Las een bericht van iemand die wat vroeg over een stuitligging. Ik heb wel een vraag oer een stuitligging, maar andere vraag als zij had dus vandaar dat ik dit topic open. Ben vanmorgen naar de vk geweest en zoals ze kon voelen ligt ze in een stuit. Over 2 weken krijg ik een echo om te kijken of ze in een stuit ligt nog. Nu is mijn vraag. Is het normaal dat ze rond deze tijd nog in een stuit ligt? Komt het vaak voor? En komt het ook vaak voor dat ze gewoon nog gaat draaien? Ik ben ook niet ongerust zal alleen heel erg baen als ik niet thuis mag bevallen!
Het komt heel erg veel voor dat ze nu nog in een stuit liggen sommige babies dalen pas in bij de geboorte maar het is wel goed als er extra op gelet word
Gelukkig maar. Ik vind het natuurlijk leuk als ik haar weer kan zien op de echo, maarik hoop wel dat ze op tijd gaat draaien dan. We wachten het af.
Hoi Ellen, Is je beebje veel aan het draaien geweest? Heb je de andere keren bij de VK meegekregen hoe ze lag, wisselde dat steeds? Mijn dochter heeft eigenlijk altijd met het koppie bovenin gelegen (kon ik goed voelen), en dat is dus ook uiteindelijk niet veranderd.
Hier nog een stuit en dat is steeds zo geweest. Volgens mij is hij nog niet een keer omgedraaid; ik heb steeds alleen gevoel onderin gehad. Op de echo's was dit ook te zien. Ik weet niet of hij nog draait, het zou natuurlijk kunnen, maar ik ben bang dat dat niet meer gebeurt.
hier ook stuit.. maandag echo.. niet gedraaid dan door naar gyn. ik ga dan in elk geval ook moxa therapie proberen.
Ben je niet te laat voor moxa therapie? Ik dacht dat daar eerder mee begonnen moest worden dan pas bij 35/36 weken.
Belle is pas gedraaid met 35 weken en 6 dagen en deze baby met 34 weken kon de vk voelen dus ze kunnen nog draaien ik hoop het voor jullie
Heeft iemand een idee waar je iets kunt vinden over Moxa? Onze puk ligt ook in stuit (tenminste, als je dat al zo zou kunnen noemen) en heeft ook tot nu toe altijd zo gelegen. Ik ben erg benieuwd wat je daar zelf aan kunt doen.
Die van mij lag afgelopen dinsdag ook nog in een stuit koppie zat boven zei vk,week ervoor nog echo gehad en lag ie helemaal beneden met zijn hoofd.... Nu heb ik hele erge pijn onder in mijn doos een hele erge druk erop vooral als ik loop of sta en ik had al vernomen dat dit misschien van het indalen kan komen. Maar ik heb mijn placenta voor liggen en zou niet weten hoe ik zelf moet voelen hoe hij ligt vind het wel balen want mijn vk heeft niks gezegd over dat ik nog een echo ofzo krijg om te kijken hoe hij ligt straks.
Op www.stuitlig.nl kun je informatie vinden van moxa. http://www.iocob.nl/index2.php?option=c ... &Itemid=86 En via deze link ook. Dat is een stukje uit een boek over accupunctuur, geschreven door een arts.
ik had hier ook een stuiterbal ,hij is gedraait met 32 weken . en kan nu niet meer terug want hij heeft geen ruimte meer.