De vrouw had zelf aangegeven foto's te willen van de bevalling toch? En als het allemaal soepel verliep, waarom niet? Van mij had het ook niet online gehoeven, bovendien zou mijn man hier niet eens opgekomen zijn omdat het voor hem ook heftig was. Ik was in 1,5 perswee klaar en riep man toen dat hij 'm snel moest aanpakken. Hij snapte er niets van, nu al, hij komt toch nog niet?? En toen was hij er ineens en tilde hij onze zoon uit het water (ben in bad bevallen). Had op dat moment graag een foto van zijn hoofd gemaakt haha
Haha leuk. Maaruh niet bij mijn bevalling. Hij moet achter me zitten dus geen tijd voor 😂. En als het net zo snel gaat als bij de jongste al helemaal niet.
Ik zou het ook wel grappig vinden achteraf. Maar hier ook een makkelijke eerste bevalling gehad. Ik denk dag ik de foto ook wel online had gezet voor familie en vrienden. Ik vind dit wel humor eigenlijk. Maar het zal vast anders zijn als je het heftig/zwaar hebt. Ik denk alleen dat ik het op het moment zelf niet had gewaardeerd. Ik nam al aanstoot aan de verpleegster die de telefoon op nam gedurende mijn 2 of 3 persweeën. Hang up the phone and come get the baby. En daar was hij al... Binnen 6 minuten persweeën eruit.
Ging binnen een uur van vier cm naar baby op mn buik. Zonder pauzes tussen weeen Maar goed, totaal off topic nu
Ik had van de weeen veel last (weeenstorm) maar de persweeën kon ik heel goed hebben. De verloskundige vond het er zo relaxed aan toe gaan dat ze zelfs tussen het persen door vroeg of we even konden stoppen en of we even wilde lachen voor de laatste foto van ons twee samen
Het schokkendste vind ik dat ik op de link klik en terechtkom in het nieuwsrubriek op RTL nieuws, met dit als een nieuwsartikel???
In de categorie opmerkelijk , dus zo schokkend vind ik het niet, die categorie heeft elke nieuwssite toch wel denk ik.
Ik zou zelf geen selfies maken, had het niet erg gevonden als mijn man het wel deed, wij hebben voor de foto's overigens een geboorte fotograaf ingehuurd ook foto's tijdens het persen en down under dus als dat kan dan kan een selfie zoals deze ook wel
Had ik ook. 33 persweeen en toen stopte het. En gen baby. Toen moest ik zelf persen. Daarom was mijn hele hoofd ook echt knalpaars van de gesprongen aders en knalrode ogen van gesprongen bloedvaten.
Ik vind het heel raar dat die man daarmee bezig is als zijn vrouw zo vol aan het bevallen is. Ik zou het niet echt lollig vinden. Maar hoogstwaarschijnlijk past het wel bij hen.