Goedemorgen allemaal! Gisteren even in het ziekenhuis gelegen met wat weeën (gelukkig niet doorgezet, ben nu 35.5 weken zwanger). Maar toen toch weer aan het twijfelen geslagen over de naam We hebben tot nu toe Sem als naam, maar ik twijfel. Nu ben ik benieuwd wat jullie van de naam Sieme / Siemen / Simen vinden. Dat had ik bedacht omdat ik Simon ook wel leuk vind en wij vinden Thieme ook erg leuk (is alleen al vergeven). Wat vinden jullie?! Bedankt alvast!
Ik vind Sieme echt niet mooi dus daarom kies ik voor Sem... maar dat is eigenlijk ook niet echt mijn smaak.
Sem, maar vind die naam wel erg veel voorkomen.... Sieme vind ik niet zo mooi. Misschien blijven bij hetgeen je al in gedachten had en niet op t laatste moment gaan twijfelen.
Ik vind Sem alleen zo vaak voorkomen.. al is het wel een leuke naam. Sieme vind ik ook leuk Mijn neefje heet Sybren. Misschien vind je dat ook leuk.
Sem en Siem is leuk. Siemen (semon) betekent sperma in het Engels... Vind ik dus niet heel geschikt voor een kindje!
Sieme(n) zou ik NOOOOOIT doen, sorry, dat vind ik echt zielig. Lekker als je kind ooit naar een Engelstalig land op vakantie gaat, of een baan krijgt waarbij hij veel contact heeft met Engelse mensen, niemand die m dan serieus neemt hoor