Zenuwachtig vandaag 1 e iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Debbi86, 11 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al !!

Heb vandaag mij 1 e iui ben er misselijk van..

Zijn er nog meer meiden die net gestart zijn met iui..

Wat kan ik er van verwachten ?

2. violetta

violetta Niet meer actief

Helaas geen ervaring om te delen met je (ik net beginnen spuiten voor icsi) maar spanningen kan ik me helemaal voorstellen en wil je daarom veel succes wensen!

3. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    beste debbie86

ik ben in februari begonnen met iui. de eerste poging is bij mij niet door gegaan ivm dat ik de eisprong al had gehad en dat hadden ze niet verwacht. ik had toen 3 eitjes. ik spuit puregon 50eh en later pregnyl. De tweede poging had ik op dag 9 een echo en toen was er 1 eitje te zien. en omdat die al de grote had van de eerste poging durfde ze niet meer te wachten en hebben ze die dag alles in werking gezet. mijn man moest het zaad in leveren en een uurtje ophalen en dat terug naar de poli. daar wordt het in gebracht de vagina wordt met een eendenbek gespreid en dan wordt met een slangetje het zaad in gebracht. Daar merk je niets van. en omdat het bij mij allemaal zo snel ging hebben ze toen ook gelijk pregnyl gespoten. Ik zit momenteel op het wachtbankje. zondag in de test dag:)

heel veel succes.
    ik praat onder de topic: starten iui waarschijnlijk.
    deze staat ook onder vruchtbaarheidsbehandelingen. hier zitten meer meiden die hier mee bezig zijn.:)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb nu 2 iui's achter de rug. Bij de eerste was ik ook super zenuwachtig en gespannen. Ik vond het achteraf 1000% meevallen:) je voelt er echt helemaal niets van, alleen de eendenbek is wat vervelend..

heel veel succes!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk dat de enige info die we kunnen geven, de procedure zelf is, want ik had in tegenstelling tot mijn voorgangers veel pijn, zelf tot meerdere dagen na de IUI. Ik hoop natuurlijk voor je dat dat niet het geval is, het is in ieder geval snel gebeurd. Ik snap je zenuwen wel hoor, maar komt goed.

6. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Debbei86, ben je al geweest?

Ik vond het ook alles meevallen. Met een minuutje is het gepiept. En straks als je een positieve test in handen hebt, is het echt allemaal vergeten. Ik duim, duim, duim voor je!!!!! Heel veel sterkte straks en met het twee weken wachten ;)

7. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt dames

En inderdaad het is allemaal meegevallen het was zo gepiept!!
    Moest even 15 min blijven liggen en klaar ..

Nou nog de 2 weken doorkomen ...

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik heb vandaag ook iui gehad nummer 5. Hopelijk is dit dan onze geluks ronde. We hebben dus dezelfde nod.
    Ik hoef geen 15 minuten te blijven liggen.

Deel Deze Pagina