Seksuele intimidatie??!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pepernootje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Azz +10, daarbij zou mijn man allang naar mn werk zijn gegaan om die vent even flink de waarheid te zeggen.
    En ik had hem zelf gewoon geblokt op w.a, als hij mij zou gaan bedreigen op mn werk dan zou ik gewoon de berichtjes als bewijs aan houden.
    maar er zo zoetsappig in mee gaan geeft hem alleen maar het idee dat jij het wel best vind. En ja, dan gaan zulke mannen gewoon door

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wat ik niet snap is dat je steeds maar weer terug reageert op zijn berichten... Ik zou hem laten gaar koken in zijn eigen sop en heel duidelijk zijn dat je er niet van gediend bent! En vooral niet steeds terug reageren!

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb je hierover al gesproken met de vertrouwenspersoon van je werk? Kun je iig je hart luchten en vaak kunnen ze heel goed advies geven. En zonder jou toestemming mogen ze niet tegen een ander vertellen wat jij hebt gezegd.

4. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onms op het werk is het heel normaal om gewoon normaal contact met je collega's te hebben. En ook whatsappen we wel eens.
    Als hij aan mij vraagt of ik een leuk weekend heb gehad waarom zou ik dan niet terug reageren? Het ging tenslotte al dagen goed dus ik dacht wie weet is de hint duidelijk en gewoon interesse.
    Maar niet dus..

Buffysummers, haha ja daarom heb ik het ook heeeel lang niet tegen mn vent gezegt. Juist omdat hij daar heen zou gaan. En dan? Schieten we daar wat mee op? Nee toch?

5. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben we geen vertrouwens persoon..

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat je gewoon nog 1 keer zeer duidelijk moet zijn. daar in kan je aangeven dat een btje interesse ok is . maar als zich niet aan de grenzen kan houden dat dat dan ook over is.
    Je bent gewoon bezet en niet geinteresseerd.

dit berichtje wat je nu hebt zonder die andere kan je denk weinig mee. persoonlijk vind ik dat gewoon een beetje geinen/klooien. dit kan heel makkelijk van tafel geveegd. voor jou voelt dit anders en dat is te begrijpen gezien de voorgeschiedenis. maar ik denk dat je wel duidelijker moet zijn. want ook deze berichten met daar in je zou je toch beter gedragen... past in de stijl van zijn klieren.
    wat ik denk dat het hem alleen maar ff remt maar uiteindelijk wel de ruimte geeft straks weer verder te gaan. en zo steeds een stap verder.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dit vind ik echt zo naif gewoon, sorry hoor...
    Zo geef je hem toch alleen maar ruimte??

En mijn man zou hem niet in elkaar slaan, maar met nette woorden wel even hééél goed duidelijk maken dat, dat soort avances naar zijn vrouw totaal niet gewaardeerd worden.

Anyway, gewoon w.a met collega's oke, maar als iemand mij zo gaat lastig vallen dan kan ie opzouten. Blokkeren en klaar er mee

8. knap

knap Niet meer actief

Hij wil duidelijk iets van je.

Mijn advies is niet reageren meer op deze berichtjes niet!!!

Wie de langste adem heeft zal winnen.

Ook niet over koetjes en kalfjes praten dat maakt het alleen nog interessanter hij kijkt nog steeds hoe ver hij kan gaan. En je reageert er op door met een wede vraag te stellen. En dan denkt hij dat hij weer een open vraag kan stellen snapje het een beetje.

Op het werk niet meer dan ja en amen. En als je geen vertrouwen,s persoon hebt. Kijk of je afspraak kan maken met de bedrijfsarts! Wat te doen en te handelen.

Sta je mannetje. En trap er niet meer in.

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Dit. Ik vind het raar dat jij steeds reageert!?!

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Doen wat Aszz zegt!!

Je moet niet zo onzeker zijn over je werk!
    Je hebt een duidelijke reden EN bewijs dat je afstand van hem moet nemen.
    Je kunt je daarin echt wel wat sterker voelen.

Gewoon verwijderen die hap, en afstand nemen.
    Zo geef je hem telkens de ruimte om weer zogenaamd lollig te zijn, als jij blijft reageren.

11. Pepernootje

12 nov 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat er meiden zijn die het vreemd vinden dat ik terug reageer.
    Maar hij is nu eenmaal mn leidinggevende en ben vaak alleen met hem. Het moet wel werkbaar blijven (oke voor mij nu stukken minder). Als hij aan mij vraagt hoe mijn weekend was (waar ik NIKS achter zoek) kan ik gewoon normaal terug antwoorden lijkt mij. Maar dat is in jullie ogen dus ook fout.
    Kijk al stuurde ik nou terug: heeee lekkerding ja was leuk en de jouwe.
    Maar in antwoorde gewoon normaal terug, maar dan is het dus gewoon normaal dat hij dan zo loopt te 'klieren'? ik vind het geen klieren meer.

Ik had goede hoop dat we gewoon normaal tegen elkaar zouden kunnen doen net als met mijn andere collega's. Daarom antwoorde ik terug. Dat is dus blijkbaar een inschattingsfout geweest

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen, alleen de openingspost en de laatste reactie van TS.

Maar ik snap niet zo goed waarom je sms-contact moet hebben met je baas. Ik vind persoonlijk sms'en erg prive en zou dat nooit doen op de werkvloer. Als het nu een bedrijf is dat alleen maar werkt met Whatsapp en dat soort applicaties, kun je altijd nog een werkaccount aanmaken zodat het wel professioneel blijft. Je communiceert met je collega's toch vooral via werkmail, op de werkvloer en via de bedrijfstelefoon? Alles om maar de sfeer van prive te voorkomen. Je geeft de man nu een totaal verkeerde indruk.

Dus nee, gewoon niet meer terugreageren. En met de bewijzen die je hebt kun je toch wel stappen ondernemen? Dit is inderdaad geen klieren meer, ik zou naar een vertrouwenspersoon binnen het bedrijf stappen.

13. knap

knap Niet meer actief

Je wilt blijkbaar niet horen dat je het anders moet doen zoek het dan zelf maar uit!

Actie en reactie.... Daar komt het neer op dit punt.... Voor de rest wees niet zo eigenwijs. Straks ga ik er nog wat van denken( Niet dat dat ik dat doe maar je weet maar nooit)

Als dit antwoord bot over komt dan is dat maar zo. En moet je hier geen hulp vragen als je er niet voor open staat.

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Het is je leidinggevende en het moet werkbaar blijven want je bent vaak alleen met hem.

Sorry mis ik iets.....
    Krijg bijna het idee dat je het wel oke vind anders had je al lang duidelijker naar hem geweest.
    Aszz schrijft het heel mooi en dat moet je doen.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    "Ik wil graag onze relatie professioneel houden. Ik wil je daarom vragen om mij geen berichtjes meer te sturen, die niet werk-gerelateerd zijn."

En blokkeer zijn nummer op whatsapp.

Wat denk je daarvan?

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb nooit "gewoon" leuk contact met mijn leidinggevende.
    Het is niet voor niets een leidinggevende.

Werk en privé gescheiden houden tot een zeker punt.
    Ik zou heel duidelijk zijn tegen hem ik wil buiten het werk om niks met je te maken hebben dus geen whatsappjes etc meer.
    Als je me nodig hebt op werk dan kun je me vinden op kantoor of what ever.

Juist door te reageren op zijn smsjes krijgt hij het idee dat je het toch wel leuk vind ( ondanks dat je zegt van niet )

Dit soort mannen moeten duidelijke taal te horen krijgen.
    Blokkeren die hap! En alleen nog werkgerelateerd met hem om gaan.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heb ik ook al 2x gezegd...of ze vindt t leuk of ze is vreselijk naïf??!!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is het nodig voor het uitvoeren van jouw werkzaamheden, dat jullie per sms contact hebben? Zo niet, dan dus ook helemaal staken. Hij kan het klaarblijkelijk niet laten om te ver te gaan.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja sorry, ik heb alleen háár berichtjes hier gelezen en niet de reacties van anderen. En ja, dan ben je inderdaad vreselijk naïef, OF je vindt het stiekem toch leuk (maar dan snap ik niet waarom je dat hier op het forum zet) OF het hele verhaal is compleet verzonnen.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Haha geeft niks joh! Ik bedoelde meer dat ze dat dus negeert, die optie

Deel Deze Pagina