Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Nee.. ik kan dat niet. Net als dat ik geen dom kan zijn:| ik schiet volledig in de lach:roflmao:

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel erg.
    Maar dat is vanuit mijn verleden.
    Ben door ex-man veel vernederd, afgewezen als vies benoemd.
    Dus als laatste partner zei, ik wil nu niet. Of dat hij een paar dagen niks van me wou, werd ik enorm onzeker

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee dat ben ik absoluut niet.
    We zijn bijna 20 jaar samen en hij heeft me in die 20 jaar maximaal 10x afgewezen. Altijd met reden moe na lange werkdag. 1x was dat in mijn zwangerschap op het einde en toen ben ik heel verdrietig geworden omdat ik dacht dat hij me lelijk en dik vond en daarom niet wilde (leuk die hormonen). Ik was al die keren wel chagerijnig als hij me afwees. Heb hem ook 2 of 3x over kunnen halen door een beetje op zijn gevoel in te spelen. Door te zeggen dat ik echt zo opgewonden was en dat als hij niet wilde ik dan maar met mezelf ging spelen naast hem in bed. Dat maakte hem weer zo opgewonden dat hij toch maar niet ging slapen en mij mijn zin gaf :p:oops:

Neuzeke vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Erover praten samen dat je die angst hebt? Lijkt me voor hem namelijk niet leuk als het initiatief altijd van hem uit moet komen?!

5. GossipGirlxoxo

Voor jou en anderen die de lengte exact weten. Hebben jullie dat weleens opgemeten. Krijg nu de neiging dat eens te gaan doen namelijk hierdoor. Ik schat dat mijn man bovengemiddeld is als ik even naar een lineaal van 15 cm kijk. En hoe meet je dat? Vanaf de bovenkant of vanaf de onderkant? Buik tot puntje of vanaf ballen tot puntje?

Gewooniemand, Striae en meis1987 vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Vastgebonden vind ik wel heel leuk af en toe. Gewoon ook om er variatie in te houden maar ook omdat het intenser is. Maar die blinddoek, op 1 of andere manier trekt het me niet. Maar ook nog nooit geprobeerd dus eigenlijk kan ik niet oordelen en moet ik het gewoon eens proberen.

En wat betreft variatie vind ik ook belangrijk. We hebben een tijdje een sleur erin gehad dat de seks altijd hetzelfde was. zelfde voorspel, zelfde standje nog net niet alleen maar onder de dekens met het licht uit. Daar wil ik nooit meer naar terug want die sleur zorgde er voor het eerst in mijn leven ook voor dat mijn libido lager werd.

7. GossipGirlxoxo

Geen dom kan zijn??

8. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Dominant.
    Sub is submissive= onderdanig.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Ah zo, ik ben in bed ook niet dominant. Maar soms tijdens een rollenspel wel en dan vind ik dat wel heel erg leuk. Maar zou niet het meest van de tijd de dominante persoon tussen de lakens willen zijn.

10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik heb het geprobeerd.. geen succes:roflmao:

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Sinds de kids heb ik wel echt een stuk minder zin... als we naar bed gaan is meestal het moment dat het gebeurt maar dan slaap ik liever. Als hij mij overdag eens stevig beet pakt dan kriebelt het wel maarja dan zijn de kids wakker. Denk dat ik echt de spontaniteit mis. Ik maak wel zin hoor. Als we bezig zijn dan komt de zin gelukkig vanzelf.

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier precies hetzelfde :roflmao:

Ik ben niet bang om afgewezen te worden, zijn libido is sky-high, hij heeft altijd zin en neemt meestal het initiatief (tot vervelends toe soms) dus wanneer ik eens initiatief toon springt hij een gat in de lucht.
    Herkenbaar!
    Ik heb meestal overdag zin, maar dan is hij aan het werk, of ik, of de Kids zijn thuis.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.065
    113
    Zelf nooit gedaan hoor. Vond ex zelf vooral erg interessant.

14. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Die van mijn man is vooral dik. Daarom moet hij mij heel goed opwinden om het te laten passen. Soms lukt het ook gewoon niet. Ik heb ook wel eens gehad dat ik te ongeduldig was en toen had ik na afloop helemaal scheurtjes :oops:

15. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ben ik ook wel nieuwsgierig naar :roflmao:

16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Mijn heeft idd ook een heel hoog libido.
    Dus ik wordt ook eigenlijk nooit afgewezen. Maar vind het wel vervelendd om nee te zeggen voor hem en voor mijzelf.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Heb ik al wel naar hem uitgesproken. En zo is het ook niet per se, maar hij is vaak wel degene die dan duidelijk maakt dat ie wel zin heeft in meer dan een potje zoenen voordat ik dat doe. Maar ik vermoed dat mijn lijf me al wel weggeeft voordat hij het aangeeft.

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Mijn ex deed het aan de bovenkant en dan van buik tot puntje. :|

19. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    En dan in erectie of slap? Dat scheelt ook nog wel een cm denk ik

20. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Van de bovenkant, dus van de buik naar het puntje. @Striae ,eerder genoemde cm's zijn tijdens erectie ;)

DutchPrincess en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina