Selfies...

Discussie in 'De lounge' gestart door Clivia, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik maak ook weleens een selfie. Niet van die duckface en zichtbare telefoon in de spiegel-selfies, maar ach. Het gaat me pas storen als iemand inderdaad echt iedere dag zo'n foto van zichzelf post op Facebook, maar zulke mensen heb ik niet in mijn lijst, dus geen last van.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik zie er het nut niet van in.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik maak alleen selfies als ik vind dat ik een nieuwe profielfoto moet of mijn vriend vind dat het weer eens tijd is om hem een foto te sturen van mezelf (hij ziet me gelukkig maar 24 uur p.d). Ik blijf foto's maken totdat ik vind dat er een goeie tussen zit

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik maak alleen selfies met bands die ik ontmoet, en soms als ik met de kinderen weg ben en mijn man is aan het werk, maar verder nooit eigenlijk.

5. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hier alleen met zoontje samen of als gezin!!

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Het woord vindt ik erg kinderlijk. "Selfie" Vreselijk zelfs! Hoe verzin je het. Lijkt net alsof een 3-jarige heeft gezegd : "Dat is van mijn Selfie "

Goed..... Een foto van jezelf maken doe ik niet zo heel erg vaak. Af en toe. Meestal met kinderen.

Wel ken ik zat mensen die ELKE DAG een andere foto van zichzelf online hebben staan. En de foto's lijken allemaal op elkaar. Verschrikkelijk.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik vind het persoonlijk echt wat puberaals. En ik zie het ook voornamelijk gebeuren onder de tiener'vrienden' op facebook. En dan vaak met zo'n gestuit mondje, snap niet wat daar mooi of leuk of sexy aan is??? En inderdaad, de profielfoto word vrij vaak ververst dan.

Ik denk altijd: ze vinden zichzelf wel erg knap. Ik hou daar zelf helemaal niet van, om foto's van mezelf er constant op te zetten.

Iedereen moet het uiteraard zelf weten....

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

de selfies die ik maak zijn inderdaad voor een profielfoto, gek doen met de kinderen en dan naar man of vriendin sturen ofzo

o en laatst 1 dat ik aan het handbiken was met mooi weer , toen een selfie van mij met handbike heerlijk in het zonnetje, dat is dus nu mijn profiel foto van facebook :D

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nah niet zo vaak, maar het gebeurd wel eens, maar meestal is dit met een vriendin en die delen we niet met de mensheid :D

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    dit;)

11. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Ik maak bijna nooit selfies, in tegenstelling tot mijn 15 jarige stiefdochter die ruim 1500 foto's van zichzelf op haar mobiel heeft staan en daar ook rustig de hele dag naar kan kijken om er vervolgens weer 1 van op Facebook te plaatsen o.i.d.. Ik zie het op school ook genoeg gebeuren. Zelf zie ik het nut er niet zo in, maar het is al van alle tijden. Zelfs in de Middeleeuwen werd het al gedaan door de grote schildermeesters :D
    Maar ik reageer ook niet op al die selfies die van 1 persoon voorbij komen, dan kan ik wel bezig blijven ;)

12. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Voor het sporten.. puur om te vergelijken voor later (gebeurt niet dagelijks). En met mijn zoontje maar ook dat gebeurt niet dagelijks. Duckface nooit openbaar. Soms naar een vriendin maar dan wel helemaal over de top:D:cool:

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ja er was er toch ook een die een selfie had geplaatst op een begrafenis, geloof dat de kist met overledene op de achtergrond te zien was.
    Zo shocking!!
    Ik stuur alleen als geintje overdreven selfies naar mn man haha, maar zal dat niet op fb of zo doen.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
  15. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik maak alleen gekke bekken selfies voor mn vriendinnen uit ons app groepje haha

16. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ik schaam me soms zo erg voor de mensheid....wat een dom stuk natuur zijn wij zeg.

17. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Eens!

I love selfies.. Ik ben er niet dagelijks mee bezig, maar ik weet wel hoe ik de perfecte selfie maak. Ik post ze alleen niet meer op socialmedia ed. Vaak naar mijn man als hij aan t werk is, en vriendinnen.
    Aangezien ik er ook best veel krijg.

18. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Oh wow disrescept to the fullest. Wat bizar dat mensen zoiets durven te maken.

19. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Bizar zeg die foto die voorbij kwam! Hoe respectloos.

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

nou nou nou .. we hebben ook hele goede en mooie kanten hoor :)

Deel Deze Pagina