Wie heeft ook een man die niet kan seksen op commando? Ik ben met ovu testen bezig en weet wanneer mijn eisprong eraan zit te komen.maar het gekke is dat mijn man in de gaten heeft wanneer dat is en dat hij daarom moeite heeft om 'de daad' te verrichten.het klinkt grappig,maar dat is het niet.het maakt me ontzettend verdrietig.dat moment leef ik elke maand naartoe.en dan wil het niet!! Ik wil zoooo graag.vooral na mijn mk. Ze zeggen dat het een negatieve werking heeft op het zwanger worden,maar zou dit ook echt zo zijn?er zijn veel vrouwen die in de medische molen zitten en vrouwen die ook graag willen en dan ook gewoon zwanger worden toch?die zijn er ook mee bezig
Kan me voorstellen dat het je frustreerd.Hoe komt het dat je man het in de gaten heeft? Zou het een idee zijn om een paar dagen voor je ei te laten doorschemeren dat je ei is? Of praat ik nu raar? Of de ovu testjes even aan de kant leggen? En seksen wanneer jullie zin hebben?
Ik herken het wel een beetje. Vooral van de eerste maanden dat we bezig waren..Dit kwam natuurlijk om dat ik er zelf ook zo veel mee bezig was. Ik heb het nu al een aantal maanden losgelaten. Ga er relaxter mee om. En we hebben nu zelfs meer seks dan voorheen..
Ja wij hebben dit allebei als ik ovulatie testen gebruik. Daarom gebruik ik ze niet meer . En echt, toen was ik zwanger! Heel bijzonder hoe dat werkt. Heb ook het advies gekregen van de gyn, om vooral niet te testen of te tempen.
Mijn man had dat ook. Ik zorgde er inderdaad voor dat ik het niet tegen hem zei en dat ik ook niet in die dagen in ene vaak 'zin' had terwijl de rest van de maand minder, zorgde dat het gewoon een beetje constant was, anders merkte hij het aan mijn libido
Geen advies gekregen maar verder exact hetzelfde! Eerst tijden ovulatie om de dag, netjes testen. Deze maand niet gedaan en in 1 x raak. Lukt het ook niet met een biertje ?
Ik was ook al van plan om de ovu testen de deur uit te doen.wat een goede adviezen van jullie dames!ik ga ze zeker weten opvolgen.dan zal het nu wel niet raak zijn deze maand,omdat de seks nogal erg een moetje was
Mijn man had er geen last van, maar bij ons was het bij de eerste in ronde 6 raak. Wat we anders gedaan hebben is er niet mee bezig zijn en gewoon vrijen als weer zin hadden. Geen ovutestjes meer, we raken er gefrustreerd van omdat het toch niet leek te helpen. Ook niet meer blijven liggen na de sex met benen omhoog enz, haha. En ja hoor juist die maand was het raak. Toeval? Ik denk het niet....