Haha in het zwembad niet? Daar vliegen de borsten je om de oren, op de tepel na.. Maar die zie je bij een drinkende baby ook niet. Verder heb ik heb ik op al die plekken gewoon gevoed, niemand die het überhaupt doorhad, dus zou niet weten waarom ik mijn baby op die plekken had moet laten huilen.
Überhaupt ene klein kind meenemen in een chique restaurant lijkt me niet gepast, maar goed. Ben het helemaal met je eens hoor. En daarnaast kan je er ook gewoon rekening met houden dat je een zuigeling hebt. Je hoeft je kind niet overal mee naar toe te nemen. Kindjes drinken vaak toch wel een beetje in een ritme. Ik ging mn boodschappen altijd direct na de voeding doen. Dan lag hij lekker te keuvelen of te slapen in de wagen.
In het zwembad water? Ik vind dat echt goor. En daarbij vind ik mensen die op bovenstaande plekken voeden echt ronduit asociaal.
Helemaal mee eens. Helaas waren wij vorige week in een ontzettend chique restaurant eten en de mensen naast ons hadden hun baby meegenomen. Snap dat echt niet, het is zo ongepast. Uiteraard ging het kind huilen (super vervelend) en toen deed ze zo d'r shirt naar beneden. Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar niet op dat soort plekken.
Asociaal? Waarom? Omdat ze een borst tevoorschijn halen? Omdat ze een kind stil willen krijgen? En over wie zegt dat het meeste, over die moeder of over jou? Uiteraard in het water van een zwembad is een rare plek om te voeden, maar ik zou het niet asociaal noemen. Bij ons in het peuterbadje zit je op een rand en kom je ver boven het water uit, als je op de bankjes net naast het water gaat voeden, zit je even ver van de kleintjes af. Ik zou het dus zeker niet bestempelen als asociaal.
In zwembad water vind ik ook een beetje overdreven, je nuttigt ook niet je eigen eten/drinken in zwembadwater. Ga dan gewoon even ergens lekker zitten.
Waarom hoort het niet op FB en wie bepaalt dat? Ik heb veel ergere dingen gezien op FB. Haatberichten, pesten, scheldtirades, details over seksuele uitspattingen, details over stoelgang, foto's van aandoeningen, dode dieren, stervende kinderen... Dan liever al die dingen weren van FB dan brelfies.
Nee niet omdat ze de borst erbij halen, omdat ze hun kind eten geven. Geven ze op die plekken de fles vind ik dat net zo asociaal. Zoals jij op het randje bij het peuterbad zit vind ik ook niet kunnen. Stel je kindje spuugt een beetje zit dat in het water. Hoeveel moeite is het om even naar je plek terug te lopen en daar te voeden?
Heb je de rest van mijn reactie ook gelezen?? Wellicht had waren de borsten van deze moeder niet in het water en dan stroomt ook niet zomaar de melk het water in.
Ja heb ik gelezen. Je zegt dat je t in t zwembadwater wel raar vind maar niet asociaal. Nja volgens mij is t behoorlijk asociaal om expres in t zwembadwater je baby te gaan voeden want je houdt geen rekening met anderen die daar ook zwemmen.
Welke behoefte? Als een kind honger heeft, moet het dan maar een hand uur wachten tot de moeder thuis is en kan voeden? En dan weer terug de stad in, om verder te winkelen of wat dan ook? Wat een onzin! En gemeen ook. Gemeen voor het kind en beperkend voor de moeder.
Dat is prive. En je voorbeeld; ik vind het een rare plek om te voeden en zou er zelf nooit voor kiezen. Loop dan liever snel naar huis of naar een tentje waar ik een kop koffie kan drinken en ondertussen kan voeden. Maar opzich vind ik een bankje buiten de supermarkt nog wel oke om te voeden. En nogmaals; borst of fles maakt mij niets uit.
We gaan wel heel erg in detail op dit zwembad stukje. Het is duidelijk dat jij het asociaal vind (wat ik te sterk uitgedrukt vind). Nog even een aanvulling: een kindje kan zelf uur na de voeding nog spugen, dus dat hou je niet tegen. Daarnaast zijn er bij ons in het zwembad zwemluiers niet verplicht, dus tja, er lopen wel meer sappen/vloeistoffen het water in waar je je liever niet mee bezig houdt.
Omdat het soms gewoon niet gepast is. Ik heb drie kinderen groot gebracht, 2 met de fles en 1 met de borst. Ik ben elke dag met ze op pad, vaak hele dagen. En nog nooit heb ik in de supermarkt gevoed, in een pashokje of andere rare plek. Ik plan namelijk daarom heen en zorg dat ik rond etenstijd ergens ben waar ik kan voeden. Dan kun je nu wel overdrijven door te zeggen dat een baby dan maar een half uur moet wachten en je naar huis moet en dan weer terug naar het dorp. Maar dat heb ik nooit gezegd. Volgens mij zijn er overal wel koffietentjes en bankjes in een winkelcentrum waar je prima kan voeden.
wat ongelooflijk naief van die vent! Maar ja, dat krijg je ALS BORSTVOEDING NIET ALS NORMAAL WORDT GEZIEN! Jouw voorbeeld is een ideaal argument voor al die brelfies.
Nee natuurlijk niet. Maar het is toch logisch nadenken dat je niet maar overal kan voeden? Of dat nou de borst of de fles is.
Hahahaha! Van al die dingen, die in een peuterbadje terecht komen, walg jij van een beetje moedermelk? *ROFL* Enneuh... stel dat de moeder net op haar plek gevoed heeft, en ze gaan daarna het badje in, en het kind spuugt alsnog.... hoe is dat anders dan?