Je kan je ook omdraaien, dat hij tegen je billen en rug aan kijkt. Zo doe ik het vaak als ik bovenop zit, dan ben je je wel minder bewust van die wiebelende lichaamsdelen. En op je hurken zitten bovenop zorgt dat ie heel diep en recht erin gaat, succes gegarandeerd alleen gaan je benen enorm verzuren dus doe dat aub als ie bijna komt want anders kom je de volgende dag de trap niet meer op. Never skip legday
Is hurken makkelijker bewegen dan op je knieën zitten? Niet welke je het langste volhoudt maar echt de bewegingen
Enige wat je hoeft te doen is omhoog en naar beneden. Op je knieën moet je toch meer rondjes draaien, op en neer.. Dat is meer afwisselend en wel minder zwaar ook. maar mijn ervaring is wel dat je echt merkt dat ie dieper en beter helemaal erin en eruit gaat als je op je hurken zit.
Je kan ook bovenop zitten terwijl hij ook rechtop zit, in de zetel bv. Vind ik fijner (en makkelijker)
Jaa al geprobeerd. Ging opzicht wel redelijk. Alleen ik weet nooit waar ik m'n benen moet laten. Ofwel de stoel was klein en ik ben niet de dunste
Ik heb vandaag een cadeautje gekregen van mijn man: een satisfyer... iemand ervaring ermee? Lees alleen maar op internet dat hij er erg spijt van gaat krijgen
Ja ik hou er wel van. Mijn man ook want vaak, als ik goed m’n best doe, is het daardoor snel (letterlijk ) klaar. Met m’n ex had ik het ook dat het niet m’n favoriete standje was, maar na de eerste keer met huidige man geniet ik er echt heel erg van. En waarom? Omdat m’n man heeft gezegd vrij in het begin dat hij me dan zo mooi vindt. Meestal hangt m’n haar voor m’n gezicht, of golft het langs me heen en juist dat windt m’n man op. En omdat hij het zo fijn vindt (en perfect bij m’n borsten kan), voel ik me ook héél relaxed Ik denk dat er geen sleutel is. Je moet bewegen hoe jij het het fijnste vindt en er is geen fout. Je man vindt het vast heel fijn, wat je ook doet. En anders een beetje over hem heen hangen, zodat het/hij niet al te veel ‘in your face’ zit. Doen jullie het altijd met het licht aan? Misschien dan een keer in het donker zodat hij je niet echt ziet?
Fantastisch is die ❤️ Ik weet niet hoe laat je hem hebt gekregen, maar als hij het vanmorgen al gegeven heeft, was die van mij allang uit de doos (en in de doos ) gegaan.
Nog eens wat anders: wie van jullie heeft ooit al eens een vrouw gekust? Ik steek meteen mijn hand op als eerste. Niet dat ik bi ben of op dames val - verre van - maar het is ooit eens gebeurd op vakantie, samen met drie andere vriendinnen en na een flinke hoeveelheid alcohol. Er zat niks achter van gevoelens ofzo, het gebeurde gewoon. Ik moet wel zeggen dat we toen onderling een heel hechte en intieme band hadden, niemand had wat te verbergen voor elkaar en er werd op de kamer ook gewoon omgekleed zonder gene. Dat soort openheid is iets wat ik nu op dit moment in mijn leven niet meer zo makkelijk zou doen, ik ben nu toch wel wat meer op mijn privacy gesteld. Misschien kadert die kus gewoon in de 'sfeer' van toen.