seksleven en co-sleeping

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melanina, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik reageer weer ff
    Ja ze slaapt heel diep en ik heb geprobeert haar in dr eigen slaapkamer bedje te laten slapen maar ze blijft gewoon krijsen en sorry ik ben een mama die dus niet haar kindje uren kan laten huilen.
    Ja ze slaapt heel erg licht en ik ga er vaak vroeg in omdat ik smorgens al om 5 uur wakker ben .
    Tja en als mevr moet slapen lig ik er vaak bij ja ook wel soms ff nodig hoor.
    Kijk het enige waar ik mee zit is ons seksleven voor de rest vind ik het best.
    En ik leg dr elke avond in een eigen bedje wel bij ons in de kamer maar dan kan ik wel als ze slaapt weg sluipen want dan voelt ze mijn warmte niet.
    Ze heeft gewoon echt die geborgenheid nodig ze zoekt mijn warmte echt op.

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Dan zou ik zeggen, koop een fijne bank :D Als je dan weg kunt sluipen, dan kun je iig nog een beetje je relatie op peil houden. En als je haar over kunt leggen in haar eigen bedje, waarom dan niet haar eigen bedje in haar eigen kamer?

3. adi

adi Niet meer actief

Maar je kunt dus weg als ze slaapt? (ik las in je eerste bericht dat ze dan meteen wakker wordt)

Als jullie in een andere kamer kunnen zitten terwijl je meisje slaapt in jullie slaapkamer, heb je nog de rest van het huis om leuke dingen te doen natuurlijk :D

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Als je weg kunt sluipen als ze slaapt, lekker in de zetel, op de kast, op de wasmachine, op de grond,.... :D

Hier slaapt zoontjelief ook bij ons in bed maar ik kan (bijna altijd) wel weg als hij slaapt en dan maken we het gezellig in de woonkamer. Ons seksleven is erop verbetert sinds we een kindje hebben! Er wordt veel meer moeite gedaan om het leuk te maken enz.. Vroeger was het àltijd in bed en was het ook altijd hetzelfde. Ook kwam het er maar weinig van omdat we (lees: ik :D)erg moe waren als we in bed lagen. :)

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    De jongste slaapt in eigen bed maar wel bij ons op de kamer... we kunnen het wel uit haar zicht doen (nu ze nog zo klein is en helemaal van de wereld is) en anders beneden inderdaad. Als ze straks groter is en wat meer meekrijgt wordt het altijd beneden denk ik.

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Kijk, jij vind het echt heel raar, dat kan ik opmaken aan de manier waarop je schrijft. Maar dat doet er nu toch helemaal niet toe, wat jij ervan vind dat ze samen slapen? Daar gaat dit topic toch niet over? En trouwens, het is heel erg gezond! Voor ons werkte het niet, omdat het bij mij als persoon uiteindelijk gewoon niet past. Maar anders had onze dochter van mij apart nooit een eigen kamer gehad totdat ze er zelf om had gevraagd.

7. adi

adi Niet meer actief

Huh?
    Mirell heeft het toch alleen over dat het lastig (en misschien raar) is dat TS altijd in bed moet blijven liggen zolang de dochter slaapt. Dat hadden wij allemaal uit de eerste bericht opgemaakt. Dan blijft er inderdaad weinig mogelijkheid voor intiemiteit.
    Maar achteraf is gebleken dat het niet helemaal zo is, ts kan wel weg als de dochter slaapt.

8. Kwekijzer

Hoef je zeker niet te doen, ook die eigen kamer niet! Als jullie je verder prettig voelen bij het co-sleepen dan is dat juist heel erg gezond voor jullie band en voor haar ontwikkeling. Ze blijft echt niet bij je in bed tot haar 18e en los daarvan hebben sommige kindjes gewoon die veiligheid nodig. Dat is ook helemaal niet gek, net als dat alles groeien moet, moet een kindje er ook ingroeien dat ze niet meer veilig in die buik zit waar alles zo aangeleverd wordt. Je kunt hier heel veel over lezen op www.natuurlijkouderschap.org. Misschien ken je het al wel.

Verder vond ik het juist hier heel leuk toen we 'verplicht' werden om creatief te worden. We kwamen zowaar een beetje meer in de ankers zeg maar hahaha. Ik zou los laten dat seks in een bed hoort om mee te beginnen. En verder, misschien kan je af en toe eens een avondje samen plannen en daarvoor een oppas regelen? Of zie je dat niet zitten? Er zijn veel wegen die naar Rome leiden, gewoon een kwestie van uitproberen en creatief zijn.:)

9. Kwekijzer

Nou, bericht 1 en 2 kwamen nogal afwijzend op me over. Maar goed, kan best zijn dat ze het anders bedoeld. Geef alleen aan hoe het op mij overkomt en misschien kan ze er verder zelf antwoord op geven als ze daar behoefte aan heeft?;)

10. adi

adi Niet meer actief

waarom ik reageerde?

Jouw vorige 2 berichten kwamen op mij over alsof je niet helemaal door hebt waar de topic over gaat. Niemand heeft het over wel of niet co-slapen (ok, jij dan wel ;))

Maar over het feit dat TS niet weg kan als de dochter slaapt, dus niet creatief in een andere kamer kan wezen ;).

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar dat is wel iets wat je zelf hebt aangewend hoor!
    maar goed ik denk altijd dat overal een oplossing voor is dus zal het wel goedkomen
    een echt probleem lijk je er niet mee te hebben

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    kijk en jij moet ff voor jezelf praten ;)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    kan zo me opfokken over DIT soort reacties.....
    heb je niks zinnigs te zeggen zeg het dan niet

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

potverdorie praat voortaan voor jezelf asjeblieft

je hebt al voor mij antwoord gegeven tot 2 keer toe

ik kan zelf wel reageren hoor!!!

en antwoorden in de mond neerleggen op een andere manier dan ik bedoel
    dat vind ik echt niet sociaal

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    die oppas kan niet snap je dat nu nog steeds niet?????
    dan slaapt haar kindje namelijk niet!!!!!!!

16. Kwekijzer

nou ja, ik vind jou reactie ook niet bepaal sociaal, lees even goed. Ik leg je helemaal niets in de mond, je komt gewoon zo over en daar reageer ik op. Net zoals je nu heel fel overkomt... het is de toon die de muziek maakt hoor.

17. Kwekijzer

Nou, dat weet ik zonet niet. Als het een zus van TO is of Oma die gewoon ook lekker even aan het begin erbij gaan liggen tot het kindje slaapt hoeft het geen enkel probleem te zijn.;)

En zonder als die ????? en !!!! is ook wel te lezen hoe jij erover denkt hoor.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    mnaak jij nu maar je eigen muziek;)

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

owwww jaaaaaa!!!!!!!!!!????????????

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ts ik hoop in ieder geval dat je de juiste oplossing vind.

Deel Deze Pagina