Jaaa! Das inderdaad ook een goeie. Niet eens zo over nagedacht. Maar ik ben inmiddels helemaal overtuigd. Thanks allemaal!
Leuk was het hier bijna geworden! Op het laatste moment voor een andere gegaan. Laatste moment bedoel ik ook met de baby in je handen laatste moment hahahaha. (Verdediging hij was er al met 34.5 hehhehe)
Haha, ach kan ook leuk zijn. Beslissen op de laatste minuut, zou niks voor mij zijn . Had je ook Sem in gedachten dan. Of bedoelde je t gewoon in t algemeen.
Haha hij kwam compleet onverwacht, we waren nog niet uit de namen, wisten ook niet wat het zou worden. Meisje waren we zo goed als overeen. En in eens moet je savonds in het ziekenhuis blijven en heb je tijdens de nacht wat te doen. De namen nogmaals besproken en zoveel slaap proberen te pakken tussen de weeen door. Uiteindelijk 2 namen over die van uk en sem. Eenmaal uk in mijn handen voelde dat de andere beter zou passen en was een naam wat je minder vaak hoort. Het was een gevoel.
Wauw , wel bijzonder. Ik snap het wel. Zo heb ik al weken het gevoel dat Sem gaat passen bij dit kindje. Stom wel, maar de overige andere namen vond ik op de een of andere manier toch niet matchen. Ik had bij andere namen nog geen goed gevoel. Over Sem ook nog een tijd getwijfeld, juist omdat hij in de top 10 staat, wilde geen top 10 naam / heeft mn dochter ook zeker niet, maar op de een of andere manier voelt dit toch gewoon goed... en dan ineens komen toch soms lichte twijfels (hormonen?) al ben ik er nu wel weer van overtuigd dat het klopt. Maar ach, nu 26 weken. Wie weet wat er nog gaat gebeuren de komende tijd!
Juist niet teveel aan denken, vast nog andere dingen die je nog moet regelen of gewoon leuk is om nog uit te zoeken hehehe. Als je teveel denk aan bijvoorbeeld een normaal woord ga je op een gegeven moment ook twijfelen of je dat wel goed zegt/schrijft.had een mooi voorbeeld van normale woorden die in eens gek klinken maar natuurlijk kan ik daar niet.op komen hehehe
Dit. Ik ken zelf geen volwassenen die Sem heten anno 2017, maar die bestaan vast ook al meer dan je denkt