Seksuele intimidatie??!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pepernootje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben er.. nu koffie met hem drinken..
    Echt erg, ik schaam me maar hoort hij zich niet te schamen?

Wat een kwal.. Toen ik m zag werd ik gelijk weer misselijk

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als hij aan je zit, direct een hoek geven. Wat een smeerlap!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Succes vandaag meid! Ik denk aan je

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mijn eerste reactie was nav je eerste berichtjes. maar sorry.. als jij je zo voelt als je met hem moet werken denk ik dat enige twijfel over intimidatie bij jezelf nu toch ook wel weggenomen moeten zijn?

Heeel duidelijk zijn naar meneer toe. weet je waarom hij is overgeplaatst? misschien is dit namelijk niet de eerste keer.
    (ook neem ik dan mijn eerdere advies terug) hoeken die kerel is mijn advies:D je hoort toch niet te spugen als je naar je werk gaat. en ook niet misselijk van angst op je werk te staan.

sterkte.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Helemaal mee eens!
    Ik zou het inderdaad 1x duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent en niet in hem geïnteresseerd bent.
    Waarschijnlijk zal hij dan wel ophouden.
    Wie weet denkt hij dat je het "leuk en spannend" vind omdat je geen reactie geeft of alleen maar smileys stuurd;)

Succes,lijkt me echt moeilijk als het ook nog je baas is.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zou niet "gewoon" koffie met hem drinken, maar het direct voor zijn voeten gooien dat je er niet van gediend bent. Wellicht kun je het opnemen op je telefoon ofzo het gesprek? Ben een foon-beet, dus geen idee of de meeste foons dat kunnen tegenwoordig.

Denk dat hoe langer je dit zo laat gaan, hoe erger het wordt.

Sterkte!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Meisje toch, laat je niet kisten hoor! Jij doet niets verkeerd, en ik heb echt met je te doen dat je er zo door van slag bent.
    Zeg gewoon duidelijk dat jij je heel vervelend voelt bij de sms'en die je van hem hebt gekregen, en dat jij niet wilt dat hij je zo aanspreekt of met je flirt. Als de boodschap dan nog niet helder genoeg is, kun je altijd nog zeggen dat je er werk van zult maken als hij er toch mee doorgaat.
    Sterkte, we staan hier allemaal achter je!

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Sterkte!

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    sterkte

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb het ook eens gehad met een bedrijfsleider en ik ben toen naar de assistent gegaan. Deze heeft het toen voor me opgenomen en is echt HEEL boos op die man geworden. Daarna was het over. Het ging toen om een man die steeds achter me ging staan en dan aan mijn haar zat.

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Jemig, ik zou hem direct zeggen dat je daar niet van gediend bent.... Als je hem terug sms't of het niet aangeeft denkt hij alles te kunnen maken en laat je niet merken dat hij er mee op moet houden.... Hij vind dit spelletje zo wel leuk, want hij heeft zo zijn macht als jij er niets van zegt.
    Kom voor jezelf op!....

Ik heb het zelf gehad met een client ... Werk in de zorg... Wel een ander verhaal maar ook daarmee ben ik direct naar mijn leidinggevende gegaan.... Deze client heeft alles ontkend en kreeg te horen van mijn leidinggevende dat ik hem misschien verkeerd begrepen had :$ ....ik was woest op haar en zei toch echt wel te begrijpen wat hij met al zijn vieze opmerkingen en verhalen bedoelde.... Uiteindelijk heeft deze client een waarschuwing gekregen en ik ben er nooit meer heen gegaan!
    Bewaar dus al de opvolgende sms'jes die je krijgt... Zo heb je bewijs!

12. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Hè bah! Wat een smerige vent. Ik had ook zoiets, niet zo erg als jij hoor, maar ik was hoogzwanger en ik had een collega die telkens tegen mij zei dat hij zwangere vrouwen zo mooi vind etc. Vond ik in eerste instantie een compliment, maar later begane hij uitgebreid aan mijn buik te zitten ongevraagd. Ik vond dat echt intimiderend. Heb hier wel melding gemaakt bij mijn leidinggevende. Hij was twee weken later ontslagen, omdat er al meer klachten lagen tegen hem. Ook heb ik het direct tegen mijn man gezegd. Ook een hele beschermende man;) maar hij liet mij het oplossen. Dus zeg het maar wel tegen je man en melding bij evt collega's maken...sterkte!

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een nare situatie. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Ik heb het ook ooit eens meegemaakt. Deze leiddinggevende stopte niet nadat ik duidelijk had gemaakt het niet te willen. Uiteindelijk gedreigd dat ik alle berichten had bewaard en dat als hij niet zou stoppen, ik rechtstreeks naar de hogere baas zou stappen met het bewijs. Daarna was het over.

Mijn advies: als hij niet wil meegaan en gaat "dreigen", ga dan maar dreigen dat je alles bewaard hebt en dus dan naar jullie baas stapt. Kijken wat hij daar van vindt. Laat je niet kisten! Dit hoef je niet goed te keuren!! Van niemand niet, leidingggevende of niet. En je man inlichten inderdaad. Ik vind dat je dit niet geheim moet houden.

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou wat ik lees vind ik zwaar intimiderend! Ik zou er wel korte meten mee maken door een duidelijke sms te sturen dat jij er niet van gediend bent.

Ik snap dat het lastig is helemaal omdat het je baas is. Ik zou het in ieder geval wel delen met je man.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind niet dat je alleen moet dreigen met echt naar hogeren te gaan maar het ook echt moet doen!

Als je alleen maar dreigt, zoekt ie volgende keer wel een prooi die niet tegen m in durft te gaan en zitten er geen consequenties aan vast..
    Help ten eerste jezelf! En daarbij help je ook gelijk andere mensen

16. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Ik zou naar de hogere baas gaan en bewaar de texten !

17. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel reactie via de telefoon.
    Hij doet alsof er nooit wat gebeurt is.. Hij stuurt ook niks en heeft geen rare dingen.
    Denk dat de boodschap dan toch duidelijk is geweest.
    Hoop dat t zo blijft en ik njet ineens vanavond weer berichtjes krijg

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jeetje!!
    Snap dat je je geintimideerd voelt. Wat een wezel.
    Misschien kun je via je provider je berichtjes terug halen?

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik hoop het ook. en anders onderneem je stappen. ik hoop dat je ook verder dan geen last meer ondervind als je met hem samenwerk.

en toch even je ventje inlichten vanavond he!

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wat erg! :$:x Wat een ongelofelijke eikel en ja het is zwaar intimiderend!!!

Helaas spreek ik uit ervaring en ik kan je maar één advies geven: wees heel erg duidelijk en zeg dat je hier absoluut niet van gediend ben. Wat de rest ook al heeft gezegd, bewaar al het "bewijs" zodat je dat evt. met zijn baas of HR kan delen en licht je vriend in.

Ik was 20 en het was mijn 1e baan en mijn baas wilde gewoon echt niet luisteren, hij gaf niet op, regelde allerlei zakenreisjes (fijn oesters eten ;)), stuurde bloemen met Valentijnsdag, talloze e-mails en smsjes, toen hij me in het voorbij gaan ook nog in m'n billen kneep was ik er helemaal klaar mee..... Ik heb mijn spullen gepakt en ben naar huis gegaan. Mijn baas was de directeur dus ik kon geen kant op :) Zijn baas zat op het hoofdkantoor in Frankrijk, dus ik heb die beste man een mail gestuurd met bewijs, hij is daarna op non-actief gezet en uiteindelijk ontslagen. Ben nooit meer terug gegaan, omdat ik inderdaad dacht dat al mijn collega's zouden denk dat ik het had uitgelokt.... ben zeker 2 heel erg onzeker geweest omdat ik echt het gevoel had dat het mijn schuld was. Vooral niets straks aantrekken op het werk want tsja..... :(

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina