Djayden geboren 21-07-2008!

Discussion in 'Geboren' started by schatje1, Jul 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Djayden is geheel onverwachts geboren eigenlijk haha.. op zondag avond de 20e waren we lekker film aan het kijken totdat op een gegeven moment ik heel erg pijn aan mijn rug kreeg.. en het kwam dus ook elke keer weer terug..
    Mijn vriend ging de tijd in de gaten houden en zag dat het aardig regelmatig terug kwam!
    We hebben toen eerst mijn ouders gebeld en die zijn naar ons toe gekomen (om 22.00 begonnen de weeën)
    Toen mijn ouders er waren hebben die ook de tijd in de gaten gehouden en op een gegeven moment hebben we de verloskundige gebelt..
    Die zei: ik denk dat het voorweeën zijn dus ga even onder de douche mocht het dan niet afzakken dan kom ik even kijken..!ik onder de douche gegaan maar weeën zakte niet af!
    Dus weer gebeld naar vk en die was er binnen een kwartier.. ze ging kijken en ik had toen al 3 cm ontsluiting
    Dus we gingen meteen naar het ziekenhuis.. toen ik daar was gingen ze kijken hoever ik was en had ik 4 cm
    Dat duurde anderhalf uur toen ging de gyn mijn vliezen breken!
    Toen werd het echt heel heftig na anderhalf uur ofzo zat ik op 6 cm maar had heel veel pijn dus hebben ze mij morfine gegeven om een beetje tot rust te komen..
    Op een gegeven moment zouden ze na anderhalf uur weer kijken hoever ik was maar toen kreeg ik hele erge persdrang!
    En wat bleek in anderhalf uur tijd had ik van 6cm naar 10 cm ontsluiting!
    dus mocht ik gaan persen en na een uur persweeën is onze kleine knul DJAYDEN geboren

We zijn ontzettend trots en hadden dit totaal niet verwacht en mocht dinsdag al lekker met djayden naar huis!

Voor degene die nieuwschierig zijn naar ons mannetje in mijn album staat een mooie foto van hem toen die net geboren was!

Groetjes Schatje1

2. gefeliciteerd! geniet ervan... doe ik ook :)

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gefeliciteerd at een mooi kindje!

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte en geniet lekker van Djayden, mooi manneke hoor!

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    gefeliciteerd

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoontje :D

7. Wunzel

Wunzel Lid

Dec 3, 2007
    49
    0
    0
    gastouder
    assen
    gefeliciteerd!
    enne mooie naam heeft ie trouwends haha die van ons heet ook Jayden alleen zonder die d ervoor..
    geniet maar van jullie mannetje..

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

genieten gaat zeker wel lukken :D alleen ons mannetje vertikt het om snachts te slapen :(
    haha maar we komen er wel doorheen ;)

Groetjes

9. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    van harte!

Share This Page