Wie heeft m en hoe bevalt die van hun eigen merk? Ik bedoel de opvolgstoel na de maxicosi, niet duur nl voor stoel in 2e auto.
Je bedoelt een groep 1 autostoel denk ik. (9-18 kg). Hoe goedkoper een stoel, hoe minder veilig hij in principe is. Een stoel goedkoper dan 100 euro kun je jammergenoeg niet erg veel van verwachten. Is het een optie om je huidige stoel af en toe over te zetten in de tweede auto of heb je er echt 2 nodig?
Als je een goedkopere stoel wilt kun je ook eens bij babypark kijken (als deze in de buurt is). Daar hebben ze de showmodellen die eruit gaan voor goedkoop staan. Wij hebben een maxi cosi voor 90 geloof ik. Zag er nog supergoed uit.
hmmm misschien hebben jullie wel gelijk, maar ik dacht dat ze toch aan bepaalde voorwaarden zouden moeten voldoen...... misschien toch verder kijken
Misschien kan je een stoel overnemen van een bekende. Dan weet je iig dat er geen ongelukken mee zijn gebeurd. De stoel bij mijn ouders in de auto is van een oud collega geweest. Had 1 kindje in gezeten. Of een overjarig model? Die in onze auto was van vorig seizoen. (Ieder seizoen een nieuw kleurtje ) hij was magic black ofzo en de nieuwe kleur was 'anders'black 😁 scheelde wel ruim 100 euro!!! Bij babyhuys in Harderwijk besteld via internet.