Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Precies! Heb ook het idee dat het best als fijn gevonden word, toch jammer als het word weggehaald want daarmee bevestig je voor mijn gevoel dat het inderdaad taboe is en niet over gesproken kan worden. Nou snap ik inderdaad wel als er nou allemaal details besproken gaan worden dat ze dat niet willen, maar het verloopt tot nu toe gewoon prettig en mooi. Zou jammer zijn!

SAARC en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.108
    113
    Mee eens. Volgens mij ligt het overigens meer aan de samenwerking met bedrijven achter de reclames hier, dat ze zulke topics/berichten over seks niet willen. Dat heb ik eens begrepen in ieder geval

3. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Hier wel, in positieve zin gelukkig. Mijn man is nogal groot geschapen en het deed het altijd de eerste 5 a 10 minuten pijn, en na de tijd ook. Na de bevalling kon ik voor het eerst seks hebben zonder dat het pijn deed.

Gewooniemand, Orchid24 en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    #144 Lies1611, 24 sep 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2020
    Mijne zegt van niet..

5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dan nog snap ik het niet eigenlijk, maar goed hun forum hun regels. Dus ben benieuwd. Zou in ieder geval erg jammer zijn

6. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Ik zie geen enkel probleem in een topic als dit. Het gaat op een nette manier en mensen die dit niet willen lezen hoeven het niet aan te klikken.

Daarbij heeft het toch een heel duidelijke link met zwangerschap en bevallingen.

Orchid24 en Wellesnietes vinden dit leuk.
  7. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ik besef me door dit topic dat ik (en mijn man) maar ook mijn beste vriendinnen (met hen heb ik het ook gewoon open over seks) eigenlijk heel ongecompliceerd zijn over seks. En dat bedoel ik niet gemeen dus dat andere mensen gecompliceerd zijn of doen maar meer dat ik er nooit zo bij heb stil gestaan dat het misschien niet zo vanzelfsprekend is.

Ik heb een vrij hoog libido. Mijn man ook dus we hebben op regelmatige basis seks. We hebben goede seks, met afwisseling en ik kom 9 van de 10 keer ook klaar. Daar zorgt mijn man ook voor. Ik vind seks heel fijn en nodig. Ik word best een beetje sjacherijnig als het weer even geleden is. We zijn vrij en open in het praten of seks samen. Uiteraard heeft soms de een zin, soms de ander, soms willen we lang, soms kort, soms doen we het niet omdat de een het niet wil, de andere keer maken we zin voor de ander. Het gaat eigenlijk allemaal heel erg vanzelf. Voor mijn man heb ik best wat ervaring opgedaan en gelukkig zijn ook dat goede ervaringen geweest.

Ik vind het heel knap dat iedereen hier de persoonlijke ervaringen deelt! Heel mooi die openheid en kwetsbaarheid!

8. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ik ben twee keer “natuurlijk” bevallen en mijn man voelt geen verschil. Ik trouwens ook niet haha. Het is nog steeds even strak of nat ofzo. Je ziet ook niks :roflmao:

Orchid24 en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben twee x bevallen, waarvan 1 x van 2 kinderen. Mijn man zegt dat het de eerste tijd na de bevallingen anders voelde. Toen was het echt minder strak. Inmiddels is het volgens hem weer hersteld óf hij weet niet meer hoe het vroeger voelde. Vergelijk het maar met een vegetarier: zou die na 10 jaar geen vlees meer te eten echt nog weten hoe een echte frikandel smaakte?? ;)

Lara123, Ukkie1, Gewooniemand en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds mijn zoontje is gemaakt geen seks meer gehad. Misschien weet ik wel niet meer hoe het moet :roflmao::roflmao::roflmao:

Heb nu sinds een paar weken een nieuwe vriend, en ik denk dat het er wel aan zit te komen. We hebben het er wel over gehad in ieder geval. Nou hebben we 10 jaar geleden al eens een korte relatie gehad, maarja je lijf veranderd natuurlijk in 10 jaar. En heb tussendoor ook nog een kind gebaard. Daarnaast ben ik nogal onzeker over mijn 'downstairs' gedeelte. Door hoe het eruit ziet (altijd al hoor. Niet door de bevalling).
    Dus ik vind het eigenlijk gewoon heel eng allemaal :|:oops: nooit last van gehad.

Huismuisie vindt dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Somehow is dit een erg geruststellende gedachte :roflmao:

maartje84 en Orchid24 vinden dit leuk.
  12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #152 Miekoe, 25 sep 2020
    Laatst bewerkt: 25 sep 2020
    Mooi topic!
    Wat ik heel erg heb gemerkt is dat het echt, maar dan ook echt heel erg belangrijk is dat je naar elkaar uitspreekt wat je lekker vindt.
    Mijn partner sprak dat nooit uit omdat hij dat eigenlijk niet goed durfde... ik ben er heel makkelijk in bij hem tegenwoordig doet hij dat gelukkig wel... sindsdien kan ik hem echt tegen het plafond laten klappen (gelukkig niet sproeien haha)! Doordat ik uitspreek naar hem wat ik lekker vind, kan hij mij beter bevredigen dan ik mezelf! Ik heb wel aardig wat ervaring op seksueel gebied zeg maar, dus ik weet ook dat de meeste mannen dat echt niet kunnen! (Als ik dit zo neerzet dan voelt het alsof ik wel 100 mannen heb gehad, dat valt ook wel weer mee o_O)

en humor tijdens de seks, wij kunnen echt helemaal krom liggen van het lachen en daarna weer net zo hard verder gaan.
    Laatst vroeg ik bijvoorbeeld aan mijn partner wat hij graag zou willen, waarop hij antwoordde dat hij dat op dat moment even niet zo goed wist... waarop ik weer als grapje zo geil mogelijk reageerde ‘*kreun* dat is ook lekker’..
    dan pissen we nog net niet in bed van het lachen.

met mijn ex was het heel anders en dat is wel een van de grootste redenen waarom we uit elkaar zijn. Hij nam me gewoon als ik te lang geen zin had. Hierdoor raakte ik echt a-seksueel, wat voor hem weer een trigger was om me weer gewoon te nemen. Hij respecteerde mijn grenzen niet en bonjourde daar gewoon doorheen. Nog ff doorgaan als ik zei dat hij moest stoppen, nog ff snel klaarkomen... Verkrachten noemde mijn psycholoog het.. Stomme is dat ik dat niet eens zo zag, tot zij het uitsprak..

Mijn huidige partner heeft zoveel respect voor mij, dat hij me echt weer heeft leren genieten van seks. Hemel, wat hou ik toch van mijn vent

Lara123, linatje, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Topics over seks zijn hier best toegestaan. Het is tenslotte een forum over zwanger worden en baby's. ;)

Wat @Madeliefje06 schrijft klopt. Google hanteert een heel streng beleid op dit gebied. Seks hoort (in de meeste gevallen) bij een zwangerschap, maar het gaat vooral om de zaken die 'niets met zwanger worden te maken hebben'. zie regel 1.5

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ook dat komt heel vaak voor dat mensen hun vagina niet mooi vinden en heb het idee ook vooral omdat vrouwen vaak niet weten hoe het er bij anderen uit ziet? In therapie kreeg ik allemaal foto's te zien en heel eerlijk ik vind ze allemaal niet echt mooi of juist allemaal mooi als je snapt wat ik bedoel. Misschien helpt het wel iets? Zou ik niet googlen denk ik, maar ze stonden in een boek ben de titel even vergeten. Lijkt me ook spannend met een nieuwe vriend, maar gaat vast goed komen!

Lill en one of kind vinden dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dus een groot deel van dit topic mag niet? Als ik de regel zo lees.. echt super streng inderdaad en ook wel erg jammer..

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Oké. Mijn taboe.

Een compleet gebrek aan sex, intimiteit.
    De laatste 2 jaar van mijn relatie was er geen sex meer.
    Nu 4,5 jaar single.
    4 x sex gehad.
    Oftewel, 4 x in 6,5 jaar.
    Dat doet wat met een mens, nou ja, het doet wat met mij (heb een vriendinnetje die ongeveer hetzelfde heeft en die zit er helemaal niet mee).
    Natuurlijk zijn er de bekende oppeppers (je moet jezelf mooi vinden, die bevestiging hoef je niet bij anderen te zoeken etc etc). Maar believe me. Dat is, naarmate de tijd verder gaat, best moeilijk.
    Mijn ex heeft me ook niet echt met een goed gevoel achter gelaten (“moederlijf” en “bejaarde” waren zijn favoriete uitspraken..), dat heb ik gelukkig wel een plekje kunnen geven.

Ik mis een mannenlijf. Aanraking. Opwinding.Je sexy voelen voor een man.
    Weten en voelen dat er iemand is waarbij je denkt yesssss
    En waarvan je weet, hij voelt dat ook zo.

Kwam vd week een collega tegen (waar ik dus 2 x mee heb gesext) en die begon een beetje aan me te plukken. Daar gaat dus niets van komen, want hij heeft nu een vriendin.
    Ik was daarna volledig van de leg. In mijn hoofd maar ook mijn lijf. Niet om die man verder.
    Maar om wat er met mij gebeurde. Dat lijf en hoofd werden even helemaal wakker en dat was zo heftig. Niet op een leuke manier :(
    Huidhonger bestaat. Ik ervaar dat al een tijdje. Maar heb geen oplossing.

Edit, ik begrijp dat volgens de regels mijn reactie dus niet mag?

zigzag, anica en Neuzeke vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lijkt me heel moeilijk ja :( knuffel ❤️

Zoe123 vindt dit leuk.
  18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.828
    113
    Ik kan geen vinger werk en daarna de grote jongen hebben.
    Dus echte voorspel zoals voor de bevalling lukt niet.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik merk het zelf wel dat het allemaal wat "ruimer" is gebleven, het is daardoor toch wat minder gevoelig bij het vrijen. Mijn vriend heb ik er niet echt over gehoord.

Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat is jammer.. ervaar je het ook als vervelend?

Deel Deze Pagina