Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    En zwanger zijn vond ik geweldig. Het bevallen was... ok. Denk ik.
    Pijnlijk ja maar nu niet echt traumatisch. Ben er ook nooit bang of nerveus voor geweest, ik zag wel wat er gebeurde. Eruit moet je baby toch.
    Wat je ervoor krijgt is natuurlijk het leukste.

Gewooniemand en Lies1611 vinden dit leuk.
  2. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

De eerste keer dat mijn huidige bedpartner praatte zei ik elke keer huh? Wat zeg je nou? Wat?? Jezus ik versta er niets van hoor:roflmao:

spruitje80, Gewooniemand, nizzie86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik praat vrij openlijk over sex. Vraag je iets krijg je antwoord. ;)

En ja soms vraagt iemand iets wat ze eigenlijk niet hadden willen weten:p

Gewooniemand, Lill en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik heb daar een speciale broek voor:|

5. DutchPrincess

DutchPrincess Niet meer actief

Brr de omschrijving van die eerste doet me huiveren,sorry. Ik heb 4x geluk gehad. En ja ik weet dat ik een idioot ben maar daar kan ik op afknappen :|

Huismuisie vindt dit leuk.
  6. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Een speciale broek? :p Je kan toch ook het dekbed over je bovenlichaam leggen :roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.686
    18.760
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook al, die broek warmt uw boven lichaam toch niet op :roflmao:

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    :roflmao:
    Hahahhaha

9. VrouwtjeTheelepelje

15 okt 2020
    52
    67
    18
    Vrouw
    Klaarkomen tijdens de penetratie is kinderspel, tenminste, als ik het zelf doe met mijn vingers terwijl mijn partner in me beweegt. Of als ik op hem zit en met mijn clitoris over zijn schaambeen heen en weer wrijf. Beide keren kom je dan natuurlijk wel klaar door stimulatie van de clitoris. Echt ZONDER de clitoris aan te raken klaarkomen van alleen het stoten van mijn man op zich, dat is me nog nooit gelukt, en ik ken ook niemand in mijn vriendenkring bij wie dat lukt. Ik denk dat dat echt wel uitzonderlijk is.

Ik doe het trouwens zelden, omdat ik dan net als iemand anders hier schreef meteen uitdroog. Dus mijn man doet het meestal op het einde voor mij. Ook leuk. :)

10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ja. Als ze het heeft over 'daar' bezig is ga ik ervan uit dat het over 'tussen haar benen' gaat.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.204
    113
    Ik ook, maar alleen van dochters :roflmao: vond de laatste bevalling echt fijn, ging zoals ik wilde, behalve 3 puntjes omdat het daarvoor te snel ging :roflmao:
    Maar de jongens deden dwars, 1 zn hoofd schuin en de andere sterrenkijker :|

Gewooniemand en femkes vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohjee.. onze jongens waren braaf gelukkig. Alleen de jongste had nog even willen blijven zitten denk ik.. want ik was al 100x gestript, had al dagen 3/4 cm ontsluiting en was de slijmprop al 2 dagen kwijt: zelfs toen ik ingeleid werd en mijn vliezen werden gebroken kreeg ik nog geen weeën.. hahaha

13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ik dacht een broek met een open kruis :roflmao:
    Nu we het daar toch over hebben :p

14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Die heb ik ook. Ideaal!

Maar goed ik ging er inderdaad vanuit dat ze het koud had tijdens het beffen. Dan heb je aan een deken op je bovenlichaam vrij weinig.

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Aries

Aries Niet meer actief

Hoe werkt dat dan? Zeg je op een gegeven moment: Wacht even, ik moet even mijn speciale broek aantrekken?

spruitje80, Bellybell, NiVa0230 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Als ik het echt koud had wel. Anders kan hij net zo goed niets doen hahaha. Ik kan echt niet genieten als mijn benen koud zijn.. of ik trok hem aan en hij wist genoeg:roflmao:

Nu hadden wij vrij veel sex dus het liep gewoon. Het was geen moodkiller.

Ik kan me voorstellen dat als hij eenmaal bezig is, je dan ineens zegt stop even m'n broek aandoen/zoeken dat het niet echt sexy is:|:roflmao:

Striae, GossipGirlxoxo, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. LeentjeWolkje

LeentjeWolkje Actief lid

22 jul 2020
    170
    291
    63
    Vrouw
    Ja, wij hebben wel een truukje daarvoor. :oops: Als je er voor zorgt dat je zelf een paar keer dicht bij je hoogtepunt komt (mijn man doet dat dan oraal bij mij) en dan komt hij pas naar binnen, dan is het naar binnen komen voldoende om me over het heuveltje te helpen. Dan kom ik dus meteen terwijl hij nog maar net naar binnen is. Misschien niet echt wat jullie bedoelen maar wel een fijn gevoel :p

Van echt enkel penetreren zonder clitorale stimulatie kan ik nooit, nooit of te never klaarkomen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik heb periodes dat ik iedere keer klaar kom van seks (penetratie) en vervolgens lukt het weer een hele periode minder...
    Hoe beter het voorspel, hoe sneller het lukt.. ik moet dan ook echt goed ontspannen zijn.. is denk ik erg belangrijk..
    vind het namelijk ook veeeeel lekkerder om klaar te komen dmv penetratie..
    maar ik kom zo ie zo wel gemakkelijk..

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dan bedoelen we niet hetzelfde :roflmao:

20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Bij mij gebeurt het elke keer en ook meerdere keren achter elkaar. Ik heb weleens gevraagd aan mijn man hoe dat komt en hij zegt dat ik m’n rug dan heel bol of hol maak. Het gebeurt ook alleen als ik m’n benen in z’n nek heb en hij voor me op z’n knieën zit. Maar of dat de sleutel is??
    Geen idee. Ik heb het ook alleen bij hem gehad ooit.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina