Ben nog maar 7 weekjes ver, maar we hebben gisteren op internet liggen rondsnuffelen en dit zijn onze favorieten tot zo ver: Jongen: - Lowie - Matthis - Luca Meisje: - Babs - Lola - Nanou - Lore - Lili Wat vinden jullie tot hier toe de leukste jongens en meisjesnaam? *edit: lucas veranderd in luca ..*
't is allemaal niet echt mijn smaak, maar 't leukst tot nu toe vind ik: Lucas voor een jongen en Nanou voor een meisje
Van wat soort namen houden jullie dan ? wij houden wel erg van simpele korte namen. tegenwoordig hoor je zoveel moeilijke lange namen.. Bedankt voor jullie antwoorden !
Iedereen kiest een naam die hij/zij mooi vindt er zullen ongetwijfeld mensen zijn die de naam van onze dochter Amanthis niet mooi vinden
Ja da's waar. het zou maar erg zijn als de halve wereld met dezelfde naam rondloopt ! Pff ik vind het toch super moeilijk hoor, namen kiezen! Gelukkig hebben we nog héél lang Wie weet wordt het uiteindelijk een hele andere naam
Vind Luca/Lucas en Lore en Lola wel leuk Hoewel ik bang ben dat Lore snel 'Lorre' wordt door kids(papegaai )
Ik hou ook niet van lange namen, teveel lettergrepen, ingewikkelde schrijfwijze of andere vreemde creatieve verzinsels ! Ik vind Luca de leukste korte en sinpele jongensnaam, had ik zelf ook op mijn lijstje, maar mijn man heeft weer een heel andere naamsmaak, dus dat feest ging niet door . Uit je lijstje meisjesnamen kan ik maar moeilijk kiezen, ik kies voor Nanou, vind het apart en het klinkt ook leuk. De rest vind ik persoonlijk niet zo leuk...
Jongen: - Lowie = denk ik aan VAN GAAL, dus NEE - Matthis - wel leuk, dus JA - Luca - leuk!, dus JA Meisje: - Babs - is afkorting van barbara? Ik denk aan bips (met je dikke babs hihihi) dus NEE - Lola - Ferrari?, dus NEE - Nanou - Klinkt wel lief! Dus JA - Lore - Lorre van een papegaai! Dus NEE - Lili - gaat wel...vind ik Lilly leuker Enkele ideeën: jongen: Mats Dax Sepp Seff Sil Duuk Dash Mik Quint Jay Meisje: Flo Fay Mae Poebe Liz Fenna Veerle Yke Glenn Chloë
Bij je jongensnaam zou ik Lucas of Mathijs leuker vinden. Je meisjesnamen vind ik te liefig naar mijn smaak.
Je jongensnamen vind ik wel leuk. Mijn voorkeur gaat wel meer uit naar Matthis of Luca(s). Je meisjesnamen zijn niet mijn smaak. Ik vind Nanou wel leuk, de andere namen niet zo.
Luca en Lili of Lilly in het andere rijtje met korte namen heb ik onze naam al voorbij zien komen hihi ook wel een naam die kort en wat lief is, maar oke, verder zeg ik niets.