Selfie tijdens de bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Prins03, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik niet hoor :D was in vijf min klaar met persen ;)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

De vrouw had zelf aangegeven foto's te willen van de bevalling toch? En als het allemaal soepel verliep, waarom niet? Van mij had het ook niet online gehoeven, bovendien zou mijn man hier niet eens opgekomen zijn omdat het voor hem ook heftig was. Ik was in 1,5 perswee klaar en riep man toen dat hij 'm snel moest aanpakken. Hij snapte er niets van, nu al, hij komt toch nog niet?? En toen was hij er ineens en tilde hij onze zoon uit het water (ben in bad bevallen). Had op dat moment graag een foto van zijn hoofd gemaakt haha :D:D

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Haha leuk. Maaruh niet bij mijn bevalling. Hij moet achter me zitten dus geen tijd voor 😂. En als het net zo snel gaat als bij de jongste al helemaal niet.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ook bij de tweede maar dat waren toch wel 2 persweeën ;)

5. XmoonlightX

Ik had geen pauzes ;) (weeenstorm)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou het ook wel grappig vinden achteraf. Maar hier ook een makkelijke eerste bevalling gehad. Ik denk dag ik de foto ook wel online had gezet voor familie en vrienden. Ik vind dit wel humor eigenlijk. Maar het zal vast anders zijn als je het heftig/zwaar hebt.

Ik denk alleen dat ik het op het moment zelf niet had gewaardeerd. Ik nam al aanstoot aan de verpleegster die de telefoon op nam gedurende mijn 2 of 3 persweeën. Hang up the phone and come get the baby. En daar was hij al... Binnen 6 minuten persweeën eruit.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een persweeënstorm? Grappig, nog nooit van gehoord :)

8. XmoonlightX

Ging binnen een uur van vier cm naar baby op mn buik. Zonder pauzes tussen weeen
    Maar goed, totaal off topic nu :D

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik had van de weeen veel last (weeenstorm) maar de persweeën kon ik heel goed hebben. De verloskundige vond het er zo relaxed aan toe gaan dat ze zelfs tussen het persen door vroeg of we even konden stoppen en of we even wilde lachen voor de laatste foto van ons twee samen ;)

10. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ik zou echt pisnijdig zijn.

11. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het schokkendste vind ik dat ik op de link klik en terechtkom in het nieuwsrubriek op RTL nieuws, met dit als een nieuwsartikel??? :$:$

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    In de categorie opmerkelijk ;), dus zo schokkend vind ik het niet, die categorie heeft elke nieuwssite toch wel denk ik.

13. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Hij lacht haar niet uit, geen schaamhaar te zien. Ik vind het een onschuldige foto.

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik zou zelf geen selfies maken, had het niet erg gevonden als mijn man het wel deed, wij hebben voor de foto's overigens een geboorte fotograaf ingehuurd ook foto's tijdens het persen en down under dus als dat kan dan kan een selfie zoals deze ook wel ;)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Had ik ook. 33 persweeen en toen stopte het. En gen baby. Toen moest ik zelf persen. Daarom was mijn hele hoofd ook echt knalpaars van de gesprongen aders en knalrode ogen van gesprongen bloedvaten.

16. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het heel raar dat die man daarmee bezig is als zijn vrouw zo vol aan het bevallen is. Ik zou het niet echt lollig vinden. Maar hoogstwaarschijnlijk past het wel bij hen. ;)

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Van mij geen fotos als ik aan het bevallen ben. Zou super boos zijn!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als mijn man dat tijdens de bevalling had voorgesteld had ik hem werkelijk best gemept!;)

Deel Deze Pagina