Nou, het onderwerp zegt het al....Britt krijgt een broertje en welke naam vinden jullie het leukst Sem of Cas? Ben benieuwd, heb zelf een lichte voorkeur.
Omdat ik Sem TE populair vind, kies ik Cas, maar bij Cas moet ik wel een beetje denken aan Casper, het spookje
Ik vind ook Cas het mooiste die naam wordt al jaren gebruikt, ik vind Sem een naam die waarschijnlijk nu heel in is en over een paar jaar niet meer gebruikt wordt.
Nu is idd heel erg populair, mijn neefje is nu 10 jaar dus toen bestond nog niet zo populair die Sem! Is idd hele leuke naam maar ik zou voor Cas of Casper gaan.
Wij hebben nu nog 2 namen op ons lijstje staan ... De naam Senn ( omdat we gek worden van de Sam en Sem's in de buurt ) en de naam Cas ... Ik vind Sem wel mooier bij Britt staan ... Maar vind Cas mooier
Mijn vriend is helemaal weg van Sem, vond dit ook een leuke naam,maar heb hem niet gekozen omdat hij zoveel voorkomt ( meest voorkomende naam van 2007 ) dus zou daarom voor Cas kiezen.
Ik vind beide namen mooi, staat ook beide mooi bij Britt. Toch ga ik voor Cas, weet niet precies waarom. Niet per sé omdat Sem een populaire naam is, maar iets in mij zegt Cas.
Ons meisje heet Sem en dat kom je niet zo vaak tegen hehe Verder hier ook nog geen jongetje gehoord die zo heet.. Maar ik vind Sem dus erg mooi..voor een jongetje hadden we de naam Cas ook erg mooi gevonden maar dit kan helaas niet met onze achternaam (Kraker) Maar het wordt deze keer toch een meisje dus is dat probleem ook weer opgelost!
Ik moest zoooo lachen .. Sorry ... Cas Kraker ... Gister Hoorde ik de naam cetoul let ... Moest toen zooo denken aan toilet..
Ik meer aan kotelet hahaha Maar inderdaad en het duurde bij mijn vriend dus ook nog wat dagen voordat bij hem dat kwartje viel waarom ik die naam niet wilde maar hem wel mooi vond hehehe We hadden beide zoiets van hoe krijg je het verzonnen!