DE naam maar toch weer twijfelen??

Discussion in 'Babynamen' started by Druif78, May 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    We heen al een paar weken wrs DE naam voor ons meisje. Maar geen moment het idee gehad van: YES! Dat wordt m. We blijven om ons heen kijken voor andere, leukere namen. Hierdoor twijfel ik of we wel de juiste naam hebben.:(
    Is dit herkenbaar? Hoe weet je nou of je de juiste naam hebt en of je er geen spijt van krijgt, haha! kan me niet herinneren van onze oudste dat we ook zo getwijfeld hebben!

2. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ja ik had dat ook bij mijn dochter. Mijn man had de naam uitgezocht, ik was er mee eens maar ik had wel een eigen favoriet (die het dus niet is geworden). Na de geboorte was de twijfel meteen weg :).

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dat geloof ik ook wel dat dat zo werkt!!
    Deze naam hadden we wel samen gevonden en allebei zoiets van: Ja, dat is wel wat... maar niet laaiend enthousiast en ook onze twijfels. Of de naam niet te Nederlands, degelijk of wat dan ook is en of we niet voor een vlottere, maar populairdere naam moeten gaan...
    Ik probeer de naam al te gebruiken en dat heeft een aantal weken goed geholpen, ik was er al helemaal aan gewend! Totdat mn man weer met een nieuw lijstje namen aan kwam zetten :(

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier idem... :)

5. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames dus na de geboorte was de twijfel meteen weg bij jullie? Ik lijk mn twijfel maar niet in de hand te kunnen houden en ik kan elk moment bevallen.

6. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Nou, niet in de eerste minuut na de bevalling, maar wel binnen 24 uur denk ik. Toen was ik gewend aan haar, en de naam paste erbij.
    Het is ook wel makkelijk accepteren denk ik, want het is gewoon zo. Ik had niet na de geboorte nog ineens met een andere naam aan moeten komen, haha!

7. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    en je had de naam gewoon aan je man over gelaten? Maar toch de twijfel of het wel DE naam zou zijn?

8. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Selien of Seliene

9. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Nee. Ik had een voorkeur en hij had een voorkeur. Mijn naam vond hij echt niks, zijn naam vond ik best leuk. Vanaf week 17 zijn we onze dochter ook al bij die naam gaan noemen, dus het "klopte" al wel.

10. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik weten wat de naam is? :)

Share This Page