msn vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door nienke70, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    wie weet hoe ik mijn msn zo kan instellen dat ie niet meteen op on line staat?

als ik nu mijn outlook opstart, start ook meteen mijn msn automatisch op.
    soms wil ik alleen maar ff mijn mail checken en heb geen tijd om te msnen, doe ik toch al bijna nooit maar heb wel personen in mijn lijst staan die dag en nacht online zijn, en die zien dus dat ik aangemeld ben. vind het dan zo raar om meteen weer af te melden, alsof ik die personen niet wil spreken terwijl dat niet het geval is.

ergens moet je toch kunnen instellen dat je niet automatisch aangemeld wordt of anders in ieder geval standaard op offline weergeven word aangemeld, zodat je zelf kan kiezen om te msnen.

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    je kan geloof ik in de settings van MSN instellen dat je niet wil dat ie automatisch opstart.
    Ik zit momenteel niet thuis dus ik kan het niet voor je controleren

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Het hangt een beetje van je versie af, maar als je jezelf even afmeldt en dan kan je in het aanmeldscherm aangeven hoe je online wilt komen. Ik heb het daar ingesteld op offline.

4. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heb dat net geprobeerd maar krijg alleen maar de keus om automatisch aangemeld te worden en die heb ik dus niet aangevinkt maar het gebeurd wel

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Bovenin je msn scherm staat Extra, je kan dan voor opties kiezen. Bij algemene opties moet je de vinkjes weghalen bij automatisch opstarten bij verbing met internet en automatisch opstarten als ik aanmedl bij windows. Volgens mij moet het dan ook goed gaan.

6. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    daar heb ik inderdaad ook al gekeken en die twee vakjes staan ook niet aangevinkt, ik heb alleen aangevinkt staan dat na 5 min. ik op afwezig word getoond indien niet actief.

snap er echt niks van!

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hmm, das wel heel vreemd zeg! Misschien moet je eerst opnieuw opstarten voordat het werkt?! Anders weet ik het ook niet meer. Sorry!

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Is het al gelukt?

als je aangemeld staat bij msn moet je afmelden.
    en dan kan je kiezen van je wilt.
    online,
    afwezig,
    offline...
    en nog een paar opcies.

kies voor offline en meld je weer aan. Zo sta je offline

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Das wel alleen als je een nieuwere versie hebt.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

idd dat is wel zo.... Weet niet welke vesie je hebt?

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    anders ff google-en.....?

12. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Heb ik ook gehad....kreeg hem ook niet meer uit.
    Dit heeft bij mij geholpen:

Als je het selectievakje Meld mij automatisch aan inschakelt voor aanmelding bij MSN Messenger, worden je naam en wachtwoord voor Microsoft .NET Passport opgeslagen op je computer. Zo word je automatisch aangemeld bij MSN Messenger.

In Windows XP kun je deze gegevens verwijderen zodat je niet automatisch wordt aangemeld, zelfs als je de optie hebt ingeschakeld in Messenger. Je kunt dit als volgt doen:

Klik in Windows op Start en kies Configuratiescherm en Gebruikersaccounts.
    Klik op de tab Geavanceerd en vervolgens op Wachtwoordbeheer.
    Klik in het venster Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden op Passport.NET en op Verwijderen.
    Hiermee verwijder je alleen je naam en wachtwoord voor Passport van de computer, je Passport wordt niet verwijderd.

Klik op Sluiten en op OK.

Succes!

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik had dat probleem ook eerst maar bij mij was het dat WINDOWS MESSENGER vanzelf aanging....niet MSN....uiteindelijk heb ik windows messenger helemaal verwijderd en gebeurt het dus niet meer.....ik weet niet hoor, maar misschien is dat het ook bij jou?
    In ieder geval succes ermee!

xx

Deel Deze Pagina