Dag lieve mensen ik heb een vraagje. Mijn man en ik zijn 3 jaar samen. Omdat hij voor zijn werk veel in het buitenland zit. Hij zit op de schip een tanker wij sinds 3 jaar 7 keer tijd gehad om het te proberen wat niet is gelukt. Nu, zitten we op 8ste maand en ovulatie was op 20 juni. Mijn Cyclus is altijd 30 dagen. 10 dagen voor menstruatie krijg ik last van mijn borsten en 3 dagen van te voren krijg ik last van mijn onderrug en 1 tot 2 dagen van te voren krijg ik pijn in buik en dan op de dag menstrueer ik. Maar nu bijvoorbeeld 6 dagen voor menstruatie geen last van mijn borsten. Verder had ik 1 dag na ovulatie bij seks roze afscheiding wat niet eerder is voorgekomen (implantation bleeding) maar lees dat dat niet een dag na ovulatie kan zijn. Ook heb ik constant een bloeddruk van 90/60 dus een lage bloeddruk waar ik anders gewoon standaard op 120/70 zit en ook dat lees ik een goed symptoom van zwangerschap. Ook heb ik wat warmere lichaam en hoofdpijn. Wie kan me vertellen wat dit kan zijn? Ik ben erg verdrietig en gefrustreerd want ik wil zo graag een kindje. Ik ben al 30 en al mijn vriendinnen hebben 2 3 4 kinderen en ik niks. Al is het dat iemand even kan reageren en kan vertellen waar dit op kan duiden of juist helemaal niet. Ik gebruik nu wel dydrogesteron en letrozol en foliumzuur die de huisarts heeft voorgeschreven vorige maand en huidige maand.
Hey! Ik gebruik ook letrozol sinds deze ronde, ik merk zelf ook dat ik veel minder klachten heb. Mijn temp lijkt ook zelfs lager dan alle andere rondes. Lagere bloeddruk kan veroorzaakt worden door de letrozol, net als het rozeverlies de dag na ovulatie. Ik heb dit keer ook voor het eerst een paar druppels bloed verloren op 3dpo. Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, maar anderzijds kan het ook zijn dat je gewoonweg andere klachten ervaart nu vlak voor menstruatie. Het enige dat je dus kan doen is een test, zodat je weet waar ie aan toe bent... Succes
Mijn wereld is ingestort. Ik dacht dat dit misschien zwangeschap was, maar misschien is het inderdaad net zoals jou gewoon letrozol wat exact hetzelfde symptomen veroorzaakt. Misschien zijn we beiden zwanger. Wanneer moet jij ongesteld worden? Ik op 4 juli. Wat zegt jou gevoel over dat je zwanger bent of niet?
Valt bij mij nog niks over te zeggen, zit nog te vroeg na ei, maar ik vind in vergelijking met clomid dat ik me door de letrozol lichamelijk als geestelijk veel beter voel! Daarom heb ik nu voor de verandering eens een goed gevoel over deze ronde. Over ongeveer 9 dagen zullen we meer weten, moet rond 8-9 juli ongesteld worden. Ik denk als je nod pas 4juli is dat het nog alle kanten op kan. Ik ga voor je duimen dat je snel een positieve test in handen hebt!
Goeiedag mensen. Ik had vandaag om 3 uur in de middag wat hoofdpijn gekregen en ineens voelde ik me erg moe en gaf ik wat over wat waterig en het smaakte bitter/zuur. Ook zegt mijn man dat mijn lichaam wat warmer aanvoelt. Ik had echt geen energie meer en ging in bed liggen en uren later voelde ik me wat beter maar nog steeds nog erg moe. Dit gebeurd dagelijks dat ik hoofdpijn heb en in eens geen energie heb alleen vandaag nog wat waterig overgegeven. En normaliter zou ik al vanaf 25 juni pijnlijke gevoelige borsten hebben wat nu niet het geval is dus dat blijft uit. Herkent iemand dit en was je toen zwanger?
Hoihoi, Ik herken je gevoel dat je overal op gaat letten. Ik heb alleen nog nooit kwaaltjes gehad voordat ik ongesteld moest worden, en ook erg weinig daarna. Maar je zit nu rond 10 dpo, je zou als je het echt wilt weten al een testje kunnen doen. Een predictor early kan al 6 dagen voor je menstruatie moet komen gebruikt worden. Spannende tijden he?
Ja, het is erg spannend. Ik ga dan dinsdag een zwangerschapstest doen. Ja, het is echt anders dit keer. Het lijkt toch echt dat het raak is, want anders zo moe/eneegieloos hoofdpijn overgeven en lage bloeddruk wijst er wel op en ik heb altijd menstruatiesymptomen en nu niks. Als het positief is dan weet ik niet hoe ik zal reageren. Bedankt voor het reageren.
Normaliter heb ik dus altiid 10 dagen voor nod pijnlijke opgezwolle borsten. Nu, 3 dagen voor NOD heb ik vandaag wel opgezwollen borsten maar niet pijnlijk. Iemand enig ervarig mee? Welke test kan ik kopen die vandaag of morgen betrouwbaar zal zijn?
Nou, ik ga early predictor volgende keer kopen. Maar heb nu keuidvat 2v5 Ik ben vanaf 4 uur gestopt met drinken en 6 ga ik test doen. Wat is wijsheid? Ophouden en met eerste test doen of juist zoveel mogelijk plassen en met laatste druppels test doen? Ik had ovulatie op 19/20 juni en zit nu 11/12 dpo. Sorry dat ik zo met mezelf bezig ben maar is spannend.
Ik heb helaas geen early predictor test, maar wel die van kruidvat 2van5. Ik begrijp dat dat beter is, maar toen ik de test ging halen vond ik een topic die zei dat 2v5 ook goed te doen waren. Ik ga zeker hoop dat het niet nodig is volgende maand dan early predictor aanschaffen. Ik heb sinds 4 uur niks meer gegeten en gedronken en wil om 7 uur de test doen. Iemand nog tips om de test zo perfect mogelijk te laten verlopen? Ik ga sowieso overmorgen in de ochtend nog eens de test doen.
Zelf geloof ik niet in de theorieën van plas ophouden en niet drinken enzo. En waarom ook niet eten? Als je plasje niet wit is, maar een beetje gelig lijkt het mij meer dan okee. Ik zou zeggen gauw plassen en hard duimen! Wij duimen hard mee
Mijn man is naar vriend en komt 8 uur terug en wil de test met hem samen doen. Ik beloof dat ik het hier neerzet.
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/kruidvat-2van-5-euro-3-dagen-voor-nod.694236/#post-22406008