toen ik 18 was.. ik was een trendsetter haha met mijn ouderwetse camera... maar nu niet meer.. hooguit met mijn kinderen samen
Ik eerlijk gezegd voor mijn zwangerschap nooit!! Tenzij ik eens een nieuw kapsel had of zo Nu ik zwanger ben doe ik het wekelijks maar meer om te zien hoe mijn buik groeit en om het vast te leggen voor later.
Zooooo mee eens! Ik vind ook dat we als vrouwen onder elkaar wat toleranter moeten proberen te zijn. Wat meer naar elkaar moeten kunnen lachen en elkaar kunnen respecteren. Ik vind het ook echt bijzonder hoeveel zeur en afreageer topics er zijn op verschil en anders zijn dan jezelf. Leven en laten leven! Ieder mens is mooi en eigenlijk zijn we ook allemaal zo hetzelfde.
Ik persoonlijk maak niet zoveel selfies... Vindt mezelf nu even niet zo mooi wordt aan gewerkt Maar soms vraag ik me wel eens af waarom mensen zo zeuren over idd selfies of dingen die je post op FB... Ik vraag me dan af of je überhaupt snapt waar FB voor is? Wat ik wel zwaar irritant vindt als iemand zichzelf helemaal geweldig vindt... je mag zeker trots zijn op jezelf... Maar daar zijn meerdere manieren voor
Selfies zijn toch leuk! Ik maak ze ook wel eens, maar ik deel ze eigenlijk nooit via Facebook, Twitter of Instagram. Misschien een paar keer per jaar, als ik een nieuwe profielfoto wil haha. Lekker belangrijk als iemand dat veel doet, als het je niet aanstaat dan verwijder je diegene toch?
Ik denk dat ze doelde op die begrafenis selfie. Als ik er naar kijk voel ik ook plaatsvervangende schaamte hoor. Hoe kun je zo respectloos zijn om zo'n foto te maken? Het was zn oma.
Ik maak zelden een selfie. En als ik het doe alleen met mn dochter. Ik ken wel iemand die de hele dag selfies maakt. Spiegelselfies of ee duckface. Ik begrijp het niet maar ach...ieder zn ding
nouja..... vroeger werden de doden al vaak op de foto gezet.. en tegenwoordig komt het ook weer terug.. foto's van een begrafenis, crematie.... een selfie MET dat lijk is dan wel weer iets anders... maarja werd een paar honderd jaar geleden ook gedaan
Iemand veroordelen is zo ontzettend makkelijk. En vanuit het negatieve denken wordt helaas ook sneller gedaan. Waarom die jongen een selfie nam met zijn overleden oma dat weet je toch niet. Je kan niet in zijn hoofd kijken en voelen wat hij voelt of denkt. Mijn moeder is 2 jaar geleden overleden en ik en mijn zus hebben ook foto's van haar gemaakt in de kist. Niet met ons erbij maar wel van haar. Als een stuk verwerking, afsluiting maar zeker of misschien wel juist met heel veel respect naar haar! Kortom je kan niet een verhaal gaan invullen nav een foto of iets anders als je het verhaal niet weet.
spiegelselfies? Kan ik echt niet hoor! je ziet mn telefoon voor mijn gezicht, als de spiegel toevallig niet schoon is en je gebruikt de flits zie je de spetters overal zitten, of je hebt alleen een felle witte flits en ergens een verdwaald stukje van mijn haar dat nog te zien is... nee, het is niet mijn ding ofzo wel maak ik graag selfies met mijn zoontje. maar dat is meer omdat ik altijd degene ben die fotoos maakt, op de een of andere manier zijn er dan dus geen tot weinig fotoos van mij. Laatst naar de efteling geweest; t was net of ik er niet bij was, haha! EDIT; bedenk me net dat ik op Facebook een album vol heb met fotoos van mijzelf. eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dat fotoos zijn van de sport die ik beoefen en ik het leuk vind om te laten zien hoe de vorderingen zijn enzo. maargoed, dat zijn misschien drie fotoos in een maand of iets dergelijks
Oh, sinds dochter er is maak ik superveels selfies/onsies/whatever. Elke maand op dezelfde dag gaat er 1 online
Ja hoor, ik maak regelmatig selfies! Zeker niet dagelijks, maar wanneer ik er zin in heb. Stoor me totaal niet aan selfies van anderen En inderdaad wat een voorgangster al noemde: het is toch prachtig als je trots bent op jezelf (of dat wat je maakt, doet, etc.) en dit met de rest van de wereld wilt delen? Wat ik vervelender vindt zijn die berichten van mensen die steeds de behoefte voelen hun negativiteit te moeten delen met de wereld..
Juist, al dat gezeik. Of mensen die zo nodig hun mening moeten verkondigen over iemand anders. Leven en laten leven!!