik heb een hele lichte huid, stoppels zijn aardig donker, maar als het langer groeit is het haar rood.
    Want zie bovenstaande verhaal, scheren is eigenlijk niet te doen...

17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je mag hem geloof ik drie maanden op proef. Werkt hij niet voor jouw huid dan krijg je je geld terug.

Striae en Iertje81 vinden dit leuk.
  18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Nouja ik ga niet voor elke millimeter scheren nee. Na een week is het nog geen halve centimeter gegroeid.

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik normaal ook niet :roflmao: het liep toevallig zo en ik vond het best een verhelderend gesprek. Kreeg er inzichten van die een vrouw me waarschijnlijk niet zou kunnen bieden. En we hebben een gedeeld verleden.
    Tuurlijk ga ik niet tot in detail mn seksleven met mn ex zitten bespreken. Maar dit was best nuttig

Huismuisie en Iertje81 vinden dit leuk.
  20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik vind het helemaal niet gek hoor.
    Ik bespreek heel makkelijk mijn seksleven met anderen. Met mijn beste vriendinnen en beste collega’s vaak wel tot in detail, maar qua oppervlakkigheid ben ik daar echt heel makkelijk in. Ook in het maken van grapjes ervan. Dat doe ik hier ook. Nou ja, dubbelzinnige grapjes dan. Op m’n werk is het een standaard zin geworden en dan gaat het meestal zo: ‘het gleed er zo in. O, trouwens, dat zei ‘C’ gister ook’
    Of als ik iets vertel wat dubbelzinnig opgevat kan worden zeggen mijn collega’s: ‘dat zei C gister zeker ook’ :roflmao:

Ach ja, iedereen moet doen wat hij of zij wil en als ik merk dat iemand er bijvoorbeeld niet van gediend is, dan stop ik er ook mee. Maar dat komt op m’n werk of bij m’n vriendinnen. Zo weinig voor :p

Malbec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina