o o o o o o o o o

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Nee. Je denkt dan pff nee dat zal mij nooit overkomen!!! Nee echt niet!! Nee nooit.

Maar helaas........... ja hoor. Kleine lieve schat is vanmiddag van de eethoek afgevallen. Gelukkig met een tussen val op een stoel zo op de plavuizen vloer. Hij heeft een blauwe wang maar verder (hopelijk) gelukkig niets.

We hadden onze jas aangetrokken en dacht pak even een rijstewaffeltje voor hem voor als we op de plaats van bestemming zijn. Ik draai me om en zet 1 pas en hoorde hem grr doen (dat doet hij altijd als hij draait overigens lag hij op zijn rug). Ik draai me gelijk om en zie hem zo van de tafel lazeren (sorry)

Ow wat voel ik me een vresselijke domme slecht trut van een moeder!!

We moeten nu vanacht iedere 2 uur hem wakker maken. En hij is met een paracetamol net naar bed gegaan. De huisarts zei nog acht meid je wil niet weten hoevaak dit moeders overkomt. Nou dacht ik, alleen mij de super slechte moeder!!!

2. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Och meid, wees toch niet zo streng voor jezelf. Op dit onderwerp komen zometeen tig voorbeelden van moeders/vaders/opa's/oma's die dat ook een keer gebeurd is.
    Dit overkomt echt iedereen een keer.
    Mij dus ook :) (zie je, nu voel je je vast al wat beter). Zoontje was week of 10 en ik zette hem in zijn wippertje op het salontafeltje (echt, hoe kom ik erop!!). Leek me gezellig, zo op ooghoogte, ahum. Net toen ik overeind kwam omdat ik dacht van he dit is toch niet zo slim dondert dat hele ding van de tafel af. Huilen! Hij had niks, maar was natuurlijk erg geschrokken. En ik voelde me de stomste moeder van de wereld. Echt, believe me, het overkomt iedereen.
    Dus, geen zorgen. Je bent een lieve, goede moeder. Troostknuffel voor jou!

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahhh wat rot voor je :(
    Maar een ongeluk zit in een klein hoekje helaas.......

Hopelijk heeft je kleintje er weinig last van *knuffel *

Zelf heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar heb wel ooit eens in haar vingertje geknipt per ongeluk :( nou dan voel je je ook een slechte moeder maar ook daarvoor geldt: het kan helaas gebeuren, ongelukken zitten in een klein hoekje, dus meid zet dat schuldgevoel snel opzij (al is dat misschien niet zo makkelijk )

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pfff wat zal je geschrokken zijn meid

knuffel

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik snap het ff niet, heb je je baby op de tafel gelegd?en hij rolde om en viel?

6. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    Hier wel eens een te hete fles gegeven. Voelde me ook behoorlijk dom en schuldig:x

7. Que

Que Niet meer actief

Gelukkig overkomen jullie dus ook dingen die zogenaamd niet kunnen.

Nou vanacht om de 1,5 uur hem wakker gemaakt. Hij was er niet blij mee, maar gelukkig is er niets aan de hand. Behalve zijn blauwe wang dan. Hij is zo'n stoere vent!!!!

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon is eens van mijn bed afgevallen... Idd je voelt je zo'n slechte moeder... maar moet zeggen mijn zoon heeft er geen trauma's van overgehouden haha ;) maar ik vergeet het nooit weer dus ;)

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ooh bah zeg!

hier is mijn zoontje met 9 maand een keer van de commode afgevallen, wou een luier pakken onder de commode, ik buk een beetje en boem daar ging Liam, grote blauwe plek op zijn hoofd en verder gelukkig niks, hier idd ook om de 2 uur wakker maken.

sterkte met je mannetje!

liefsz

10. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid, wees niet te streng voor jezelf! Hier met 6 maanden van bed gevallen, ik vergeet het nooit meer! Gelukkig net als jouw zoontje niets aan overgehouden, we hadden ook een wek advies.

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Ben eens met Damien op de trap gevallen...liep met m naar boven en miste een trap hij viel met zijn hoofdje op een trede.
    Gelukkig alleen maar een blauwe plek.
    Ik voelde me zooo dom en schuldig, maar het kan iedereen gebeuren.Mijn man heeft Damien ook al eens een te heet flesje gegeven.
    Niemand is perfect!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

och meid, Tuurlijk schrik je ervan maar meid een slechte moeder ben je niet want dan moet ik verschrikkelijk zijn.

ik ben toen laetitia 3 maanden was, met haar buiten gevallen, struikelde over losliggende stenen,en ze zat in de draagzak leverde een nacht ziekenhuis en een ct scan op, MAar gelukkig kwam alles weer goed!

Meid kan gebeuren!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach meid kan gebeuren hoor.

fynn is met bijna 6 maanden van ons bed gedonderd.

14. kiddie

kiddie Niet meer actief

Onze dochter is met een paar weken uit mijn mans handen geglipt.. dat was echt erg.. alledrie huilen zowat.. En laatst viel ze van ons bed, niks aan de hand. En een keer met haar hoofd op het plateau onder de schouw.. blauwe plek op haar hoofdje. dan sta je echt te trillen op je benen he... Brr hoop dat het niet te vaak gebeurd!!

Deel Deze Pagina