Sekspeuter zorgt voor rumoer in Zoetermeer ZOETERMEER - Op de Zoetermeerse R.-K. Basisschool De Floriant is de afgelopen week grote onrust ontstaan toen duidelijk werd dat een vierjarig meisje uit groep 1 een zesjarig meisje uit groep 3 meerdere malen tot vergaande seksuele handelingen gedwongen zou hebben. De vierjarige zou het slachtoffertje, dat inmiddels onder behandeling is bij een psycholoog, hebben bedreigd. Ook bij een andere leerling zouden pogingen zijn gewaagd. Het meisje, dat met haar broertje in een pleeggezin woont, zit echter nog zonder enige vorm van hulp of begeleiding gewoon in de klas. Verontruste ouders zouden inmiddels hun kinderen verbieden om na het gymen samen met het meisje te douchen. Volgens een boze moeder tracht de school de zaak in de doofpot te stoppen: "Wat schandalig is, want niet alleen het slachtoffertje maar ook het daderesje verdient deskundige hulp en begeleiding. Het kind wist alles van masturbatie, dat is toch niet normaal?" Een lid van de schooldirectie zegt dat "de schoolarts is gebeld over deze zaak" maar geeft verder geen commentaar.
Nou ja zeg! In wat voor wereld leven we! Kun je je kind dan nergens meer met een gerust hart heen laten gaan. Zelfs niet naar school! Schandalig gewoon! Geen woorden voor! Groetjes Marjo
Dit meisje moet hulp hebben, dit heeft ze niet van zichzelf en is zelf waarschijnlijk ook misbruikt oid! Ik hoop dat de school snel actie zal ondernemen!
kinderen doen zoiets alleen als ze het zelf ook hebben meegemaakt.Geen enkel kind van 4 jaar bedenkt zoiets uit zichzelf. Bah, wat een ellendige wereld kan dit zijn!
Denk je dat het 4 jarig kind weet waar ze mee bezig is? Waarschijnlijk is het voor haar een normaal iets een kind van die leeftijd doet zulke dingen enkel als ze er zelf mee geconfronteerd zijn hoor. Beide hebben gewoon alle hulp nodig die er maar te krijgen is, het meisje uit groep 3 en het 4 jarig kind.
nee hoor dat kind heeft het heus niet zo uit de lucht gegrepen ! Ze moet een voorbeeld daar in hebben gehad. Iemand die dat mss ook wle bij haar ook zo doet mss een pa of een ma of iemand anders ofzo. Maar idd dit kind moet hulp hebben. Vreselijk bah! Liefs Swiggy
ik heb zo'n idee dat het arme "sekspeutertje" zelf slachtoffer/getuige is van dubieuze seksuele activiteiten bij haar thuis...... ik zou anders niet weten waar een 4 jarig kind deze kennis vandaan haalt eigenlijk ook erg zielig voor de peuter zelf niet alleen voor de slachtoffertjes
Nee meid. Je begrijpt mij dus verkeerd! Ik bedoel niet dat dat kind fout is! Zo'n kindje doet dat niet uit zichzelf! Groetjes
Als je je probeert af te vragen waar zo'n klein meiske deze kennis vandaan heeft, draait je maag zich toch om? Vreselijk zeg, zowel voor het slachtoffertje als voor het dadertje. Een kind moet toch in alle onschuld een kind kunnen blijven, en niet lastiggevallen worden met de zieke lusten van volwassenen? Inderdaad: waar gaat deze wereld toch naartoe... dieptriest is het... Groetjes, Wendy
Ach, arme kinders. waarschijnlijk zit ze niet voor niets in een pleeggezin. Scholen staan hier soms ook erg machteloos tegen. Ze geven dit door aan de kinderbescherming of iets dergelijks en voor de rest mogen ze zich nergens mee bemoeien.