Zo zie je maar weer...multicultureel is goed maar: WEL FF DUIDELIJK BLIJVEN HAHAHAH En anders....VRAGEN!! Whahahahah Elmo
Ja daarom je krijgt toch altijd wel antwoord.. hihi alleen misschien niet meer van mij hihi want ik doe teveel als een juffie.. 8)
Wel of geen antwoorden geven....de boel dus in balans houden! De ene keer wel/de andere keer niet..... Je gaat niet door voor de wasmachine....maar ik ook niet hoor...ik begreep Selaam niet. Beide een troostprijs vandaag! Groetjes Elmo
whuauah sorry, heb teveel ijsjes op.. of nu al een zonnesteek.. Ik zit hier te blij in het lekkere zonnetje op het balkon.. Mijn troostprijs is straks een echte swirl ijsje denk ik..
Jaaa ik zit lekker op het balkon.. wel met me jas aan hoor.. mja.. moet maar wil niet nog meer ziek worden.. hihi
Onder het topic verloskundige werd bovenstaande vraag ook door de verloskundige aan Layla gesteld. Zie hier haar antwoord: Selaam betekend hallo of hi in het arabisch Zo ook opgelost Kwebbel
Sorry, ik lees niet alle vragen bij dat topic! Het was hier ook al opgelost hoor Bedankt voor je oplettendheid! Elmo