Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag kaarten geven voor Monster Jam. Wilde hem sowieso 2kaarten geven zodat ie samen met een vriend kan gaan. Maar nu bedacht ik me ineens dat onze zoon helemaal gek is op zulke dingen. Als die het op tv ziet word ie enthousiast en gaat er echt voor zitten om mee te kijken. Hij is 2 jaar en nu twijfel ik dus of ik niet gewoon 3 kaarten moet kopen. Wat zouden jullie doen? Gehoorbescherming gaat dan uiteraard mee voor hem
Denk je dat je vriend daar wel op zit te wachten als hij dat met een vriend gaat doen? En je zoontje is twee? Ik zou het niet doen.
ik zou denk ik ook nog héél even wachten... Wel superleuk voor de toekomst als vader/zoon uitje! Heb je voor een 2-jarige een kaartje nodig sowieso? ik kan het eigenlijk niet vinden
Ik zou nog een paar jaar wachten. Je zoon van net 2 heeft daar echt nog niets aan. Het duurt lang en als je pech hebt is het hartstikke warm of komt het met bakken uit de lucht. Het dak van de kuip kan niet dicht dus als je het plekje verkeerd kiest ben je of zeiknat of zit je in de pallende zon.
Ik zou dan kiezen. Of met een vriend of met jullie kind. Als het een gezellig mannenuitje is met een vriend zou die vriend het dan wel leuk vinden met een kind erbij? Ik denk sowieso voor jullie kind leuker als hij wat ouder is.
Wij zijn geweest paar jaar geleden, zoon was toen 7 jaar. Dat ging nog wel maar zou het niet aanraden met een tweejarige. Veel lawaai ook ondanks bescherming en veels te druk en de show duurt vrij lang !
Duidelijk Zoon blijft lekker thuis. Mijn vriend zou het overigens geweldig vinden om hem mee te nemen naar zulke dingen. Nog even wachten tot ie wat ouder is.