Seksuele intimidatie??!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pepernootje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nova, maar als ik het nu vertel dan laat hij me echt niet meer naar mn werk toe gaan.. Althans dat denk ik.

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Goede tip !!! perpernootje wellicht dit proberen?

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat je even je mannetje moet staan. het is misschien juist goed om het hem te vertellen. zodat je iemand snel kan bellen indien nodig. maar ik neem toch aan dat hij het zover niet laat komen.
    Als je bang bent dat hij je aanrand of wat dan ook dan moet je SOWIESO!!! aan de bel trekken.

bedoel als hij gewoon blijft klieren denk ik toch dat je even voor jezelf op moet komen. en dat hoeft niet hard. maar wel duidelijk. Vriendelijk maar duidelijk. Jongen.. leuk en aardig. maar ben hier niet van gediend. hij is ook gewoon een mens. en toevallig je leidinggevende maar ook dat kan veranderen. Hij jouw rot klusjes geven!? jij hem aangeven!

kom op..
    Ik denk dat het wel losloopt maar je moet wel direct zijn. (was hij tenslotte ook of niet dan...)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En hoe wilde hij dat doen?
    Je opsluiten in de slaapkamer?

Je zal sowieso toch naar je werk moeten....
    En je man zou niet een heleboel stennis moeten schoppen maar gewoon jou steunen.
    Ipv dat je het hem niet durft te vertellen zegmaar....
    Boos worden mag ie best... Maar je bent al een grote meid en dat zou hij ook moeten weten.

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik vind het ook meer dan logisch dat je zulke dingen deelt met je man. Zou jij zoiets andersom ook niet graag willen weten??

6. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dit gelijk ff proberen, thanks kaatje!

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Oh bah, dit is niet goed... Kan me voorstellen dat dit akelig voelt. :(
    Misschien toch een keer met je man zitten en het vertellen, is moeilijk, maar het lucht zeker op. Samen sta je sterk.
    Bij een baan ook gehad dat m'n baas dingen zei, waarvan ik dacht pardon? Niet zo ver als dit en hij dat echt dat het heel grappig was...;) Nou ik voelde me echt verrot elke dag wanneer ik er weer aankwam. Was blij met m'n collega's (iedereen wist hoe die was), dus kon dan meteen met iemand babbelen erover. En dan kun je het meestal ook nog zo keren dat je samen er om lacht, van gut gut, komt ie weer aan... Vertelde m'n man ook alles, die gelukkig luchtig bleef van "laat gaan, laat gaan" (zoals gezegd het was niet zo erg als wat ik hier lees).
    Heel vervelend dit... Is er iemand op het werk waar je anoniem dit kunt aangeven misschien? Mocht het door blijven gaan? Dat het iig ergens op papier staat? Zeker zoals gezegd alles bewaren, je weet nooit.
    Hopelijk gaat het gauw weer over en/of komt er een oplossing! Sterkte!

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dit vind ik eigenlijk ook je moet er toch met iemand over praten stel nou dat je bijvoorbeeld in het kopieer hokje staat en hij komt daar ook binnen en doet wat met je, wie bel je dan??

Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend dit soort dingen niet met me te delen... hoe zou jij je voelen als hij dit niet met jou deelt?

9. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje
    ik heb dit gister al geprobeerd te achterhalen, en toen had ik dus al op back up geklikt en toen maakte ie dus een back up, ik begrijp dat het dan niet meer kan?

10. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben ook gelijk hoor dat ik het mn man moet vertellen maar hij is zo'n drift kop..
    Ik denk dat ik het vanavond maar ga vertellen..

Meiden, ik moet nu te werk (gelukkig niet met hem!) ik reageer vanavond weer verder.
    Ik zal af en toe met mn mobiel jullie reacties lezen maar reageren kan niet,

iig bedankt voor alle reacties, adviezen en tips!!

11. Saskia78

Hmm als je toen een nieuwe backup hebt gemaakt.... Is de kans groot dat het niet lukt...
    Tenzij hij de oude backup niet weg heeft gegooid...

Loop anders even in de pauze of na je werk naar een telefoonwinkel..
    Die weten vaak wel goed hoe dat werkt.

Sommige apps slaan het op met in de titel van het bestand de datum.. Dus dan wordt je oude backup niet overschreven.
    Alleen heb je dan waarschijnlijk wat meer verstand van whatsapp nodig om precies die backup terug te zetten ipv de meest recente.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Wat ik me trouwens nog afvraag, ik zie veel dames typen ik zou zeggen dat ik me gevleid voel maar het niet wil, maar waarom zou je zeggen dat je je gevleid voelt wantdat is niet zo het maakt dat je je ongemakkelijk voelt dus ik zou dat gewoon zeggen.

13. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ben het helemaal eens hier dat het goed is om je partner op de hoogte te stellen. Nog even ter herinnering, jij kan hier niks aan doen he? Dus je partner kan dit jou ook echt niet kwalijk nemen. Hij kan het je alleen kwalijk nemen als je hem juist nooit iets hebt verteld.

Je partner is de persoon die je kunt vertrouwen en die er onvoorwaardelijk voor je is. Ik zou je keuze echt niet baseren op een aanname dat hij heel erg boos wordt en jou niet meer naar je werk laat gaan. Je weet niet hoe hij zal reageren totdat je het hem verteld.

Nogmaals veel sterkte!

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Je oude back-up staat ook nog in je telefoon als het goed is.. Moet je even bij de aanmaakdatum kijken.. Staat er back-up van 2/11 bijv. dan is het t/m 1/11 gebackupt.. Dus dan moet je degene die nieuwer zijn dan degene die jij nodig hebt wissen (mis je ws. paar berichtjes v die dag maar ja..) Dan krijg je de rest v die datum terug.. Heb ik zelf ook gedaan en hier heeft het gewerkt..

Ik zou dat zeker proberen, dan heb je toch bewijs, en zeker duidelijk maken aan diegene dat je er niet van gediend bent, mocht het doorgaan dan naar je leidinggevende stappen!

15. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel, nova ik weet dat t niet mn eigen schuld is maar toxh ga je twijfelen.
    Heb nog wel gevraagd of ik er aanleiding voor gaf en toen zei hij nee..

16. Saskia78

Al had je in zijn ogen wel aanleiding gegeven.. Dan is hij nog steeds je leidinggevende en had hij er dus niets mee moeten doen.

17. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leo, hoe vind ik dat op mn telefoon? Of via de manier van kaatje?

Saskia, daar heb je gelijk in..

Pff kut situatie dit

18. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Volgens mij heeft hij signalen verkeerd begrepen (dat wil dus niet zeggen dat jij signalen hebt afgegeven) en denkt hij dat jij hem ook wel leuk vindt. Ik zou heel eerlijk tegen hem zijn. Dat moet je wel voorzichtig doen, want hij is natuurlijk wel je leidinggevende. Als je hem te hard op zijn ego trapt zou het samenwerken best eens moeilijk kunnen worden. Het is achteraf moeilijk te bewijzen dat het aan seksuele intimidatie ligt als het ooit tot een onwerkbare situatie komt.

Ik zou hem voorzichtig maar duidelijk laten weten dat je niet geinteresseerd bent (bijv. door je geweldige relatie vaak te bespreken, dat je nooit op een andere man zou kunnen vallen, etc.), je man op de hoogte stellen (echt waar, wel doen! Als hij nog een smsje stuurt en hij leest het per ongeluk dan heb je wat uit te leggen!), de smsjes bewaren (en eventueel weer terughalen) voor het geval je ooit in de toekomst je verhaal zou moeten doen bij personeelszaken.

Maar ik zou het in eerste instantie niet formeel aanpakken via een leidinggevende oid. Lach het weg, wees duidelijk dat je interesse niet bij hem ligt, vertel het je man en bewaar bewijs.

Succes meid! Dit zijn rotsituaties!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zou het onmiddelijk hogerop zoeken. dus bij zijn baas, desnoods bij de directeur.
    sorry maar dit is niet normaal en ik durf er heel wat onder te verwedden dat hij dat ook weet. zolang jij je grenzen niet aangeeft zal dat steeds verder gaan, en wie weet wat er dan gebeurt.

veel seksueel misbruik (incest, maar ook dit soort dingen) begint met verleiding, en dit stadium zit je nu. dus treedt keihard op, al was hij de koning van Nederland.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, wat ik uit haar verhaal begrijp is dat ze het moeilijk vindt hem aan te spreken omdat hij haar leidinggevende is. Als ze hem nog een beetje te vriend wil houden lijkt het me niet echt handig tegen hem te zeggen dat hij op moet zouten en dat ze niks met hem te maken wil hebben. Ze moet tenslotte nog met hem samenwerken, door hem beoordeeld worden etc. Beetje tactische woordkeus kan een hoop verschil maken!

Deel Deze Pagina