Meubels kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Sinds vorige week heb ik eindelijk de sleutel van mn nieuwe flatje en ben sindsdien hard aan t werk. Ik ben nu helemaal klaar met de muren en plafonds dus het begint al aardig wat te worden. Maar...ik heb nog geen meubelen. Omdat we vrij grote meubelen hadden, blijft zo'n beetje alles bij mn ex achter. Dus ik moet nieuwe kopen. Eethoek, bankstel, bed, kasten...alles.

Morgen ga ik met m'n moeder shoppen, maar ik weet nog niet waar. Heeft een van jullie tips voor een beetje leuke betaalbare meubelzaken? En dan nog liefst meerdere bij mekaar in de buurt, soort meubelboulevard ofzo?

Ik ben laatst op de 'meubelboulevard' in Zwolle geweest, maar stelde weinig voor, ik heb uiteindelijk alleen wat gekocht bij de Prénatal en daar kwamen we niet voor ;)

We vertrekken vanuit Harderwijk, dus hooguit zo'n 45min rijden daarvandaan is prima. Lelystad, zit daar wat? Of Apeldoorn ofzo? Ik zoek geen Ikea, die zit hier bij me zelf om de hoek :)

Tnx voor het meedenken, mijn hersenen lijken er af en toe mee op te houden met al t geregel haha

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou dan gaan voor Leenbakker! Die heeft hele leuke series voor een aardig prijsje. Omdat het bouwpakketten zijn (dat dan weer wel 'helaas') is de prijs ietsje lager :)
    Heel veel plezier vandaag met shoppen!

Aanvullig: ik ben niet bekend in jouw woonplaats, mar er zit vast en zeker wel ergens een Leenbakker :)

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik zou eens gaan kijken in slagharen. Daar zit een winkel van de wehkamp. Alles wat mensen retour sturen of wat uit het assortiment gaat komt daar te staan. Ook kleding, slaapkamers, banken, kasten enz enz.

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
  5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Mag ik vragen waarom je geen IKEA zoekt? Wij hebben zowat het hele huis van IKEA :p en dat bevalt ons nog steeds prima. IKEA heeft namelijk niet alleen goedkope "rotzooi", maar ze hebben sinds een tijdje ook een iets duurdere afdeling. Die prijzen zijn dan nog steeds lager als in een gewone meubelwinkel, maar de kwaliteit is dan wel vrijwel net zo goed.

Succes en veel plezier met shoppen! Leuk joh, zo'n nieuw begin!
    (of niet natuurlijk... Ik ken je situatie niet....;))

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben ook helemaal IKEAfan hoor:) En een groot deel van mn nieuwe interieur zal ook van Ikea zijn. Maar voor wat ik nu nog zoek kan ik daar gewoon niet slagen, dus zoek ik meer opties haha. Leen Bakker ben ik ook al geweest, dus dat wordt m ook niet.

Dat slagharen klinkt leuk, moet ik ff kijken hoe ver dat is.

En ja, dit stukje is t leukste onderdeel van opnieuw beginnen. Verder is t niet zo leuk, ben gescheiden en verhuis nu dus met mn dochtertje naar m'n nieuwe flatje. Komt allemaal goed hoor, ben niet zielig ofzo, maar echt leuk is t natuurlijk ook niet...

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    In elburg zit pronto, bij weber woonwereld in.
    Daar hebben ze betaalbare banken. Ook andere meubels hoor, ik hou persoonlijk alleen van echt hout en geen gefineerde spullen, dus ik zou daar niet kunnen slagen.

Wij slagen altijd goed bij trendhopper in Zwolle.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Weber, daar had m'n moeder het laatst ook al over. En Elburg is wel goed te doen. Maar dan heb je dus maar 1 winkel, als ik daar niet slaag moet ik nog weer verder rijden naar een andere plaats. Hmm wat is er nog in de buurt van Elburg aan woonwinkels?

Trendhopper ben ik al geweest, niet geslaagd.

9. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    wij hebben in ons huis ook heel veel van ikea, bank, dressoir, tv meubel, salontafel, kast haha echt een ikea fan!

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Gisteren goed geslaagd bij Palazzo in Lelystad, wat een leuk 'winkelcentrum'. Zowel duurdere zaken als de Kwantum en Leenbakker enzo. Bij de beddenzaak waren de matrassen voor de helft, de bank die ik heb gekocht is een showmodel, dus dat scheelt allemaal toch weer. Nu nog op zoek naar een mooie eettafel, daar ben ik nog niet voor geslaagd. En binnenkort naar Ikea om de kasten te halen. En dan kan ik gaan knutselen met de bouwpakketjes om m'n huisje in te richten :)

Bedankt voor t meedenken!

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hebben ook leuke en betaalbare inrichting gevonden bij Jysk. Weet niet precies waar je woont maar je kan eens kijken op www.jysk.nl

Succes!

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Grappig, ik ben gisteren dus ook bij Jysk geweest, wat een leuke winkel! Ze hadden niet bepaald veel meubelen, ik geloof 2 banken en 2 eethoeken ofzo, maar wel veel kleine dingetjes, beddengoed, kussentjes etc. Hmm goed dat ik er aan denk, die spullen liggen nog achterin mn auto, zo gelijk ff pakken haha..

13. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik ga binnenkort ook verhuizen, en heb mijn bed bij de leenbakker (was aanbieding), bank bij Jysk (ook aanbieding) en salontafel/bijzettafel/tv meubel/ kast met mandjes bij de ikea, erg goedkoop daar. Mooi spul hoor en modern netjes.
    Ik kan niet wachten tot dat ik de sleutel krijg van mijn flatje!!

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nog steeds geen eettafel. Ik ben geweest bij Ikea, leenbakker, kwantum, Haco, Piet Klerx, Trendhopper etc. De enige tafels die ik vond die ik mooi vond waren meer dan 1000euro en dat gaat echt niet.
    Iemand nog een idee voor een betaalbare winkel in deze regio (amersfoort/Harderwijk)?

15. Opening

Opening Niet meer actief

Ik ben zelf ook bij Jysk geweest maar ga daar nooit meer heen.
    Heb daar een bank gekocht naiets meer dan een jaar helemaal gescheurd door slijtage. Ben heen geweest konden helaas niks meer doen omdat de garantie net was afgelopen.
    Dat soort dingen heb ik nou altijd.

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    marktplaats misschien?

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Marktplaats?

18. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    MP had ik ook al gezocht, maar zonder succes.

Maar....intussen ben ik geslaagd, yes yes. Bij Flevo licht&wonen, ik zag m op de website, ben erheen gereden en hij was mooi en binnen budget, dus heb m gelijk maar gekocht. Zit 8 weken levertijd aan dus wilde er niet nóg langer mee wachten.

Bedankt voor alle tips en meedenken dus, wat mij betreft kan deze op slot, ik ben klaar met shoppen. Nu nog wachten tot alles geleverd wordt ;)

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.142
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kwantum ofzo, salontafel, eettafel, dressoir en tv kast voor bij elkaar 550 euro. en ziet er nog best leuk uit ook.

Deel Deze Pagina