Ik ook een paar keer, gewoon voor de lol eigenlijk. En de eerste keer omdat ik toch nieuwsgierig was. Ik vond het wel leuk, maar ik val echt alleen op mannen.
Ik heb een relatie met een vrouw dus ja En natuurlijk dus wel meer dan alleen gekust! Hiervoor bijna 20 jaar relatie met een man gehad overigens.
@VrouwtjeTheelepelje , niet gekust, maar wel een beetje gefriemeld. Beetje bij gebrek aan een vriendje en het ontdekken van je lichaam. Ik zal een jaar of 12-13 zijn geweest. Verder eigenlijk nooit meer over nagedacht.
Zou dat experimenteren iets zijn waar jongens vaker mee bezig zijn dan meisjes? Ik herinner me een heel gedoe omdat bij ons in de klas er een groepje jongens was betrapt. Tijdens een overnachting op een schoolreisje waren ze toen in iemands kamer aan het masturberen en deden ze wedstrijdjes over wie het snelste kon en het verste. Dat is waarschijnlijk allemaal erg onschuldig op die leeftijd - ik denk dat ik toen dertien was ofzo - maar toch: ik zie dat meisjes nog niet zo snel doen.
Ik denk dat daar ergens toch iets van een spiegeling in zit als je beide geslachten bekijkt. Mijn man heeft me ooit eens verteld dat hij als veertienjarige gewoon open en bloot masturbeerde met zijn neef. Ze leerden elkaar gewoon tips en truuks. En dat hoor je nog wel eens vaker dat jongens dat onderling doen (ook al zal ik dat altijd vreemd blijven vinden, maar goed). De jaren nadien gaat het dan vaak minderen en lijken mannen tegenover elkaar weer afstandelijker te worden. Ik heb dan weer net het omgekeerde gehad. 13-14 was zo de tijd van de eerste menstruatie en dan mocht echt niemand mij bloot zien, maar eens ik de 18 voorbij was kon ik me gerust omkleden met vriendinnen erbij. Terwijl mijn man dat dan net helemaal niet meer deed. Ik vind het wel een interessant verschil.
Nog nooit met een vrouw gekust. Denk ook niet dat het er ooit van komt gelukkig getrouwd met een man namelijk. Maar stiekem ben ik wel nieuwsgierig hoe het zou zijn met een een vrouw.
Ik dus wel, wat zegt dat over mij Over het algemeen denk ik dat het wel klopt. Er zit natuurlijk ook een heel andere sfeer omheen bij jongens en bij meisjes. Jongens mogen toch meer hierin dan meisjes. Meisjes worden veel sneller geslutshamed, dat geldt voor jongens nauwelijks. Wel waarschijnlijk dat ze willen voorkomen dat mensen zeggen dat ze homo zijn.
Wat ik me nog herinner van het omkleden tijdens de zwemles is dat ik toch ook wel stiekem om me heen keek naar andere meisjes, maar dat was dan meer uit interesse over hoe hun lichaam er uitzag. Ik zocht denk ik bevestiging over of het wel normaal was hoe mijn borsten, schaamhaar en billen er uitzagen. Het ging niet zozeer om het naakt an sich. Ik denk dat het bij jongens op die leeftijd toch eerder om ontdekken gaat en stoerdoenerij over wie het verst/snelst kan, en minder om bevestiging.
Over een kleine penis. Ik zou er niet bij weg gaan maaaaaaarrrrr, dan zou er wel flink wat geexpermiteerd worden. Dus niet alleen er in en uit maar standje wat werkt gaan vinden. .. Man heeft een perfecte en na zoveel tijd weten wij wat fijn is. .. Btw een vraag he is de anus taboe bij de man zoek maar eens op er is een plekje waarmee je de man helemaal gek maakt. Maar dat moet je willen. .
Ik deed dat wel op jonge leeftijd met een vriendinnetje, we kwamen erachter dat het lekker voelde daar beneden en daar experimenteerden daarmee. Wel met kleren aan. Ook met kussen. Was toen heel onschuldig kinderspel maar wel spannend.
Ja en nog wel meer dan dat ook Ik heb met meerdere vrouwen gezoend en ook meer gedaan. Ben absoluut geen bi maar zo is het gewoon gelopen en ben heel erg open minded op sexgebied en ik vind het leuk om meegemaakt te hebben en zou er nog steeds voor openstaan mocht het weer gebeuren.
En toch zit er een een plekje. Waarom mogen wij wel allerlei attributen uit de kast halen en de man dan?