Seks

Discussie in 'De lounge' gestart door Orchid24, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.130
    1.828
    113
    Ja
    Maar ik durf niet nog een keer een herstel operatie te doen, bang dat het dan nog erger word.
    Ik heb na mijn zoon een herstel operatie gehad dit was mooi en voelde lekker zeg maar.
    Na de bevalling van dochter hebben ze die om zeep geholpen waardoor ik een stukje huid open heb liggen dus een grotere opening, en die blijft droog.
    Gelukkig is het maar een klein plekje maar fijn is het dan gewoon niet.

Man weet er van hoor.. maar het doet wel wat

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw

Klinkt niet fijn nee.. snap ik

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Klopt wat je zegt. Denk dat we allemaal denken dat anderen mooier van beneden zijn

Orchid24 vindt dit leuk.
  4. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Over wijder worden na je bevalling: mijn man zegt dat het niet anders aanvoeld en de seks weer herzelfde voelt als ervoor.

De vriend van mijn beste vriendinnetje sprak de legendarische woorden:" Ach, hij raakt de kantjes toch wel":roflmao:

Lara123, Kolibrie2, Roodborstj en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb wel eens aan mijn man gevraagd in hoeverre hij let op het uiterlijk daar beneden. En beharing of dergelijke heeft hij wel voorkeuren voor, maar verder denkt hij (en volgens hem de meeste mannen wel) vooral, ah, seks! En niet: goh haar ene schaamlip is groter dan de andere.
    Voor mezelf denk ik ook wel dat ik geheel afgeknapt zou raken op iemand die daar op zou letten. Borsten, billen, buik, benen, snap ik allemaal, maar vorm van de vulva, sorry, maar dan ga ik ook elke ader en wat dan ook bij de penis stante pede afkraken.

GossipGirlxoxo, kyara, Lill en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Wat een mooi topic! Net alles gelezen en ik heb ff geen tijd om overal op te reageren maar ik wil wel zeggen dat ik de openheid van velen van jullie ontzettend waardeer! En zeker degenen die zich kwetsbaar op durven stellen door iets te delen wat ze moeilijk vinden, wat mooi!

Wat betreft seks:
    Ik heb een hoger libido dan mijn man. Ik geloof dat @Iertje81 dit in het andere topic ook schreef. Sinds we twee kinderen hebben zijn we hierin wel wat meer op een lijn gekomen (lees: ik ben nu ook wel eens moe en heb dan geen zin) maar in het verleden vond ik het echt wel moeilijk als hij me afwees. Het maakte me onzeker over mijn lijf en over onze relatie. Hij heeft alleen zin als hij uitgerust is en geen stress of een to-do lijst in zijn hoofd, ik kan juist ontspannen door een lekkere vrijpartij en daarmee mijn gedachten even uitzetten. Het jaar MMM met "verplichte" seks rond mijn eisprong was verschrikkelijk. Hij baalde van de druk en had daardoor al helemaal geen zin meer. Ik probeerde alles om het toch een beetje leuk te maken/houden en was zo gefrustreerd over zijn houding. Dat we nu voor 100% zijn aangewezen op ivf voor onze kinderwens is wat dat betreft een zegen. Eindelijk de druk eraf en het wordt weer wat leuker in bed.

Gewooniemand, Orchid24 en Iertje81 vinden dit leuk.
  7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat zegt mijn man ook, ondanks 3 kinderen.
    Maar misschien weet hij gewoon niet meer hoe het voor die kids was:roflmao:

Wellesnietes en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind het jammer dat mijn man vaak zo fantasieloos is. Voorspel snapt hij niet ofzo. Vaak is het gelijk een hand tussen mijn benen. Wat dus niet fijn is wanneer je niet een beetje bent opgewarmd.
    Bij hem zelf doen (voorspel bedoel ik) heb ik geprobeerd maar hij reageert nergens echt op. Alles draait maar om 1 plek.
    Heel eerlijk ben ik toe aan een andere man in bed.

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lijkt me heel lastig ja.. als je hem zelf stuurt of zegt wat je fijn vind dat doet ie dan gewoon niet of vind hij dat allemaal spannend?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    En als je dat gewoon zegt? Wij hadden ook iets waarover ik minder tevreden was en heb dat aangegeven, nu gaat het veel beter

Orchid24 vindt dit leuk.
  11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Vreselijk! Mijn ex deed dat ook. Midden in de nacht voelde ik dan ineens een hand tussen mijn benen en dan moest ik maar mee doen. Alleen de gedachte daaraan terug voel ik me naar in mijn hele lijf :cry:

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    #172 Emma86, 25 sep 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2020
    Hij probeert het dan wel. Lijkt alsof hij het totaal niet aanvoelt.
    Zoenen heeft hij niks mee zegt ie. Hij bakt er ook niks van (dacht eerst dat het aan mij lag). Ik probeer steeds wat anders maar het kwartje valt niet. Hij doet steeds exact hetzelfde.

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zo herkenbaar... pas als iemand het uitspreekt dat het verkrachting is herkennen...
    Ik deed het maar in van het gezeik af te zijn en geen ruzie te krijgen, of mijn ex-man deed het gewoon als ik sliep...

Inmiddels heb ik wel kunnen ervaren hoe geweldig sex met Wederzijds respect is.

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    *proest thee over dr laptop*

Wat een heerlijke reactie. Dankjewel :roflmao:
    Ik denk dat het ook wrl klopt hoor. Ik heb geen van mijn bedpartners er ooit over gehoord, maar als ik er zelf naar kijk denk ik: bah.
    Daarintegen heb ik zelf ook niet perse een voorkeur qua geslacht van een man. Beharing ed dan idd eerder.

Pff, lijkt me inderdaad lastig als je dat zo ervaart. Mis je echt de intimiteit binnen een relatie? Anders zou wellicht een fwb ook nog een optie zijn?

*dikke knuffel*

Mja, ik weet ook wel dat er zo veel soorten zijn en drnk dat voorkeuren ook wel wisselen. Maar weet wel dat er veel mannen zijn die het niet mooi vinden als er veel 'uit hangt' om het even zo lomp te zeggen :oops:
    Maar goed. Kan er toch weinig aan veranderen. Heb weleens een operatie overwogen maar dat gaat me toch net te ver

femkes en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Vieder85

Vieder85 Niet meer actief

Wat een fijn topic dit. Ik lees zoveel mooie en herkenbare dingen, maar ook dingen waar ik me totaal niet in kan vinden.

Sex is voor mij wel een dingetje, vooral de alle verschillende ervaringen met verschillende mannen.
    Na de geboorte van mn dochter met mijn toenmalige man, ging de relatie steeds slechter. Mijn libido was onder het diepvriespunt. Ik had nooooit zin, keek ertegen op en deed t met tegenzin om hem te pleasen. Ook dat pleasen stopte na een tijdje. Mijn toemalige man werd kwaad en denigrerend naar mij. Ik had niks voor hem over. Ik ging express veel later naar bed in de hoop dat hij sliep, of deed alsof ik zelf sliep.
    Geestelijk ging ik vreselijk en was er van overtuigd dat dit mn lot was. Tig therapieën gehad om er bovenop te komen en mn huwelijk te redden. Intussen bekroop mn man me als ik sliep (of deed alsof) en deed wat hij moest doen. Me volspuiten binnen een minuut en afrollen.
    Of zich maar gaan aftrekken terwijl ik wakker naast hem lag en ik niet wilde. Heb er letterlijk van gekotst en voel de misselijkheid nu weer opkomen aan die herinneringen. Walgelijk gewoon. Maar ja, ik was er van overtuigd dat dit gedrag van hem normaal was.
    Gelukkig heeft mijn laatste therapie mij gered van mn huwelijk, ipv andersom.

Na niet al te lange tijd na mn huwelijk kreeg ik een nieuwe vriend.
    In mijn hoofd waren alle mannen hetzelfde. Het draaide alleen om hun genot, hun klaarkomen en ik had t gaatje waarmee dat gebeuren moest.
    Hij liet mij na verloop van tijd de tegenovergestelde wereld ervaren van samen genieten, en leren geniet van het hebben van een eigen orgasme. Hij nam alle tijd voor me en sex was inmiddels iets waar ik niet meer zonder wilde en kon. Zo fantastisch. Ondanks de onzekerheid over mn lichaam, kon en durfde ik me sexy te voelen en te kleden, terwijl mn ex me iets te vaak had uitgemaakt voor lui dik varken en sexloos wijf...

De relatie met die vriend was knipperlicht. Eigenlijk was de sex het enige wat positief was achteraf gezien. Hij had teveel issues en geheimen waar ik niet verder mee kon en wilde leven. Vooral niet voor mn dochter die inmiddels 7 was.

Ook weer kort na die relatie leerde in mn huidige vriend kennen.
    Ik weet nog steeds niet goed waarom, maar hij lijkt de moeite met ongedwongen sex te hebben. Hij is heel terughoudend. Gesprek er over voeren is en blijft lastig.
    Sex hoeft om hem niet zo. Is niet belangrijk. In het begin van onze relatie was de sex ook erg saai. Hij bovenop, na een minuut klaar en bleef nog n half uur als n halkve dooie op me liggen bij te komen ofzo.
    De eerste keer dat ik bovenop hem klom, schrok hij zich volgens mij wild. Hij was volgens mij zo van steek, en dit ongewend, dat hij de eerste keren ook niet klaar kwam als ik bovenop lag. Ik heb hem echt moeten leren dat ik opgewarmd moet worden en niet per definitie nat ben. Strelen, lang zoenen en mn borsten verwennen heb ik nodig om tot een orgasme te kunnen komen uiteindelijk. Tot ik zwanger werd, ging dit steeds beter, want ja, hij was nu een soort van verplicht om sex te hebben. Anders raak je niet zwanger.

Ik denk echt dat mn vriend hele dooie sex heeft gehad in zijn verleden. Hij praat erg lastig over zn verleden en vorige huwelijk en wil hem ook niet opdringen zn rugtas wat dat betreft te openen.

Nu ik 12 weken zwanger ben, ben ik zelf eigenlijk altijd te moe als het bedtijd is.
    Overdag is het wat lastig met een kind van 12 in huis en daarbij ziet hij mijn intenties overdag niet denk ik (als mn dochter van huis is). De afgelopen 8 weken, hebben we het 1x gedaan... Snel snel, want t was lang geleden, dus voor hem was t zo klaar.
    Ik mis t vreselijk

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zo erg is het hier gelukkig niet, zou eerst wat knuffels en kusjes zeg maar waarderen.
    Gelukkig heb je nu een fijne (bed)partner!

Miekoe vindt dit leuk.
  17. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Komt wel vaker voor denk ik. Vooral als het een man zijn eerste keer is. Mijn man had dit net zo en ik plaag hem er 16 jaar later nog wel eens mee:D:oops: maar hij schaamt zich er niet, we kunnen er nog steeds om lachen :roflmao:

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Hoe weet je dat dan? Heb je dat gevraagd?
    Volgens mij is het normaal hoor wat jij omschrijft en als een man problemen heeft met normaal, dan moet hij het lekker bij zichzelf houden.

femkes vindt dit leuk.
  19. Vieder85

Vieder85 Niet meer actief

Sommige verhalen lees ik echt met de tranen in de ogen. Ik zag het ook nooit als verkracht zijn... Tot je er achter komt dat het wel zo is. als ik eraan terug denk, walg ik... En dan gaat t ook nog om de vader van mn dochter

Miekoe en anica vinden dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ik heb het weleens gevraagd aan vrienden van me ja. Als ze zouden mogen kiezen wat dan hun voorkeur zou hebben. En heb ooit zo'n programma gekeken waarbij je op lijf mensen moet elimineren (1e ronde benen, 2e ronde tot de buik, 3e tot de nek enz) en de reden: uitstekende schaamlippen is serieus een aantal keer genoemd om iemand te elimineren.

Deel Deze Pagina