welke gsm?En welk abonnement?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Heb even een vraagje.Ik heb momenteel een Samsung E900 met een abonnement van Orange.Veel problemen met het toestel.Valt vaak weg en mensen kunnen me vaak niet bellen,sms-en.Wil nu een ander toestel en andere provider.Zit zelf te denken aan een Nokia N73 of N95.Liefst eentje waar ook GPS (navigatie,jaja,wist dat ook niet dat het zo heet!)opzit.Nog iemand aanraders voor telefoons en providers?

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Heb een Nokia N73, met T-Mobile als provider.
    Vind het geen fijn toestel, zitten veel storingen in. Ik heb vaak geen bereik meer (ligt niet aan provider), bestanden verdwijnen in eens.
    Mijn vriend heeft ook een N73, en 9 van de 10 keer doet zijn telefoon het niet meer, dan is zijn simkaart ineens niet meer goed, meerdere simkaarten geprobeerd, steeds het zelfde probleem.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

vodafone heeft nu voordelige abs. Die hebben die blocs die je zelf kunt indelen.

Ik heb nu voor mn hubbie een 2 jarig ab afgesloten van 22,50 per maand, maar betaal 16,95 door hun actie en dan een bloc erop van zorgeloos sms voor 10 euro dus voor 26,95 per maand ben ik klaar en zonder extra kosten als ie binnen de belbundel blijft.

gewoon eens op www.vodafone.nl kijken

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    N73 heeft idd veel software problemen, de nokia N95 heeft navigatie en een GPS muis in het toestel zitten (bij de anderen moet je het nog aanschaffen) MAAR navigeren met de N95 kan ook alleen met beeld zodra je gesproken wilt hebben dan moet je daar een "speciaal" abonnement voor afsluiten. Tja en wat voor een provider dat licht aan je belgedrag. . . Dus misschien dat je daar nog wat meer over uit kunt wijden en wat wil je nog meer met het toestel doen behalve navigeren?

5. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb ook een orange abbonnement ,maar heb er eigenlijk niet vaak problemen mee..

Heb 1 keer een hele dag gehad dat ik niet kon bellen en smsen maar dat lag aan mijn toestel..
    Heb zo'n roze slide phone van nokia (type weet ik niet uit mijn hoofd hihi )..

Is denk ik wel lastig, er zijn zoveel providers en toestellen..

Succes bij het maken van je keuze !

xx

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb ook een orange.. verschrikkelijk! Weinig bereik en in de auto val ik weg. Had ik met KPN nooit last van!

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    kpn via debitel heb je kpn bereik en de prijzen (goeie aanbiedingen) van debitel

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb telfort

abbonement van 5 euro per maand 100 min extra

9. Niet meer actief

Ik heb een sony ericson w850 i met een vodaphone abonnement 22,50 p/m en heb er nooit problemen mee ben erg blij met me gsm

Groetjes juulsrulez

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    over die Nokia N73 in de meesten zitten een oude software wij hadden er ook problemen mee i ben er mee naar de zaak gegaan voor het toestel van mijn man en ze hebben er een nieuwe software ingedaan en nu doet hij het prima

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb kpn hi dan gaat het smsen gewoon van je beltegoed af en hoef je dat niet apart te betalen. ik heb een samsung weet even niet welk model maar het is een roze met tiptoets heel irritant want als je maar iets over de rode telefoontoets glijd ben je gelijk weer uit het menu.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb de LG Shine .. leuk toestel.. Met een Vodafone 17,50 abonnement..

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goh ik ben dus niet de enige met die problemen met N73......
    Erg frustrerend en werd er echt chagerijnig van..

Ben ook teruggegaan met het toestel, opgestuurd, nieuwe software en nog steeds.....Alleen maar geklooi.. Hij valt vaak zomaar uit of loopt vast.
    Ik vind het echt een kuttelefoon....
    Zowel Nokia als Orange willen niet meehelpen in welke vorm dan ook....

Dus nu heeft Orange en NOkia pech... Heb altijd Nokia's gehad en ook altijd Orange....

Maar ik ben over gestapt naar T-mobile, erg tevreden tot nu toe met tmobiel en met mijn toestel. De samsung U600 white edition!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb een sony-ericson weet alleen zo snel het type niet, maar is niet het model wat jij zoekt, want het is een hele simpele telefoon.
    Heb een orange abbo, want had jaren t-mobile maar die pakken je minuten af en het klopt nooit, hield altijd bel min over maar moest altijd bij betalen. :rolleyes:
    Bij orange ben ik veeeele malen goed koper uit.

15. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik heb een MDA met een t-mobile abonnenment + internetabonnement en daar doe ik alles mee ook zwangerschapspagina, aangezien ik nog geen gewoon intrernet kan aansluiten, maar een HTC toestel, die nieuwe zwarte, is ook erg mooi.

16. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bedankt meiden voor jullie tips!Zat nog te twijfelen om de N73 te nemen,maar door jullie beoordelingen ben ik daar zowieso vanaf gestapt.Via Vodafone op 't internet nu een abonnement genomen met een N95.Las daar via google goede recenties over.

Super,al jullie reacties! :D

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    mijn man heeft de nokia n 93 maar daar zitten ook nog veel fouten in hoor.hij heeft zijn toestel al 2 keer omgeruild.
    ikzelf heb hi en ben daar zeer tevreden mee

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Kpn/Hi heeft goed bereik in heel het land!
    Heb zelf trouwens een samsung u600.

19. mama van r en l

31 mei 2007
    13
    0
    0
    tandarts
    ruurlo
    ik heb ook een Samsung E900,
    maar eigenlijk nooit problemen mee.
    Mijn provider is t-moble

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik werk in een telecomwinkel (T-Mobile) en kan je de N95 niet aanraden. De nieuwste telefoons van nokia hebben veel software problemen en de slide functie van de N95 staat ook nog ter discussie. de nieuwste serie is heeft namelijk vel speling en moet hiervoor dírect bij een nokia servicepunt ingeleverd worden ter reparatie. de provider kan en mág deze reparatie dus niet uitvoeren en de nokia service punten zijn niet zo heel ruim bezaaid. tevens is de gps functie leuk, maar werkt alleen met nokia's eigen kaart systeem en hiervoor moet je de rechten inkopen na een week gratis proefperiode. dit kan vanaf 1 week tot een periode van in meende 3 jaar en gaat per gebied. tom tom is wel bezig met een versie voor de n95, maar het is nog niet duidelijk of hiervoor dan wéér een software update vereist is.

andere vraag: wat zoek je precies in een telefoon? welke functies (camera en hoe goed, mp3, internet, mogelijkheid tot navigatie, schuif of juist niet)?

oh ja, en welk abonnement bij je past is moeilijk te zeggen, dat hangt natuurlijk geheel van je belgedrag af. bel je regelmatig, of juist ene maand niet en de andere heel veel, sms je veel? maak je gebruik van internet etc.

Deel Deze Pagina