Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo hier wel ervaring met orgasmes door penetratie. Het gebeurt niet heel vaak en ik heb er ook nooit de vinger op kunnen leggen waar het nu precies aan ligt als het lukt, helaas. Ook als de condities een volgende keer precies hetzelfde zijn, hoeft het dan niet te gebeuren. Jammer genoeg ;)

@Magnolia29 :roflmao::roflmao::roflmao:

GossipGirlxoxo en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    @GossipGirlxoxo hier altijd door penetratie en 9 van de tien keer 'dubbelop' (zo noem ik het het, het is zeg maar clitoris maar ook inwendig tegelijk, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven:oops:)maar waardoor dat komt geen idee, misschien omdat ik op dat moment mijn spieren extreem ontspan? Geen idee eigenlijk, het gebeurt gewoon.

(Heb serieus 5 min naar de 'plaats reactie' knop zitten staren, voelde me opeens zo achterlijk preuts hahaha)

bababoe, GossipGirlxoxo en femkes vinden dit leuk.
  3. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    hij had liever gehad dat ik dit deed als hij binnen 30 min bij me kon zijn zeg maar

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Hier ook wel wat ervaring mee met orgasmes door penetratie, maar gebeurt ook niet heel vaak. Ik ben gezegend met een man die precies weet wat hij doet, dus ik krijg wel altijd een orgasme :).

5. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw

Count me in. Dit dus haha :roflmao:

GossipGirlxoxo en jessy77 vinden dit leuk.
  6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vond bevallen ook gaaf. Liever nog 10 keer bevallen dan 10 keer zwanger, maar ik hoefde er geen beeld bij. De foto's van direct na de bevalling doen voor mij ook een beetje af aan mijn eigen beeld. In mijn hoofd was het beter zeg maar.

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik stuur soms wel een appje als ik boven ben en hij beneden. Dat is wel leuk, maar dus zonder beeld en bij voorkeur dusdanig dat het niet zoveel kwaad kan in verkeerde handen.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij doen aan voorzichtige sexting :p.
    Ik stuur wel eens een foto, maar nooit met mijn gezicht erop en ook de achtergrond zodanig dat iemand anders mij niet zou herkennen als de foto in verkeerde handen valt. Om die reden dus geen filmpjes.
    En we sturen ook wel eens tekst berichtjes, waarbij ik dan 10dubbel check dat ik het naar het goede nummer stuur (is dus ooit 1x fout gegaan :eek::roflmao::roflmao::roflmao:).

Mijn man vindt het heel leuk en begint zelf ook wel eens. Hij is voor zijn werk veel onderweg en het komt wel eens voor dat hij dan even thuis langs wipt :p.

Zuul, femkes en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Ik help mezelf altijd terwijl we bezig zijn. Maakt mij niet uit hoe, maar ik vind het prettig om ook tot een hoogtepunt te komen.

Nataly1972 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Klaarkomen door penetratie is mij nooit gelukt, wel altijd via de clitoris. (Ik vind dat zo'n gek woord :roflmao:) Anyway, meestal doet mijn vriend dat maar het komt ook wel regelmatig voor dat ik het zelf doe als we bezig zijn. Dan is het nog intenser.

Sexting doen wij ook wel, ik vind het leuk zo af en toe :D

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb liever geen orgasmes tijdens de seks omdat ik gelijk droog word. Ik vermoed dat ik 2x orgasme door penetratie heb gehad. Want alles was goed en lekker, en uit het niets werd ik zo droog als de sahara. Pas de 2e keer ging er lampje branden waarom het zo geweldig was en een minuut later ineens niet meer.

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik zoek al 20 jaar naar die sleutel. Ik ben zo jaloers op vrouwen die dat kunnen. Het schijnt wel zo te zijn dat het door de manier waarop de clitoris door loopt onder de huid door. Want die loopt veel verder door zo langs de ingang en bij de 1 ligt dat dichter langs de ingang dan de ander. En bij wie dat dicht erlangs ligt schijnen dat dus beter te kunnen.

Mij is het Dus nooit gelukt. Maar ik heb een keer een jaar geleden ongeveer een one night stand gehad. En ik weet niet wat hij had voor een geslachtsdeel. Maar dat was echt een nacht die nooit meer ga vergeten en toen was het me Dus bijna gelukt. Jammer dat die achteraf vreemd bleek te gaan. Had hem graag gehouden..:cool:

femkes en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dus na wat reacties kan ik de conclusie stellen dat niemand weet hoe ze dat nou doen... jammer! Haha.
    Ik doe het al bijna 20 jaar met dezelfde partner en het is dus een paar keer gelukt terwijl we niets anders deden. Ik vermoed dat het echt 100% ontspanning is maar zeker weten doe ik het niet.

14. GossipGirlxoxo

Wat is je vermoeden?

15. GossipGirlxoxo

Ik krijg ook altijd een orgasme maar een orgasme door penetratie zou ik toch wel wat vaker willen ervaren!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja eens. Zwanger zijn vond ik geen bal aan!

Gewooniemand, femkes en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik vind het beide niet leuk. Het levert wat leuks op ;)

femkes en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ik vond zwanger zijn top! Ik vond bevallen magisch. Maar toen ze me vroeg of ik het hoofdje wilde voelen toen hij stond of wilde kijken NEE! Heb ik ook 3 keer gezegd en toen ze nog steeds bleef aandringen werd ik vrij boos; ik wil dat niet!! :roflmao: Mijn man zat ook altijd naast me. Volgens mij heeft hij vast het een en ander gezien maar niet front row in elk geval.

femkes en DutchPrincess vinden dit leuk.
  19. Roodborstj

Roodborstj Actief lid

17 mei 2020
    274
    265
    63
    Vrouw
    Ik had een spiegel voor me op de grond liggen (Beviel op een baarkruk dus had geen keus) maar ik heb er geen seconde in durven kijken. Mijn man zat achter me en heeft alles gezien over mijn schouder. Hij vond het heel interessant en bijzonder om te zien hoe zijn dochter ter wereld kwam.

20. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Zelf denk ik een combinatie van. De ex was had een vrij aparte vorm. Dunne schacht met een vrij groot hoofd. Soort van champignon op een dunne wortel ofzo Ik weet het gewoon niet anders te omschrijven. En hij kon het vrij lang op een rustige monotone manier volhouden. Alleen missionaris trouwens.
    Mijn partner is vrij groot, best wel groter dan gemiddeld maar geen gekke vorm. En die is een stuk ruiger. Nu hou ik wel van een beetje manhandlen en geniet ook zeker, alleen een orgasme komt altijd alleen met extra stimulatie.

Deel Deze Pagina